The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
No ei oikeestaan. Teitä on vaan metka seurata, kun välillä vaikutatte vanhalta avioparilta ja välillä tuntuu että ootte tuoreemmin tykästyneitä :rolleyes:. Jatkakaa rauhassa juttuanne, mikä se sitten onkaan :D. Poistun unten maille, toivottavasti. Hyvää yötä!
Huomenta!
Siis kuka hän olikaan, joka valvoi yömyöhään mun lisäksi? Lunalle en ehtinyt sanoa hyviä öitä enää, kun suljin koneen. Niin kaunis sää ulkona nyt, mutta valtava tulva ojissa ja pelloilla!
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2009/12/22/heikki-ja-kaija-kotilinna
Katsokaa tuo - alkaa muistuttaa niin entistä sarjaa teidän touhut, enkä tiedä miksi:LOL:
 
Kyse onkin siitä että mua ei yhtään kiinnosta.Tiedän että pitää mut ei kiinnosta.Kaksios asues oli kivempi siivota tosin siivoojiakin oli kaksi ja tilat jaettu et kumpi siivoo mitäkin.
Mulla sama. Tää luukkuhan siivoutuis hetkessä jos yhtään huvituttais. Mut kun ei huvituta niin oma aikansa täs menee.
Olen jo melkein saanut siivouspäiväni käynnistettyä. Ensiksi täs ny vähän kahvia ja sit päivän uutistet ja sit... ja sit... ja jossain vaiheessa varmasti pääsen imuriin kiinni. Ihan varmasti. Uskooko joku?
 
Mulla sama. Tää luukkuhan siivoutuis hetkessä jos yhtään huvituttais. Mut kun ei huvituta niin oma aikansa täs menee.
Olen jo melkein saanut siivouspäiväni käynnistettyä. Ensiksi täs ny vähän kahvia ja sit päivän uutistet ja sit... ja sit... ja jossain vaiheessa varmasti pääsen imuriin kiinni. Ihan varmasti. Uskooko joku?
Määkin oon melkein,vaihdoin jo veden tiskialtaaseen :D
 
Pari vuotta sitten se erosi miehestään ja möivät omakotitalon. Neljän kuukauden kuluttua se oli valmis sijoittamaan rahat taloon uuden miehen kanssa. Siis niin että hän ostaa talon joka tulee kummankin nimiin. Neljän kuukauden seurustelun jälkeen. Silloin saatiin puhuttua ettei nyt ainakaan ukolle osta taloa eikä mielellään edes yhteisenä vaikka ukko maksais oman osansa. Hyvä niin, ukko lähti alle vuodessa.

Mitään ei oppinut, nyt on taas muuttamassa yhteen lähes ensitreffeiltä.

Miten muuten ihan järkevä ihminen voi olla noin idiootti???
Minkälainen lapsuus sillä on ollu? Mä oon huomannu, et semmoset ihmiset kenen lapsuudessa on ollu jollakin lailla tunneköyhää ja aikuisena jonkinasteisia mt-ongelmia (diagnosoituja tai diagnosoimattomia), on usein aikuisena harkintakyvyttömiä tunne-elämässä ja suhteissa. Elävänä esimerkkinä yks kaveri, joka just otti uuden poikkiksen kanssa yhteiset nimitatuoinnit 8kk seurustelun jälkeen, vuosipäivän aikoihin naimisiin ja ennen häitä oli jo oli laitettu jo pullat uuniin. Edelliset suhteet joidenki hullujen, väkivaltasten, narkkarien ja muiden laatumiesten kanssa ja ennestään lapsia kadelle eri miehelle.
Psykologi-kirahvin dianoosi on, että puutteellinen tunne-elämän kasvatus näkyy epävakaina parisuhteina aikuisena.
 
vierailija
Minkälainen lapsuus sillä on ollu? Mä oon huomannu, et semmoset ihmiset kenen lapsuudessa on ollu jollakin lailla tunneköyhää ja aikuisena jonkinasteisia mt-ongelmia (diagnosoituja tai diagnosoimattomia), on usein aikuisena harkintakyvyttömiä tunne-elämässä ja suhteissa. Elävänä esimerkkinä yks kaveri, joka just otti uuden poikkiksen kanssa yhteiset nimitatuoinnit 8kk seurustelun jälkeen, vuosipäivän aikoihin naimisiin ja ennen häitä oli jo oli laitettu jo pullat uuniin. Edelliset suhteet joidenki hullujen, väkivaltasten, narkkarien ja muiden laatumiesten kanssa ja ennestään lapsia kadelle eri miehelle.
Psykologi-kirahvin dianoosi on, että puutteellinen tunne-elämän kasvatus näkyy epävakaina parisuhteina aikuisena.
No löytyhän täältä yksi keittiöpsykologi..
Minkälainen lapsuus tuommosilla on ollut?
 
vierailija
Jumalanpalvelustako töllötät töllöstä?
Kyllä sieltä sellainen tulee sunnuntaisin. Olisi aika noloa, jos ei "piireissä" tietäisi, mistä siellä on puhuttu ja varsinkin jos siellä on tuttuja, täytyyhän ne rekisteröidä ihan itse(y)
No, tässä on ristiäismallia mun lapsuusajoilta, jolloin Telefunken oli uusi koko pihassa ja sitä piti katsoa tietysti, ettei häiritse aikuisten tärkeitä asioita. Enimmäkseen sieltä tuli jatkossa urheilua, mutta tämä sarja tuli joskus - vaikka en mitään siitä varmaan ymmärtänyt tuolloin:
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2007/03/28/heikki-ja-kaija-ristiaiset
 
Minkälainen lapsuus sillä on ollu? Mä oon huomannu, et semmoset ihmiset kenen lapsuudessa on ollu jollakin lailla tunneköyhää ja aikuisena jonkinasteisia mt-ongelmia (diagnosoituja tai diagnosoimattomia), on usein aikuisena harkintakyvyttömiä tunne-elämässä ja suhteissa. Elävänä esimerkkinä yks kaveri, joka just otti uuden poikkiksen kanssa yhteiset nimitatuoinnit 8kk seurustelun jälkeen, vuosipäivän aikoihin naimisiin ja ennen häitä oli jo oli laitettu jo pullat uuniin. Edelliset suhteet joidenki hullujen, väkivaltasten, narkkarien ja muiden laatumiesten kanssa ja ennestään lapsia kadelle eri miehelle.
Psykologi-kirahvin dianoosi on, että puutteellinen tunne-elämän kasvatus näkyy epävakaina parisuhteina aikuisena.
Toi on ihan tavallisesta duunariperheestä. Tietenkään en tiedä oliko kotona kaikki ok
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä