..jahas, no todellakin vaihtoon sittenInhoaa lasta. Eikä pidä kyllä vanhemmistakaan. Mutta ei tässä siitä enempää.
..jahas, no todellakin vaihtoon sittenInhoaa lasta. Eikä pidä kyllä vanhemmistakaan. Mutta ei tässä siitä enempää.
Kai sieltä kohta pukkaa joku lasu lapsen heitteillejätöstä tmv.noi ämpärin "aivoitukset" on kyllä niin mainioita että sietäis kirjottaa ylös ja julkaista kirjana
Ainaki tääläSiis missä alkavat koulut vasta huomenna?
.
Mä just tänään pyllähdin metromatkalla miettimään, et alkoholia suurkuluttavasti ja sekopäisestä angstiteinistä on tullut ihan kelvollinen äiti, lähes valmis ylioppilas ja pian ammattikorkeakouluopiskelija.Sua ma kylla ihailen ja ihmettelen . Sa oot kylla huikee tyyppi - vaikka on elossas ollut vastoinkaymisia ja pjaiskosadetta enemman kuin tarpeeksi, niin sa oot tasan tarkkaan kympilla nayttany kaikille narhen munaskuukkelit ja enemmankin, etta menet lapi harmaan kivenkin ja todellakin parjaat ja osaat ja kykenet ja onnistut yhdessa pp:n kanssa
Ole ylpea itsestasi .
Se on ihan hyvä välilläTulipa taas kiukuttua.
Harvoin olen ruutiksen kanssa samaa mieltä mutta nyt olenroutis on kyllä lajissaan ihan yliveto
..mutta tiiatko, joskus sita on vaan mentava mutkitellen ja kantapaiden kautta karvistellenkin jotta pystyy menemaan suoraan kohti niita unelmiaan ja tavoitteitaan . Ja purra hammasta niin maan perkuleestikin !Mä just tänään pyllähdin metromatkalla miettimään, et alkoholia suurkuluttavasti ja sekopäisestä angstiteinistä on tullut ihan kelvollinen äiti, lähes valmis ylioppilas ja pian ammattikorkeakouluopiskelija.
Vaikka just nyt on kyl kaiken kans niin paljon stressiä, et on välillä semmonen fiilis et fuck this shit ja vituttaa olla aikuinen, kun kaikesta on pakko selvitä ihan ite ja tuntuu, että on ihan liikaa vastuuta tämmöselle kakaralle. Mut eiköhän tääki tästä suttaannu tavalla tai toisella.
Sää oot kyl ite ihan huippu, ku osaat valita aina oikeat sanat ja olla niin kannustava
..ylipitkien sepostuksien kirjottajana....routis on kyllä lajissaan ihan yliveto
Harvoin olen ruutiksen kanssa samaa mieltä mutta nyt olen
pahoin pelkään että mut luetaan tohon epäilevien tuomaiden lahkoonMä tykkään teistä kaikista.
On ihania tsemppareita niinko FreezeCat. Ja vertaistukea. Ja niitä jotka auttavat näkemään erilaisen kannan.
OT: kauanko sie oot asunu pohjoisessa? ----Ei oo pakko vastata;-)-----en mie ossaa tohon loppuun sanoa mittaan...ku kiitos
Statiinien tehosta on sitäpaitsi jo varsin negatiivisiä tuloksia.
OT: Mites teidän mielipiteet risteilee tällaisessa asiassa:
"Kun kolesterolin raja-arvoa alennettiin 6,5 millimoolista 5 millimooliin, saatiin yhdellä päätöksellä Suomeen varovaisenkin arvion mukaan 300 000 sairasta lisää. Ja silloin kun tämä hoito koskee maksullisia palveluja, olkoonpa ne vaikka lääkkeiden käyttöä tai ehkä ennen kaikkea yksityisten laboratorioiden määrityspalveluista, voidaan tietysti heti nähdä, monen rahallinen etu on kyseessä." - 2.3.1998 lähetys (ei toimi enää, mut oli telkkarissa...)
Kuinka paljon nyt menee köyhällä maalla statiinien kelakorvauksiin?
- en kuule paivaakaanOT: kauanko sie oot asunu pohjoisessa? ----Ei oo pakko vastata;-)
Jep! Tykkään sinustakin.pahoin pelkään että mut luetaan tohon epäilevien tuomaiden lahkoon
Mä en pikkuraffin puolesta pelkää yhtään. Hänellä on semmoinen "oksat pois"- äiti takana että oksat pois.Mä just tänään pyllähdin metromatkalla miettimään, et alkoholia suurkuluttavasti ja sekopäisestä angstiteinistä on tullut ihan kelvollinen äiti, lähes valmis ylioppilas ja pian ammattikorkeakouluopiskelija.
Vaikka just nyt on kyl kaiken kans niin paljon stressiä, et on välillä semmonen fiilis et fuck this shit ja vituttaa olla aikuinen, kun kaikesta on pakko selvitä ihan ite ja tuntuu, että on ihan liikaa vastuuta tämmöselle kakaralle. Mut eiköhän tääki tästä suttaannu tavalla tai toisella.
Sää oot kyl ite ihan huippu, ku osaat valita aina oikeat sanat ja olla niin kannustava
Eiks sun pitänyt odottaa Peppiä?Routamisu taas - jos ny joku on edes lähellä täydellistä äitiä tai naista joka miestä voi kiinnostaa niin lähemmäksi ei pääse.
Kosinko tänään vai vasta huomenna on vain ajan kysymys.
Levollisia unikuvia koko poppoollenne *pus*Teemalla joku sotadokkari menossa. Kunhan loppuu, niin saan valot kämpästä pois. Ei viitsi jättää miestä pimeään katsomaan ohjelmaa. Hammaspyykki ja öitä
niinonkiii... Mut lääkärin on pakko keskustella asiasta, jos mittari näyttää tiettyä rajaa... He tekevät muuten virkavirheen! Asiakkaasta tulee noin helposti pelkäävä potilas:-(Statiinien tehosta on sitäpaitsi jo varsin negatiivisiä tuloksia.