Eilen taisin olla hoitamassa hauvelia ihan spencen naapurissa.Mää tulin vasta tänään ja just viis minuuttia sitten parkkeerasin tavaroineni spencen tykö.
Eiko ookin ihanaa ?Poudan Pekka lupaili huomiseks oikein hyvää kesäsäätä
No kukkuluuruu vaan sullekin *vilkuttaahuiskuttaa*..
taas luin kieroilla silmillä vähän väärin.Hei, kohta ois muuten viskipuurokin valmista..maistuu maistuu!
Hämmentävää. No läheks meän kaa kaljalle joku iltaEilen taisin olla hoitamassa hauvelia ihan spencen naapurissa.
Kirjoita ja lähetä selvinpäin ainakin.Mulla on tyhmä ajatus päässäni laittaa ex- rouvakultaselle sähköpostia.
Koskien sitä mikä on sinun, minun tai meidän.
Te olette paremmassa seurassa keskenänne.Hämmentävää. No läheks meän kaa kaljalle joku ilta
Älä vaadi liikaa.Kirjoita ja lähetä selvinpäin ainakin.
..vois kait tommonenkin tehda teraa ja hopoa joskus johonkin saumaantaas luin kieroilla silmillä vähän väärin.
Mä olin tänään jo soittaa. Sit mietin kirjettä. Ja sitä että karjun päin naamaa kun seuraavaksi nähdään.Mulla on tyhmä ajatus päässäni laittaa ex- rouvakultaselle sähköpostia.
Toki voit kirjoittaa ...mutta jos olet pikkusimassa, niin ala laheta sita minnekaan. Vaan lue se kun olet vesiselva.Mulla on tyhmä ajatus päässäni laittaa ex- rouvakultaselle sähköpostia.
Teltassako ne asuu?On se vittu kumma, kun eks-herralla on varaa reissata sinne tänne ja lapsilla ei oo kämpässä edes lämmintä vettä!
No miksi olit epätykkäämässä just pari tuntia sitten, kun en käynyt moikkaamassa ja et oo saanut viestiä joka houkuttele pois nukkumaluuusta? Koitas päättää ny mitä sanot ja mitä tarkoitat.Te olette paremmassa seurassa keskenänne.
Mihin te viiskymppistä äijää tarvitsisitte?
Mutta kiitos kutsusta. Valitettavasti en ole aina tuolla päin.
Lämminvesivaraaja hajosi pari kuukautta sitten. Ei sit ollut uuteen vajaata tonnia mut omaan reissuun kyllä riitti.Teltassako ne asuu?
Mun eksameeba strippaliinoineen flippasi siitä, että 5-vuotias on ollut omasta tahdostaan (ja huom, onnistuneesti ja tyytyväisenä) yksin kotona 10-15 minuuttia mun käydessä lähikaupssa, koska noin pientä lasta ei jätetä yksin kotiin.Mä olin tänään jo soittaa. Sit mietin kirjettä. Ja sitä että karjun päin naamaa kun seuraavaksi nähdään.
Lopputulemaksi päätin olla hiljaa ja juonia tovin.
On se vittu kumma, kun eks-herralla on varaa reissata sinne tänne ja lapsilla ei oo kämpässä edes lämmintä vettä!
(lapsilisistä oisin siis purnannut, silleen, että ne sataset pitäis sijoittaa lapsiin eikä isän harrastuksiin)