vierailija
Tuollaiset kysymyskset vois esittää yksärinä rekkautuneiden kesken, ettei tule väärinymmärryksiäMikäs nyt tuli?
Vastaukset samoin
Tuollaiset kysymyskset vois esittää yksärinä rekkautuneiden kesken, ettei tule väärinymmärryksiäMikäs nyt tuli?
Etkös tunne vanhoja käytäntöjä? Saavutettu etu joillekin - ollut kauan sitten - tai siis eikai ne täällä netissä enää ole kertomassa?Mä kåvin jo aamulla salilla, nyt lepäilen että jaksan illalla olla madafakin edustusvaimo. Ehdotin ukkokullalle että se vois hankkia kolmekymppisen edustusvaimon noihin tilaisuuksiin. Ukko sais rispektiä ja minä saisin olla rauhassa. Win-win.
ettet vaan olis, muistan yhenki tapauksen että heivasit kun ei nuolluNo enhän oo!
Eiku sillä taitaa olla pula potilaista - miten muuten se vois olla mahdollista?Meilahden sairaalasta tohtori soitti ja kysy, kuinka mä voin?
On se vaan hyvä, kun tohtorit soittelee ja varmistavat, että kaikki on ok
Tuollaiset kysymyskset vois esittää yksärinä rekkautuneiden kesken, ettei tule väärinymmärryksiä
Vastaukset samoin
no nyt sää kyllä liioittelet ja pahasti.ettet vaan olis, muistan yhenki tapauksen että heivasit kun ei nuollu
kuka on liian vanha, kuka nuori, kellä on pieni, kellä liika huono potenssi jne jne
määkö muka? ei mulla kyllä ole tapana laittaa yhtään lapinlisääno nyt sää kyllä liioittelet ja pahasti.
Mut sulla saattaa silti olla suuri joukko lukijoita, eikä silti kiinnosta?turhaan sä niitä linkkejä laitat kun en mä niitä avaa ja lue.
Eipä.määkö muka? ei mulla kyllä ole tapana laittaa yhtään lapinlisää
no nyt sää kyllä liioittelet ja pahasti.
No onhan se niin sanonut, mutta menee joillakin laitteet sekaisin. Aika vakavaa, jos sen tekee julkisesti, kun joku niistä kerää hauskoja tarinoita ympäri maailman:
on se nyt perkele kun sä et hyvällä ymmärrä.No onhan se niin sanonut, mutta menee joillakin laitteet sekaisin. Aika vakavaa, jos sen tekee julkisesti, kun joku niistä kerää hauskoja tarinoita ympäri maailman:
http://kauppa.srk.fi/category/76/vieraskieliset-julkaisut
---toivottavasti olen nyt väärässä
jaa missäyinksu, sua muuten huudellaan tuolla isommalla puolen
Mitä mun pitäås ymmärtää? Mistä noin voi tuohtua? Ethän sie niitä linkkejäkään aukaise? Mitä se sitten haittaa, mistä muut keskustelee?on se nyt perkele kun sä et hyvällä ymmärrä.
vitut sä mitään ymmärrä vaikka rautakangesta vääntäis. koita olla nyt lainailematta mun viestejä vaikka kuin kuumottais.Mitä mun pitäås ymmärtää? Mistä noin voi tuohtua? Ethän sie niitä linkkejäkään aukaise? Mitä se sitten haittaa, mistä muut keskustelee?
http://paivamies.fi/uutiset/2219/
en ole käynyt tuota koulua, mutta moni muu on.
----Eikä varmasti ole tanssia siellä
eiku aattelin että jos kun ny oon saamassa poskihoidon niin miksei sen vois yksin tein toimittaa palstan paras suihinottajajaa missä
Ei nyt taas liiotella...en mä varmaan palstan paras mut ketjuneiku aattelin että jos kun ny oon saamassa poskihoidon niin miksei sen vois yksin tein toimittaa palstan paras suihinottaja
taidat olla ny turhan vaatimatonEi nyt taas liiotella...en mä varmaan palstan paras mut ketjun
vaatimattomuus kaunistaataidat olla ny turhan vaatimaton