No hoh sun kanssas, akkiakos sa hilpaset ja kipitat sukkelana kipparille tai kauppaan ja haet mattosakin. Siis lajan herkkuja.Plääh miten tylsää. Haluun jotain herkkuja et vois ees mässätä tylsyyttään
KokkimysmaksimusTiiättekö (toivottavasti ette...) miten tyhmä olo voi olla ihmisellä välillä. Lainasin puolisukulaiselle (luotettevalle) viime talvena kohtuullisen summan rahaa. Eipä näy lyhennyksiä ei. Ei taida olla toivoa saada enää rahaa takaisin. Enhän mä oliskaan tarvinnut niitä
Mies soittaa jos ei nyt joka viikko niin ainakin joka toinen ja kysyy takaisinmaksua. Asia on aina ihan kohta hoidossa. Mun mielestä vedättää meitä eikä aio mitään suorittaa, mutta mies ei vielä ihan usko tätä.Kokkimysmaksimus
Ootko ollut haneen yhteyksissa? Ja arahtany pahasti?
...no en tiia oisko siita nyt mitn hyotya muttamutta..onhan toi nyt hiivattia etta noin tehdaan. Tai jatetaan siis tekematta.
Otahan häneen yhteyksiä ja kysy.Tiiättekö (toivottavasti ette...) miten tyhmä olo voi olla ihmisellä välillä. Lainasin puolisukulaiselle (luotettevalle) viime talvena kohtuullisen summan rahaa. Eipä näy lyhennyksiä ei. Ei taida olla toivoa saada enää rahaa takaisin. Enhän mä oliskaan tarvinnut niitä
Luuletko ettei olla sovittu asiasta? Ollaan. Suorituksia ei vain näy melkein viikottaisista yhteydenotoista huolimatta. Ei ole juopotteleva ihminen.Otahan häneen yhteyksiä ja kysy.
Harva kumminkaan tahtoo pilata luottamustaan jättämällä velan maksamatta. Mutta niin vaan käy jos syntyy ns. "juopon diili" missä on aina hyvä aikomus maksaa mutta rahaa vaan ei koskaan ole.
Älä tyydy juopon diiliin, eli katteettomaan lupaukseen.
Ilmoitan kylmän viileästi, että tahdot nähdä rahasuorituksia takaisinkin päin. Ja että ymmärrät rahavaikeuksia mutta esim? viiskymppiä kuussa rahapäivänäsi tarkoittaa, että viidensadan? velka on sit hoidettu jo ensi juhannukseen mennessä.
Sinun pitää sopia velanmaksulyhennykset sillai, että niistä ei pääse luistelemaan rikkomatta sopimusta.
"Maksa kun pystyt"- diilit on aina niitä juopon diilejä joista voi luistella sopimusta rikkomatta sanomalla, että "En pysty just nyt".
Pistinkin miehen rattiin ja hurautettiin kauppaan niin sain herkkuniNo hoh sun kanssas, akkiakos sa hilpaset ja kipitat sukkelana kipparille tai kauppaan ja haet mattosakin. Siis lajan herkkuja.
Nyt, berberi ylos siita ja viipottamaan! HetimarsGO!!!
eiköhän tämä nyksäkin opi aikanaan urputtamaanPistinkin miehen rattiin ja hurautettiin kauppaan niin sain herkkuni
Tää on mulle vieläkin ihan outoa, että mulla on mies, joka suostuu tekemään mulle asioita kun vaan pyydän! Eikä edes aina tarvi pyytää.Oon niin tottunut siihen, että kaikesta vaan valitetaan ja urputetaan. No, se onkin syystäkin exä
Juu, itse olisin valmis nostamaan tästä jo jonkunlaisen jutun. Miehen vuoksi himmailen, vaikea tilanne hänelle.vittumainen tilanne toffolassa
juuhMuistatteko tuon Mikkelin panttivankidraaman?
Eli joskus käy niinkin että vaihtamalla paranee.Pistinkin miehen rattiin ja hurautettiin kauppaan niin sain herkkuni
Tää on mulle vieläkin ihan outoa, että mulla on mies, joka suostuu tekemään mulle asioita kun vaan pyydän! Eikä edes aina tarvi pyytää.Oon niin tottunut siihen, että kaikesta vaan valitetaan ja urputetaan. No, se onkin syystäkin exä
Sen näkee sitten, parempaan silti vaihdoin. Kaikin puolineiköhän tämä nyksäkin opi aikanaan urputtamaan
Kyllä.Eli joskus käy niinkin että vaihtamalla paranee.
En mä tarkoittanutkaan, että pitäis olla juoppo.Luuletko ettei olla sovittu asiasta? Ollaan. Suorituksia ei vain näy melkein viikottaisista yhteydenotoista huolimatta. Ei ole juopotteleva ihminen.
no ny pitäs toikin rasti olla hoidettunaEi ollu poksissa mitään