The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Poudan Pekka lupaili huomiseks oikein hyvää kesäsäätä :LOL:
Eiko ookin ihanaa :)?

Kumpparit jalkaan ja sadetakki niskaan ja....pomppimaan :)(y)!!!

Ja sitten ihan kunnolla, koska huomenna tulee aivan mahtifantasticolatakoita, jeee!!! Ja niissa jos missa pitaa roiskuttaa menemaan kunnolla :)

Loistava keli huomenna :)<3....mii laik it :cool:

...by the way - sateen jalkeen tulee aina aurinko(y). Viela se jaksaa kesattaa :)

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Paivaa sullekin :)..tai no iltahan tuo on jo mokoma ehtinyt hiipimaan paikalle.

Alyttoman sukkelavikkela paiva takana ja viela vikisen sen otteessa, vie melkein sata- nolla tai siis tapahtumaa piisaa... Jalleen kirjojen paallystyssulkeisia - ma rupeen olemaan jo aivan pro siina*royhistelee rintojansa*(y) - ja ipanoitten kalkatyshopotyksien kuuntelemisia (ne on maailman parhaita juttuja ne <3) ja hermostoliiton menetysta mita tulee naihin meikalaisen vahvuusalueisiin eli hilavitkuttimeen ja koneeseen...siirryn kohta siis ilmoittamaan itsestani savumerkein:cautious::alien::D

Hei, kohta ois muuten vispipuurokin valmista:p..maistuu maistuu!

Mulla on tyhmä ajatus päässäni laittaa ex- rouvakultaselle sähköpostia.
Koskien sitä mikä on sinun, minun tai meidän.
Mä olin tänään jo soittaa. Sit mietin kirjettä. Ja sitä että karjun päin naamaa kun seuraavaksi nähdään.

Lopputulemaksi päätin olla hiljaa ja juonia tovin.

On se vittu kumma, kun eks-herralla on varaa reissata sinne tänne ja lapsilla ei oo kämpässä edes lämmintä vettä!

(lapsilisistä oisin siis purnannut, silleen, että ne sataset pitäis sijoittaa lapsiin eikä isän harrastuksiin)

Te olette paremmassa seurassa keskenänne.
Mihin te viiskymppistä äijää tarvitsisitte?

Mutta kiitos kutsusta. Valitettavasti en ole aina tuolla päin.
No miksi olit epätykkäämässä just pari tuntia sitten, kun en käynyt moikkaamassa ja et oo saanut viestiä joka houkuttele pois nukkumaluuusta? :D Koitas päättää ny mitä sanot ja mitä tarkoitat.

...vispipuuro hei toimii :)...ipanat hiljaisina nautiskelevat :)...tai siis kaksi niista, esikoinen tuli juuri juoksuiltansa kotio suihkuun :)

Ja jotta ei jais millaan epaselvaksi etta taalla on fiilikset mallillaan niin...:)(y):rolleyes::love::D:LOL::ROFLMAO::giggle:(y):)

Mä olin tänään jo soittaa. Sit mietin kirjettä. Ja sitä että karjun päin naamaa kun seuraavaksi nähdään.

Lopputulemaksi päätin olla hiljaa ja juonia tovin.

On se vittu kumma, kun eks-herralla on varaa reissata sinne tänne ja lapsilla ei oo kämpässä edes lämmintä vettä!

(lapsilisistä oisin siis purnannut, silleen, että ne sataset pitäis sijoittaa lapsiin eikä isän harrastuksiin)
Mun eksameeba strippaliinoineen flippasi siitä, että 5-vuotias on ollut omasta tahdostaan (ja huom, onnistuneesti ja tyytyväisenä) yksin kotona 10-15 minuuttia mun käydessä lähikaupssa, koska noin pientä lasta ei jätetä yksin kotiin.
Mutta nyt kun muutan stadiin ja välimatka pitenee (ja heidän on niin vaikea osallistua kuljetuksiin, koska niiden kakarat tarttee lapsenvahdin kun niitä ei voi ottaa automatkalle mukaan ja stripparinpenikka aloittaa just tarhassa jne jne), niin niiden mielestä on ihan hyvä ajatus, että pikkuraffinen voisi kulkea Hki-Tre-väliä yksin bussilla. "Jos se kotonakin pärjää yksin niin pärjää se bussissakin, ja kuski luovuttaa sen sitten saatajalle perillä."
Joo, 15 min kotona tutussa ympäristössä onkin ihan just verrattavissa 2-3 h bussimatkaan ja bussikuski on ilmanen lapsenvahti. Eikun hei, mitä vittua muovikulho.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä