No olin laittanu hakupapereihin et sauna mut...en sit kehdannu enää sanoo et en mä sit haluu ees katsomaan jos ei saunaa kun se oli jo höpöttäny siit ummet ja lammet.No eikai siin montaa min mee et käyn katsoo ja sit voi sanoo et kyl se sauna tarttis olla,onhan mulla nytkin,kt yksiössä.tinkuliini, sauna on kyllä melko ehdoton!
Kaik muutkin ovat muuttamassa, mäkin taidan haluta. Jos vaikka hankittais edes talveksi kämpp' jonne ei jäädy.
...jota et suostu käyttämään...No olin laittanu hakupapereihin et sauna mut...en sit kehdannu enää sanoo et en mä sit haluu ees katsomaan jos ei saunaa kun se oli jo höpöttäny siit ummet ja lammet.No eikai siin montaa min mee et käyn katsoo ja sit voi sanoo et kyl se sauna tarttis olla,onhan mulla nytkin,kt yksiössä.
Suostun,mutta mulla ei ole täällä kaappi tilaa juuri yhtään joten se toimii varastona.Kyllä mä ne sit roudaan pois sieltä kun meen sinne mutta on siinäkin hommansa.Mulla on yksiö ,ei täällä oo tilaa ja jostain sitä on otettava....jota et suostu käyttämään...
lättyyn vaan
Yle fem nyrkkeily 17.00
Katie Taylor
Irlanti
Mira Potkonen
Suomi
Tottakait sä menet kattomaan.No olin laittanu hakupapereihin et sauna mut...en sit kehdannu enää sanoo et en mä sit haluu ees katsomaan jos ei saunaa kun se oli jo höpöttäny siit ummet ja lammet.No eikai siin montaa min mee et käyn katsoo ja sit voi sanoo et kyl se sauna tarttis olla,onhan mulla nytkin,kt yksiössä.
Olit täällä etkä tullut moikkaamaan?Kikkeliskokkelis. Terkkui tsadista
No eihän sitä sähköö sille vuokranantajalle makseta.Kulutuksen mukaan mulla nytkin menee.ja ihan sähköyhtiölle maksetaan.Tottakait sä menet kattomaan.
Mut "sähkö kulutuksen mukaan" - mitä helvettiä tommoinen on olevinaan?
Jos kämppä on sähkölämmitteinen niin sit ilmoitetaan, että kämppä on sähkölämmitteinen ja maksat lämmityksen sähkölaskussasi. Omassa sähkölaskussasi. Ja sinä maksat sen sähköyhtiölle etkä vuokranantajalle.
Sauna taas... jokseenkin jokainen yksiöön, kaksioon tai ylipäänsä huoneistoon rakennettu "sauna" on foliolla vuorattu hikikoppi jolla ei tee yhtikäs mitään.
Sen sijaan olen nähnyt monia yhtiösaunoja jotka ovat ihan oikeita saunoja. Vuoro semmoiseen kerran viikossa on parempi kuin varastohuoneena käytettävä yksiösauna.
Moi.alkuiltaa.huomenta.huomenta.
Mä oon tääl perjantaihin asti.Olit täällä etkä tullut moikkaamaan?
Olet hyvin lähellä elämäni ensimmäistä "en tykkää"- klikkausta.
Niih.
Oukei, eli et vaan vielä ole ehtinyt laittamaan viestiä joka houkuttelisi minut ulos nukkumaluukustani.Mä oon tääl perjantaihin asti.
Sähkösopimusta ei o tapana sitoa vuokrasopimukseen.No eihän sitä sähköö sille vuokranantajalle makseta.Kulutuksen mukaan mulla nytkin menee.ja ihan sähköyhtiölle maksetaan.
ja kyllä mä meen sen katsomaan kun vuokranantaja on sen järjestäny.
ja mä en käytä yhteis saunaa oli miten siisti tahansa.
Mää tulin vasta tänään ja just viis minuuttia sitten parkkeerasin tavaroineni spencen tykö.Oukei, eli et vaan vielä ole ehtinyt laittamaan viestiä joka houkuttelisi minut ulos nukkumaluukustani.
Ymmärrän.
Lättyyn vaan tuotakinOi oi. Eka mitali varmistettu Suomel olympialaisis