tylsyys iski.Mikäs nyt tuli?
Huomenta!
Hö. Mut jos yhtään lohduttaa niin tylsää on mullakin.tylsyys iski.
tossa mitään peppuja näkynypeppuhläri, naisten lyhyt viesti
jos jaettu tylsyys on pienempi.Hö. Mut jos yhtään lohduttaa niin tylsää on mullakin.
kyä mää näintossa mitään peppuja näkyny
Hö. Mut jos yhtään lohduttaa niin tylsää on mullakin.
En mää vaan mut toisaalta ei kyl kiinnostakaan naisten perät.kyä mää näin
En mää vaan mut toisaalta ei kyl kiinnostakaan naisten perät.
Mites sun kirsikkapuu jaksaa?
pidätsää jotain helevetin muistivihkoa mun asioista.Mites sun kirsikkapuu jaksaa?
Oletko laittanut itämään siemeniä?
Suklaakirsikassa oli oikein hyvä maku. Kannattaa hankkia lisää niitä, jos vielä saa - nythän ne ovat monissa kaupoissa ulosheittohintaan
Me hankittiin eka silloin, kun oli jo lumi maassa. Ohjeeksi mukaan saatiin, et kuistissa niin kauan, että pudottaa lehdet ja sitten vasta kellariin. Maan päälle sitten vasta, kun yöpakkaset ovat menneet. Yksinkertaista - ja niin kaunis kukinta... !
Kun vaan saisin nyt ne siemenet itämään - oliskos vinkkejä kellään?
http://yle.fi/uutiset/sailojarohmu_peralan_perhe_noukkii_viimeisenkin_viinimarjan_talteen__kolme_pakastinta_tayttyy_sokerittomista_herkuista/9103746
Herukoista pakastin ne suurimmat pikkurasioihin ja pienistä keitän spelttivispipuuroa, kun sellaisia saa kaupasta ostaa tavallisen mannaryynin tilalle. Luomuna tietysti se, kuten makeutukseen se hunajakin - syödään sitten pikkukipoista leikkimökissä
Ei tulis mieleenkään töllätä minuuttiakaan kisoja, mutta suotakoon se muille - mut on kyllästetty niillä jo lapsena, oten olen immuuni kaikelle, mkäö nohn liittyy...
2:55: Keihäänheitto – finaali, miehet
ai sää et ookkaan buttman?En mää vaan mut toisaalta ei kyl kiinnostakaan naisten perät.
En - mutta m u i s t a n yhä asioita. Saatan muistaa väärinkin, mut mun mielestä näytit kerran kirsikkaa täällä - saattoihan se olla joku muukin tietysti, soripidätsää jotain helevetin muistivihkoa mun asioista.
älä lainaile mun viestejä enää. älä kirjota muistiin mitään. ja muutenki voisit oikeestaan häipyä.
lue noi mun ohjeet silti vielä kerran.En - mutta m u i s t a n yhä asioita. Saatan muistaa väärinkin, mut mun mielestä näytit kerran kirsikkaa täällä - saattoihan se olla joku muukin tietysti, sori