The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sua ma kylla ihailen ja ihmettelen :). Sa oot kylla huikee tyyppi - vaikka on elossas ollut vastoinkaymisia ja pjaiskosadetta enemman kuin tarpeeksi, niin sa oot tasan tarkkaan kympilla nayttany kaikille narhen munaskuukkelit ja enemmankin, etta menet lapi harmaan kivenkin ja todellakin parjaat ja osaat ja kykenet ja onnistut yhdessa pp:n kanssa (y)

Ole ylpea itsestasi :).
Mä just tänään pyllähdin metromatkalla miettimään, et alkoholia suurkuluttavasti ja sekopäisestä angstiteinistä on tullut ihan kelvollinen äiti, lähes valmis ylioppilas ja pian ammattikorkeakouluopiskelija.

Vaikka just nyt on kyl kaiken kans niin paljon stressiä, et on välillä semmonen fiilis et fuck this shit ja vituttaa olla aikuinen, kun kaikesta on pakko selvitä ihan ite ja tuntuu, että on ihan liikaa vastuuta tämmöselle kakaralle. Mut eiköhän tääki tästä suttaannu tavalla tai toisella.
Sää oot kyl ite ihan huippu, ku osaat valita aina oikeat sanat ja olla niin kannustava :love:

• Tykkää
Reactions: epek ja ruuttis
Mä just tänään pyllähdin metromatkalla miettimään, et alkoholia suurkuluttavasti ja sekopäisestä angstiteinistä on tullut ihan kelvollinen äiti, lähes valmis ylioppilas ja pian ammattikorkeakouluopiskelija.

Vaikka just nyt on kyl kaiken kans niin paljon stressiä, et on välillä semmonen fiilis et fuck this shit ja vituttaa olla aikuinen, kun kaikesta on pakko selvitä ihan ite ja tuntuu, että on ihan liikaa vastuuta tämmöselle kakaralle. Mut eiköhän tääki tästä suttaannu tavalla tai toisella.
Sää oot kyl ite ihan huippu, ku osaat valita aina oikeat sanat ja olla niin kannustava :love:
..mutta tiiatko, joskus sita on vaan mentava mutkitellen ja kantapaiden kautta karvistellenkin jotta pystyy menemaan suoraan kohti niita unelmiaan ja tavoitteitaan :). Ja purra hammasta niin maan perkuleestikin :D!

Sa oot sissi :). Periksi et oo antanut tuumaakaan. Moni olisi. Sussa on sydanta ja elamisen paloa. Ilolla ja riemulla oikeesti seuraan taalla sun ja pp:n etenemista - te kaksi ootte kylla:love:...DynamicDuo(y):D!

...ja...:oops::barefoot:...en mie ossaa tohon loppuun sanoa mittaan...ku kiitos :)

vierailija
Harvoin olen ruutiksen kanssa samaa mieltä mutta nyt olen (y)
:)
OT: Mites teidän mielipiteet risteilee tällaisessa asiassa:
"Kun kolesterolin raja-arvoa alennettiin 6,5 millimoolista 5 millimooliin, saatiin yhdellä päätöksellä Suomeen varovaisenkin arvion mukaan 300 000 sairasta lisää. Ja silloin kun tämä hoito koskee maksullisia palveluja, olkoonpa ne vaikka lääkkeiden käyttöä tai ehkä ennen kaikkea yksityisten laboratorioiden määrityspalveluista, voidaan tietysti heti nähdä, monen rahallinen etu on kyseessä." - 2.3.1998 lähetys (ei toimi enää, mut oli telkkarissa...)

Kuinka paljon nyt menee köyhällä maalla statiinien kelakorvauksiin?

:)
OT: Mites teidän mielipiteet risteilee tällaisessa asiassa:
"Kun kolesterolin raja-arvoa alennettiin 6,5 millimoolista 5 millimooliin, saatiin yhdellä päätöksellä Suomeen varovaisenkin arvion mukaan 300 000 sairasta lisää. Ja silloin kun tämä hoito koskee maksullisia palveluja, olkoonpa ne vaikka lääkkeiden käyttöä tai ehkä ennen kaikkea yksityisten laboratorioiden määrityspalveluista, voidaan tietysti heti nähdä, monen rahallinen etu on kyseessä." - 2.3.1998 lähetys (ei toimi enää, mut oli telkkarissa...)

Kuinka paljon nyt menee köyhällä maalla statiinien kelakorvauksiin?
Statiinien tehosta on sitäpaitsi jo varsin negatiivisiä tuloksia.

Mä en pikkuraffin puolesta pelkää yhtään. Hänellä on semmoinen "oksat pois"- äiti takana että oksat pois.

Routamisu taas - jos ny joku on edes lähellä täydellistä äitiä tai naista joka miestä voi kiinnostaa niin lähemmäksi ei pääse.

Kosinko tänään vai vasta huomenna on vain ajan kysymys.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä