The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitähän kiropraktikkosetä eilen sanoi?

No siis ehdotti vapaapäivää raskaasta duunista.
Siis eihän se oo alkuunkaan sama kuin huonekalujen raahaaminen ympäri huushollia. :whistle:

Täytyy vissiin venytellä ehtoolla ettei taas oo ruoto ihan solmussa.
 
Mä en oo sit peruskoulun jälkeen päällystäny yhtään kirjoha. Mut parin vuoden päästä seki aika vissiin koittaa, ku oma jälkeläinen siirtyy koulutielle. Vai onks nykyään jo eskarissa kirjoja päällystettävänä?
 
Nyt on mielenkiintoista.

Sain kuulla, että yhdelle määräaikaiselle ollaan tekemässä vakituista työsopimusta, samaan aikaan, kun meitä irtisanottiin 5 kpl ja kaikki määräaikaset loppuu. (sopimukset siis määräaikaisilla 31.8 saakka voimassa)
Mä oon ainut irtisanotuista, joka periaatteessa olis pätevä tuohon työhön, johon tuo yks nyt palkattais. Töissä ne oli vedonnut siihen, että mulla ei oo ammatillista koulutusta, enkä näin ollen pystyis toimimaan painajana, mutta jos tässä parin kuukauden sisällä ei mitään ihmeitä siellä oo tapahtunut, niin tiedän myös sen, että näistä määräaikaisista kellään ei oo hirveesti enempää osaamista kuin mullakaan, vaikka paperit löytyykin.
Luottamusmies oli ottanu liittoon yhteyttä ja siellä ne oli sitä mieltä, että kun mä olisin pienellä kouluttamisella yhtä pätevä kuin määräaikaiset, niin kyseessä ois laiton irtisanominen, mikäli tuo tyyppi nyt palkataan.
 
Mä en oo sit peruskoulun jälkeen päällystäny yhtään kirjoha. Mut parin vuoden päästä seki aika vissiin koittaa, ku oma jälkeläinen siirtyy koulutielle. Vai onks nykyään jo eskarissa kirjoja päällystettävänä?
Nöyp, eskarin kirjoja ei päällystetä kun niitä säilytetään koko ajan vaan siellä eskarissa. Tai siis näin täälläpäin.

Joten huokaista varmaan saat :)

Koululaisten kirjat on täällä pakosti päällystettävä, mikäli tulee ihan uudenuutukainen kirja vastaan. Muuten tulee sanomista koulusta:cautious:...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä