no siinä meillä on mestari, alkaa mööpleeraamaan vaikka selkä renaaMitähän kiropraktikkosetä eilen sanoi?
No siis ehdotti vapaapäivää raskaasta duunista.
Siis eihän se oo alkuunkaan sama kuin huonekalujen raahaaminen ympäri huushollia.
Täytyy vissiin venytellä ehtoolla ettei taas oo ruoto ihan solmussa.
= isot korvaukset sulle.laiton irtisanominen,
Ei se paljoa lohduta jos saa muutaman kuukauden palkan, ku emmä sillä saa uutta työpaikkaa ostettua itelleni kuitenkaa= isot korvaukset sulle.
Nöyp, eskarin kirjoja ei päällystetä kun niitä säilytetään koko ajan vaan siellä eskarissa. Tai siis näin täälläpäin.Mä en oo sit peruskoulun jälkeen päällystäny yhtään kirjoha. Mut parin vuoden päästä seki aika vissiin koittaa, ku oma jälkeläinen siirtyy koulutielle. Vai onks nykyään jo eskarissa kirjoja päällystettävänä?
Joo, hiukan on kutkuttava tilanne. Riitauttamaan mä lähden asiaa jokatapauksessa, jos ne nyt jonkun muun vakinaistaa ja tosiaan liitto oli ainakin ihan mun puolella.atm - sepäs tyrkkää mielenkiintosta tilannekuviota ja hiukan vissiin jänskätystäkin
Toivottavasti ymmärtävät tehdä järkiratkaisun...
Oikee meininki, käräjille vaanJoo, hiukan on kutkuttava tilanne. Riitauttamaan mä lähden asiaa jokatapauksessa, jos ne nyt jonkun muun vakinaistaa ja tosiaan liitto oli ainakin ihan mun puolella.
...jos fiksuja ovat, ottavat sut takaisin. Mutta jos viisaus ei siellä asu ja sitä rahaa oiskin tuhlattavissa rähinöintiin, niin anna palaa !Joo, hiukan on kutkuttava tilanne. Riitauttamaan mä lähden asiaa jokatapauksessa, jos ne nyt jonkun muun vakinaistaa ja tosiaan liitto oli ainakin ihan mun puolella.
Ukkovarpaanväli?Varvasvälihiki
Ihan hyvä jos joku lähtee osoittamaan ettei mee ihan putkeen työnantajan päätöksetJoo, hiukan on kutkuttava tilanne. Riitauttamaan mä lähden asiaa jokatapauksessa, jos ne nyt jonkun muun vakinaistaa ja tosiaan liitto oli ainakin ihan mun puolella.
niiUkkovarpaanväli?
Sitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.Päivää
Nyt on urakalla ronklattu äläpäätä. Ottivat pari koepalaa.
Ei ollut mitään vakavaa.
Ja kiinnostaa kiviäkin.
Hyvä vaan, ettei ole vakavaaSitä vaan että ei ole syöpää. Ketään näköjään kiinnosta.