The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Malmin lentokentän 80- vuotisjuhlanäytös.
Tässäkin on pörrännyt helikoptereita koko päivän ja muutama pienkonekin on näkynyt.
Hornettia en voi sanoa nähneeni, mutta totisesti kuulin.
Piti meinaan ohilentäessään aikamoista jurinää.
No mites hauveli suhtautui ylilentoihin :)?

...aika harvakseltaan nuita Hornetteja täällä lentelee mutta joskus niinkin käy ja *huokailee*...on se vaan hianoo :)...

Toi on kyl vaiva mikä on ihan perseestä. Kun ei iihen ole poppas-parannuskonstia.

Ainoa on annaltaehkäisy.

Oot kenties tehnyt lähipäivinä eteen- tai sivullepäin kumartuvan nostoliikkeen?
En oo tehny mitään normaalista poikkeavaa. Se tässä outoa onkin. Viimeks ku mulla oli selkäkipuja niin se oli erilaista ku tää. Ei se ollu tollasta vihlovaa.

...mutta jos sattuu tilanne muuttumaan hankalammaksi, mitä ei tietty toivotakaan!, niin soitat heti apuja itelles...joohan?

Johan se nyt koettelee kunnolla*halaaruttaan*...
Juu soitan kyllä :) Ukkonen on tossa parinkymmenen kilsan päässä, tulee kyl heti kotii jos siltä näyttää. Sano myös että se lähtee heittää mua huomenna, etten saa itekseni ajella. Tosin en kyllä tota matkaa lähtiskää yksinäni ajelee.

En oo tehny mitään normaalista poikkeavaa. Se tässä outoa onkin. Viimeks ku mulla oli selkäkipuja niin se oli erilaista ku tää. Ei se ollu tollasta vihlovaa.

Juu soitan kyllä :) Ukkonen on tossa parinkymmenen kilsan päässä, tulee kyl heti kotii jos siltä näyttää. Sano myös että se lähtee heittää mua huomenna, etten saa itekseni ajella. Tosin en kyllä tota matkaa lähtiskää yksinäni ajelee.
:D.."ukkonen"...hiukan meni aikaa hoksatessa:D...

..mä mitn väsyny ole :cautious:..!

Kävin mä juu jollain hierojalla, jolla oli myös siihen koulutus ja sitte toisella hierojalla, joka itseään jatkuvasti kouluttaa.. En mä kyllä silti kokenut, että siitä ois ollu mitään apuja oikeen.
Eihän hierojasta olekaan apua.
Nyt ensin tutkimus, kipulääkkeet ja hieman lepoa. Jos kyseessä on prolapsi, niin vaikea vaihe voi kestää puolikin vuotta ja kauemmin. Kovasti kannustaisin sinne naprapaatille ja sen jälkeen kuntosalille vahvistamaan selän lihaksia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä