sulle on tullu semmonen vuoden 2016 toukokuussaToukokuussa! Mää tartten sen täl viikol!
sulle on tullu semmonen vuoden 2016 toukokuussaToukokuussa! Mää tartten sen täl viikol!
Ei mee jos tekee niinko minä: skippaa joulunmulla veronpalautukset menee joululahjuksiin ja -ruokiin
totta turiset mutta en halua joutua ulkoruokintaanEi mee jos tekee niinko minä: skippaa joulun
Mä vähän arvon tatuoinnin ja reissun välillä. Tatuointi kyl saattaa voittaa.Mulla haiskahtaa matkan varaamiselta ukkokulta on vuosia haaveillut kohteesta joka ei mua niin kiinnosta mutta ehkä voin joustaa ja lähteä mukaan
No täytyy ettii ja kattoo... Oon kyl repiny siit sen osan mikä annnetaan palkanlaskentaan ja jostain lapusta sen matkakuluosan. En mää näistä niin tiedä.sulle on tullu semmonen vuoden 2016 toukokuussa
Ei se haittaa. Kunhan on se muu osa tallella, jossa näkyy mm ne palautukset. Jos ei löydy niin verotoimistolta sen saa heti paikan päältä. Maksaa kai kympin tai jotain, paitsi jos sen tarvii vaikka velkaneuvontaan tai sossuun niin sit ei maksa mitään.No täytyy ettii ja kattoo... Oon kyl repiny siit sen osan mikä annnetaan palkanlaskentaan ja jostain lapusta sen matkakuluosan. En mää näistä niin tiedä.
Se on se paperi jonka keväällä sait verohallinnolta, poislukien siihen liitetyt verokorttisi.Anteeksi tyhmyyteni mutta siis mikä häh...liitteeksi verotodistus...öö mikähän osa se on ja onko se mulla jo ennestään vai pitääkö se erikseen tilata?
Noit on kaikki stressanneet aikanaan. Mun luokallani eniten ne jotka sit kirjoittivat todistuksen täyteen Älliä.En kyl oikeasti tiiä kuinka tuun suoriutumaan kirjotuksista. Noi vanhatkin yo-tehtävät on sellasta hepreaa et saatana. Englanti varmaan menee iha ok ja tavotearvosana on M, mut ruotsista ja yhteiskuntaopista en mee sit yhtään takuuseen. Jos läpi pääsen niin det ska vara okej.
Kyllä mun tapaukses on parempi ottaa vaan se kopioMää oon vaikka kuinka monesti ottanut virallisille tahoille kännykällä valokuvan tollasista todistuksista ja lähettänyt sähköpostiin . Esim Kela on kelpuuttanut mun liput ja laput tähän tyyliin. Kuka enää mitään kopioita ottaa.
Skannaa se koneelle ja tulosta aina tarvittaessaKyllä mun tapaukses on parempi ottaa vaan se kopio
Jos olet vuokrasopimusta tekemässä, niin siinä ei ole mitään "lakisääteistä" miten ja missä muodossa sinun pitää ylipäänsä mitään toimittaa.Kyllä mun tapaukses on parempi ottaa vaan se kopio
Toi on vähän liian pikaista. Oikeesti.Onneks siivosin tänään. Soitettiin, et huomenna olis jo tulossa joku katsomaan kämppää Josko sitä onnistuis oleman sotkematta huomiseen asti. Ehkä.
Kokeiles tehdä "vesilasitesti"töissä joutu käymään vapailla ja vielä päivällä.
Ihgtöissä joutu käymään vapailla ja vielä päivällä.
mites tuo asiaan liittyy ?Kokeiles tehdä "vesilasitesti"
Laita sormesi vesilasiin. Jos siihen jää sormesi kokoinen reikä niin olet korvaamaton. Muussa tapauksessa et.
Mieti. Kyllä sinä osaat.mites tuo asiaan liittyy ?