Ok, kiitos tiedosta!^Lifestä ja ruohonjuuresta saa ainaski
Niinpäs ollaankin lähes samoilla kiertopäivillä! Mulla on nyt kierukan poiston jälkeen ollut epämääräinen kierto ja hormonikierukka vei kuukautiset 3 vuodeksi pois eli varmaksi ei pysty sanomaan.oskama Miulla on nyt kp 18 menossa, eli ollaankin lähes samoilla kiertopäivillä! Miten pitkä siun kierto normaalisti on?
Siis onko siun mies haluton petipuuhia kohtaan vai vauvan yrittämistä ja raskautumista kohtaan?minttumar: Kiitos paljon Joo, aluksi olin vähän pettynyt, kun täti tuli, mutta sitten oikeastaan vaan tyytyväinen, että pääsee aloittamaan kunnolla yrityksen. Tuli ihan kylmät väreet kun mietin, että monen viikon keskustelujen jälkeen satuttaisiin pääsemään molemmat huhtikuisiin odottajiin! Toivottavasti nyt mahdollisimman moni meistä pääsisi sinne. Hirmuisesti tsemppiä kaikille yritykseen
Itse asustelen Uudellamaalla.
Kiitos myös oskamalle ja nnipsu!:lle tsempeistä. Pikkuhiljaa helpottaa ja muistot auttaa jaksamaan.
Suurin ongelma tuntuu meillä olevan nyt miehen haluttomuus tässä yrityksessä. Mitenköhän sitä saisi lisättyä?
maisa93 Mihinkäs suuntaan siellä on viiva kehittynyt? Olen huvin vuoksi tuolla odottajienkin puolella välillä ketjuja lueskellut (kesälomailu taitaa alkaa jo pitkästyttää ) ja olevinaan näin sinunkin nimimerkin siellä.
oskama Miulla on nyt kp 18 menossa, eli ollaankin lähes samoilla kiertopäivillä! Miten pitkä siun kierto normaalisti on?
Omanapa Eilen (kp 17) sain ovistestiin tasavahvat viivat, ihanaa että vihdoinkin tuli ja jopa tunnistin oviksen kivuista (ennen en ole tunnistanut), mutta harmittaa että LH-huippu tuli taas noin myöhään.. Luteaalivaiheelle jää pituutta vain 10 vrk. Toivotaan että riittäisi kiinnittymiselle.. Ahkerasti ollaan kuitenkin tässä kierrossa taas talleteltu.
Oi, tulehan kertomaan tosiaan sitten mitä digi sanoo! Täällä eletään malttamattomana hengessä mukana, kun itse ei vielä pääse tikuttelemaan. Ensi viikon loppuna ehkä sitten täälläkin.no sinne liityin juu varovasti. en oo päässyt testailemaan nyt pariin päivään mutta tänään ip tai huomenna aamulla viimestään teen cb:n digin. palaan sitten astialle
http://aijaa.com/hExjir
minttumar: Kiitos paljon Joo, aluksi olin vähän pettynyt, kun täti tuli, mutta sitten oikeastaan vaan tyytyväinen, että pääsee aloittamaan kunnolla yrityksen. Tuli ihan kylmät väreet kun mietin, että monen viikon keskustelujen jälkeen satuttaisiin pääsemään molemmat huhtikuisiin odottajiin! Toivottavasti nyt mahdollisimman moni meistä pääsisi sinne. Hirmuisesti tsemppiä kaikille yritykseen
Itse asustelen Uudellamaalla.
Kiitos myös oskamalle ja nnipsu!:lle tsempeistä. Pikkuhiljaa helpottaa ja muistot auttaa jaksamaan.
Suurin ongelma tuntuu meillä olevan nyt miehen haluttomuus tässä yrityksessä. Mitenköhän sitä saisi lisättyä?
Ärsyttää myöskin, kun minullakin ovis kierron lopussa ollut jo useamman kerran peräkkäin.. Mietityttää, että jääkö se luteaalivaihe liian lyhyeksi.Mäki laskisin minttumar tämän päivän dpo0.
Yöllä oli kaameet oviskivut, aamullakin vähän vielä jomotteli. Typerää ko ovis on ollut nyt pari kertaa tällee ihan kierron loppupuolella. N.10pv päästä pitäisi menkat alkaa jos kierto pysyy suht samana ko viimeksi..
nnipsu! Hahaa, mä itseasiassa eilen ehdotin sille illalla, kun oli taas niin hankala.. Sanoi vaan, että "luuletko, etten tiedä macaa? Tiedän kaikki luonnontuotteet!" Sanoin että hienoa, alas vetää sitä sitten. Saa nähä, ottaako neuvosta kiinni.
minttumar: Se ei oo kummassakaan kovin innokas. Kyllä sekin nyt vihdoin on myöntänyt vauvan haluavansa, mutta sanoo vaan että "ei ole mikään kiire" ja sen vuoksi myöskin nihkeä petipuuhien suhteen. Olen vaan nyt koittanut sanoa, että tässä olis ovisaika käsillä; voitaisko olla edes suht. aktiivisia nyt poikkeuksellisesti? No, on se nyt jotenkin sujunut, mutta aika nihkeetä.. Pitäis keksii jotain uutta varmaan...
Olivatko molemmat viivat aivan täysin saman vahvuiset? Aika jännä! Yrittäisin varmaan itse koittaa valossa tutkia tarkasti, mutta sitten jos ei meinaa mitään eroa huomata, niin varmaan miettisin dpo:ksi vaan jomman kumman (en siis itse varmaan laskisi varmana dpo:na kierron aikana, vaan sellaisena "dpo 1-2 päivää"). Toivottavasti ymmärsit tästä epämääräisestä selityksestä
maisa93: Toivottavasti lähtisi viiva pian tummunemaan! Tsemppiä
möhköfanttii: kiitos paljon Meillä se on tuntunut vielä ennenkin vauvayritystä vähän pakkopullalta välillä ja nyt sitten ainakin. Mies ei meinaa meillä suostua edes ovisaikaan, mutta pienellä suostuttelulla kuitenkin sitten lopulta on suostunut.
Kyllä minusta kuulostaa siltä, että mahdollisuus raskaudesta on! Paljon tsemppiä. Toivotaan, että olisit raskaana.
Täällä on nyt menossa kp 13. Eilen nippaili kovasti alavatsalta. En sitten tiedä, olisiko alkavaa ovista. Huomenna se kuuluisa kp 14, jollon ainakin haluisin pupuilla. Pitää vaan koittaa pitää tää joka-toinen-päivä-linja tässä ovisaikaan vaikka välillä ei oikeen jaksaiskaan