Mites se menikään...Ai kamala,repesin
Noita vois tilata muutaman ja antaa joululahjaks niille vartaloille
Eikait ketut karju?Miksi ketut karjuvat tähän vuodenaikaan?
ootko nyt ihan varma että kettu siellä huutaa ?Miksi ketut karjuvat tähän vuodenaikaan?
No kyl! Karjuntarääkäisyjä ne olivat. Ja takuuvarmasti kettu ellei oo hirviöitä naapurimetsään muuttanut.Eikait ketut karju?
Olen.ootko nyt ihan varma että kettu siellä huutaa ?
sitte se nahistelee ruuasta tai reviiristä. tai molemmista.Olen.
Pöljä otus ei tajua että metsä on mun vuokraama!sitte se nahistelee ruuasta tai reviiristä. tai molemmista.
jos tuo huuteleekin sulle.Pöljä otus ei tajua että metsä on mun vuokraama!
Meillä ne kasvaa puussa. Mut ei kai ihme jos ovat teillä liukkaita...Omput ovat kyl ahterista.
Niit ei voi syödä sellaisenaan. Tippuneet sellaiset täyttävät tien saunalle ja ovat täynnä ikäviä ampiaisia. Sen jälkeen ne ovat liiskana ja niihin voi liukastua.
Ja ne tuoksuvat hyvälle! Himo mitä ei voi tyydyttää.
Mut toisaalta, viime vuonna tehtyä hilloa kun tuikkasi leipätikinaan, kehui esikoisen tyttöystävä "parhaaksi ikinä syömäkseen leiväksi".
mut ei sitä voi edes syödä, mokomaa.menisköhän se kettu jalkanaruun...
Montakohan omppupuuta tällä plantaasilla on? Kymmenen ehkä. Ja pelkästään yhdestä kaneliomppupuusta tulee enemmän kuin meidän tarpeiksi.Meillä ne kasvaa puussa. Mut ei kai ihme jos ovat teillä liukkaita...
Mä kuskaan taas omput mehuasemalle ja saan tuoresmehua
Mä myyn kuukkeleille parin euron litrahintaan. Ne on pyytäneet myös omppuja mut tietenkin niin että jos voisin kuskata niille himaan kun on huono selkä ja kolottaa jostain niin ei voi kantaaMontakohan omppupuuta tällä plantaasilla on? Kymmenen ehkä. Ja pelkästään yhdestä kaneliomppupuusta tulee enemmän kuin meidän tarpeiksi.
Tuoremehua thdään itsekin mutta kun mä voin juoda sitä vain pakastettuna niin jää nauttiminen vähäiseksi.
Kuulostaa jotenkin tutulta. Meiltäkin otettais vastaan omppuja jos veisi kotiovelleMä myyn kuukkeleille parin euron litrahintaan. Ne on pyytäneet myös omppuja mut tietenkin niin että jos voisin kuskata niille himaan kun on huono selkä ja kolottaa jostain niin ei voi kantaa
http://www.mothersinbusiness.fi/tag/mib/ ?No nii. Syltyn rymistelyleffa päättyi. Ykskin räjähdys lisää niin leffaan ei olis mahtunu ainuttakaan vuorosanaa.
Eli hyvä leffa!
Ja ny alkais MIB3. Jaksaiskohan kattoa?
Eli ämpärille.Kortsu kokovartalomulkuille?
Kortsu kokovartalomulkuille?