Good old "yks kaveri"kuuklailin tota twoota ja sain käsityksen että oon joutunu niiden listoille netlogin kautta
kaveri halusi taannoin jakaa kuviaan sitä kautta eikä asiaan liity mtn perwåa
Good old "yks kaveri"kuuklailin tota twoota ja sain käsityksen että oon joutunu niiden listoille netlogin kautta
kaveri halusi taannoin jakaa kuviaan sitä kautta eikä asiaan liity mtn perwåa
tuo läpikuluku ja hirven nouto on ihan OK mutta ammuskelu asutuksen likellä on erityisesti kiellettyNo ei oo pihalla mutta näkyvät ikkunasta.
Me asutaan ihan landella ja lääniä on muutama hehtaari. Paikallisella hirviseuralla on jopa lupa noutaa meidän maille kaatunut (siis ilmeisesti omin jaloin juossut, haavoittunut) hirvi. Ja tohon ihan viekkuun ne parkkeeravaat autonsa ja lähtevät metsälle ja sit vaan kuunnellaan kuuluuko laukauksia. Ja odotetaan joskus naapurinsetä meillekin palaa tai valmista makkaraa tarjoaisi.
paljon mahollista mutta mites on, onko kukaan antanu twoo-treffikamuille?
Emmä ainaka oopaljon mahollista mutta mites on, onko kukaan antanu twoo-treffikamuille?
vai onko se huijjausta?
antanu vai huijannu?Emmä ainaka oo
Kumpaakaan.antanu vai huijannu?
eli sääkään et tiedä twoosta mitään?Kumpaakaan.
Enoo koskaan kuullutkaan.eli sääkään et tiedä twoosta mitään?
nyt ootEnoo koskaan kuullutkaan.
Tiedänkin jo tarpeeksi, ei tartte sen kummemmin tutustuanyt oot
Sähän voisit laittaa tämän viestin kaikille rekkautuneille:Krut voisi lopettaa jatkuvan pillun vonkaamisen yksityisviesteillä
miten harmaille laitetaan vonkaus- tai ylipäätään mitään yksityisviestejä?Krut voisi lopettaa jatkuvan pillun vonkaamisen yksityisviesteillä
Ussein oon omastani jakanu, mutta ei tommosta twoota oo kait ollu sillon vielä olemassakaanpaljon mahollista mutta mites on, onko kukaan antanu twoo-treffikamuille?
vai onko se huijjausta?
No tuliko yhteydenottojatwoo on ollu olemassa vuosikausia, se oli ennen twooksi muuttumista joku kuvapalvelu jonka nimeä en muista.
muutoksen jälkeen ne perkeleet kaappas mun kuvan sieltä palvelusta ja laitto sen ko, paritus sivustolle.
ei siitä ihan helpolla päässy eroon.
Mää en tiedä mistää mitään. Hyvä kun tänne uskalsin tullaeli sääkään et tiedä twoosta mitään?
tulihan niitä, ihme ja kumma.No tuliko yhteydenottoja
Älä oo niin vaatimatontulihan niitä, ihme ja kumma.
Et oo kysellyt yksityisviesteillä?määki sain vissiin poistettua itteni twoosta
turhaampa siellä roikkuu jos kerta kukaan ei sitä kautta anna