The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päivää.

Huomenna pääsis ehkä katsomaan yhtä rivaria(mikäli nykyiselle asujalle sopii),ei vain hotsita yhtään. Mielenkiinto hävisi siinä vaiheessa kun tää joka hoitaa asunnon vuokraamista kerto että asunto on 70 luvun asuntoi eikä siinä ole saunaa. En muista neliömäärää mut vuokra oli 400 ja jotain,alle 500 kuitenkin,sisältää veden.Sähkö kulutuksen mukaan.Ja joku netti juttu kuuluu siihen kans,en siitä ymmärtänyt.Mutta ei saunaa...kyllä se nyt kiva olis olla vaikka sitä ei jatkuvasti kätyttäiskään.Nyt on sauna mutta tilanpuutteen vuoksi toimii lähinnä varastona.ja rehellisesti sanottuna kun se olis toisella paikkakunnalla niin ei sekään oikeen houkuta(ei itse paikkakunnan vaihto vaan paikkakunta itsestään) Mutta ei oikein ole vaihtoehtoja.
No voihan sen käydä tsekkamassa mielenkiinnosta.

mää en ainaskaan muuta enää ikinä minnekkään vapaaehtoisesti

sitte ku ei oo enää kättä ei jalkaa eikä päätä niin saavat kärrätä joko sannansyöntiin tai johonkin muuhun ruutiukkojen loppusijoituspaikkaan

tinkuliini, sauna on kyllä melko ehdoton!

Kaik muutkin ovat muuttamassa, mäkin taidan haluta. Jos vaikka hankittais edes talveksi kämpp' jonne ei jäädy.
No olin laittanu hakupapereihin et sauna mut...en sit kehdannu enää sanoo et en mä sit haluu ees katsomaan jos ei saunaa kun se oli jo höpöttäny siit ummet ja lammet.No eikai siin montaa min mee et käyn katsoo ja sit voi sanoo et kyl se sauna tarttis olla,onhan mulla nytkin,kt yksiössä.

No olin laittanu hakupapereihin et sauna mut...en sit kehdannu enää sanoo et en mä sit haluu ees katsomaan jos ei saunaa kun se oli jo höpöttäny siit ummet ja lammet.No eikai siin montaa min mee et käyn katsoo ja sit voi sanoo et kyl se sauna tarttis olla,onhan mulla nytkin,kt yksiössä.
Tottakait sä menet kattomaan.

Mut "sähkö kulutuksen mukaan" - mitä helvettiä tommoinen on olevinaan?
Jos kämppä on sähkölämmitteinen niin sit ilmoitetaan, että kämppä on sähkölämmitteinen ja maksat lämmityksen sähkölaskussasi. Omassa sähkölaskussasi. Ja sinä maksat sen sähköyhtiölle etkä vuokranantajalle.

Sauna taas... jokseenkin jokainen yksiöön, kaksioon tai ylipäänsä huoneistoon rakennettu "sauna" on foliolla vuorattu hikikoppi jolla ei tee yhtikäs mitään.
Sen sijaan olen nähnyt monia yhtiösaunoja jotka ovat ihan oikeita saunoja. Vuoro semmoiseen kerran viikossa on parempi kuin varastohuoneena käytettävä yksiösauna.

Tottakait sä menet kattomaan.

Mut "sähkö kulutuksen mukaan" - mitä helvettiä tommoinen on olevinaan?
Jos kämppä on sähkölämmitteinen niin sit ilmoitetaan, että kämppä on sähkölämmitteinen ja maksat lämmityksen sähkölaskussasi. Omassa sähkölaskussasi. Ja sinä maksat sen sähköyhtiölle etkä vuokranantajalle.

Sauna taas... jokseenkin jokainen yksiöön, kaksioon tai ylipäänsä huoneistoon rakennettu "sauna" on foliolla vuorattu hikikoppi jolla ei tee yhtikäs mitään.
Sen sijaan olen nähnyt monia yhtiösaunoja jotka ovat ihan oikeita saunoja. Vuoro semmoiseen kerran viikossa on parempi kuin varastohuoneena käytettävä yksiösauna.
No eihän sitä sähköö sille vuokranantajalle makseta.Kulutuksen mukaan mulla nytkin menee.ja ihan sähköyhtiölle maksetaan.
ja kyllä mä meen sen katsomaan kun vuokranantaja on sen järjestäny.
ja mä en käytä yhteis saunaa oli miten siisti tahansa.

No eihän sitä sähköö sille vuokranantajalle makseta.Kulutuksen mukaan mulla nytkin menee.ja ihan sähköyhtiölle maksetaan.
ja kyllä mä meen sen katsomaan kun vuokranantaja on sen järjestäny.
ja mä en käytä yhteis saunaa oli miten siisti tahansa.
Sähkösopimusta ei o tapana sitoa vuokrasopimukseen.
Jos on huoneistokohtainen vesimittari niin sit voi sanoa - "vesi kulutuksen mukaan".

Ja mikäs vika on yhtiösaunassa - paitsi aikataulut?
Sinulla on nytkin "sauna" jota et koskaan saunana käytä?

Laudeliina on keksitty.
Urbaanilegendojen mukaan mitä kauheimpia sukupuolitauteja on levinnyt ovenkahvoista alkaen.
Saunassa se istumalaude on aina yhtä kuuma kuin saunan lämpötila ja harva pöpö sitä lämpöä kestää.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä