miehet on jänniä kun ei ne jaksa joka päiväei wanha enää jaksa joka päivä
miehet on jänniä kun ei ne jaksa joka päiväei wanha enää jaksa joka päivä
Ei ole koskaan kiinnostanut joka päivä.En mäkään kyllä jaksa joka päivä.
Mää meen maanantaina käväsemään meilahden hospitaalissaVittu, olispa jo maanantai.
Jostakin syystä vaan.
Eikä olis.Vittu, olispa jo maanantai.
Jostakin syystä vaan.
Siellä on sitten kuudesti laukeavaa....nää on jostain pikkupanimostako vai ?Tämnen kuuden maistelusessio mulla tänään.
No häh - mitä Horneteista ? Oliko siellä joku näytösspektaakkeli ? Ihan huikeeta varmaan jos oli*huokailee*...Kuntosali, Kerava ja Hornetit. Erikoinen päivä.
Joku suht pieni panimo joo.Siellä on sitten kuudesti laukeavaa....nää on jostain pikkupanimostako vai ?
Sateinen päivä takana - moikat vaan munkin puolesta - ja säätöä ja töhötystä...eikä tartte varmaan yhtä tsihiä enempää, niin oonkin valmis sänkyyn...
Malmin lentokentän 80- vuotisjuhlanäytös.No häh - mitä Horneteista ? Oliko siellä joku näytösspektaakkeli ? Ihan huikeeta varmaan jos oli*huokailee*...
Tilanne ja hetki kerrallaan.Kyllä sä klaaraatJoku suht pieni panimo joo.
Mä olen vetänyt henkeä, lapsoset eksanoppilassa viikonlopun. Seuraavat kaksi viikkoa onkin sit säätöä ja lisää säätöä kun pitäis ehtiä duuniin ja hoitelemaan lapsoset kouluun ko eksä on reissussa...
Sulla on välilevyssä jotain häikkää. Tai si-nivelissä.On se vissii päivystysreissu huomiselle. Kaadoin lapsille limsaa mukeihin, niin meinas jalat lähtee alta ku nii pahasti vihlas tonne häntäluun seudulle.
Onko sun selkää kuvattu?On se vissii päivystysreissu huomiselle. Kaadoin lapsille limsaa mukeihin, niin meinas jalat lähtee alta ku nii pahasti vihlas tonne häntäluun seudulle.
Eli lennonjohtotorni täynnänsä käsiä..ei vais, hiisiäkö pärrävät ja säikyttelevät ihmisiä.Malmin lentokentän 80- vuotisjuhlanäytös.
Tässäkin on pörrännyt helikoptereita koko päivän ja muutama pienkonekin on näkynyt.
Hornettia en voi sanoa nähneeni, mutta totisesti kuulin.
Piti meinaan ohilentäessään aikamoista jurinää.
No huh! Todellakin menet näytille...pärjäätkö sä yön yli? Jokuhan siellä taas kanittaa, pahalainen...On se vissii päivystysreissu huomiselle. Kaadoin lapsille limsaa mukeihin, niin meinas jalat lähtee alta ku nii pahasti vihlas tonne häntäluun seudulle.
Fyssari joskus epäili, että ois välilevynpullistumaa, mut tiedä noista.Sulla on välilevyssä jotain häikkää. Tai si-nivelissä.
Ei muutaku röntgenillä sillon vuos aikaa ko tää selkä oli pahana. Vuoden ollu suht ok ja nyt ihan yhtäkkiä alko tälläne hirvee vihlova kipu.Onko sun selkää kuvattu?
Juu kyl mä pärjään, tällee mahallaan pystyy makaan ihan ok, mut tietyissä asennoissa on ihan tuskaa.No huh! Todellakin menet näytille...pärjäätkö sä yön yli? Jokuhan siellä taas kanittaa, pahalainen...