The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mä kåvin jo aamulla salilla, nyt lepäilen että jaksan illalla olla madafakin edustusvaimo. Ehdotin ukkokullalle että se vois hankkia kolmekymppisen edustusvaimon noihin tilaisuuksiin. Ukko sais rispektiä ja minä saisin olla rauhassa. Win-win.
Etkös tunne vanhoja käytäntöjä? Saavutettu etu joillekin - ollut kauan sitten - tai siis eikai ne täällä netissä enää ole kertomassa?
Tositapahtumiin perustuva elokuva kuitenkin(n)

vierailija
Meilahden sairaalasta tohtori soitti ja kysy, kuinka mä voin?
On se vaan hyvä, kun tohtorit soittelee ja varmistavat, että kaikki on ok
Eiku sillä taitaa olla pula potilaista - miten muuten se vois olla mahdollista?
Tai tietysti jos huomasi, et tuli mokattua, mut ei viitsinyt huolestuttaa sinua enempää. Ei se sun makkaramaniasta taida tietää. Mut sais pätkällä HK:n sinistä kärrätä ensiapuun, kun iskis migreeni. Moni suolisairas oli huomannut saman jo 18 vuotta sitten, mutta tulipa nyt sanottua sullekin, jos et vielä ole kuullut/lukenut.

No, aika näyttää, mut sähän todistat meille, kuinka tämä systeemi toimii: ei ole tarkoituskaan, et ihmiset olis terveitä. Vai saakohan se soitosta lisäsulan hattuunsa? Tai helmiä kruunuunsa? Tai jotakin muuta?

Piti sitten yrittää olla vähän siistimmän näkönen ja laittaa itteensä kun lähtee ihmisten ilmoille kun arkisin ei tuu juur mitään tehtyy sen suhteen kun töissä niin vedin sit farkut ja kivat kengät jalkaan...nyt on sitten kumpikin pikkuvarvas vesikelloilla,eipä sitten viikkoon laiteta taas sukkia eikä mitään muuta kun löpsö kenkää.Prkl!

Päivää lauantaihin :)
Päikkäreitä ei ehtiny nukkumaan,kun piti vahtia pannukakkua :D

Eli kohta kahvia:coffee: & pannukakkua marjoilla ja kauravaniljakastikkeella:p

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä