vierailija
Tähän liittyen uutinen Helsingistä:(haulla slow boogie-woogie tällaista)
http://yle.fi/uutiset/kommentti_tanssijat_puristuksissa_juhlaviikoilla/9108213
t ö r k e ä ä
Tähän liittyen uutinen Helsingistä:(haulla slow boogie-woogie tällaista)
Tääällä kun on joillakin tapana muutella tekstejä - ikä välttämättä sulla kuitenkaan - ei siihen auta muu kuin lainata sitä tekstiä, mihin aikoo vastata. Tiedät kyllä, että se on joidenkin mielestä kai hauskaakin?pidätsää jotain helevetin muistivihkoa mun asioista.
älä lainaile mun viestejä enää. älä kirjota muistiin mitään. ja muutenki voisit oikeestaan häipyä.
en mutta voisit tehdä niinkun pyydetään. mulla ei ole mitään asiaa sulle tämän enempää, toivottavasti ei sullakaan minulle.Tarkoitatko tosiaan, et olet laatinut joitakin sääntöjä täällä
Luulin että täällä paistaa aurinko mutta se olikin ruutiksen sädekehämää en ainaskaan ole koskaan kronklannut toisten viestejä
normaalisti oon koittanu olla mutta ei maha mitään, riimaa tuuppaa ihan vängälläLuulin että täällä paistaa aurinko mutta se olikin ruutiksen sädekehä
Niin siinä usein käy kun hyvää yrittäänormaalisti oon koittanu olla mutta ei maha mitään, riimaa tuuppaa ihan vängällä
eikö semmosen vois tilata jostain promotyttövirmasta?Mä kåvin jo aamulla salilla, nyt lepäilen että jaksan illalla olla madafakin edustusvaimo. Ehdotin ukkokullalle että se vois hankkia kolmekymppisen edustusvaimon noihin tilaisuuksiin. Ukko sais rispektiä ja minä saisin olla rauhassa. Win-win.
Missä Famipala?en mutta voisit tehdä niinkun pyydetään. mulla ei ole mitään asiaa sulle tämän enempää, toivottavasti ei sullakaan minulle.
Pitäsköhän tilata...?eikö semmosen vois tilata jostain promotyttövirmasta?
kaikkea kannattaa kokeilllaPitäsköhän tilata...?
Yllätys yllätys!
Kaikkihan täällä on laittanu. Köpsykin vaan käy joskus ja jouluna.oisko famis laittanu ukonrohjakkeen?
taitaa olla toisinpäin eli ite oot niin pirun ronkeliKaikkihan täällä on laittanu. Köpsykin vaan käy joskus ja jouluna.
Ei sillä, laittasin määkin mut ei mua kukaan enää huoli joten oon täällä teijä riesana.
No enhän oo!taitaa olla toisinpäin eli ite oot niin pirun ronkeli