Joo, suru ja stressi kyllä pilaa kaiken Pitää vaan toivoa, että kaikki kääntyisi hyvin... Onneksi ei ole vielä ainakaan toivotonta.nerppanen Kiitos! Yritetään kyllä rentoutua ja unohtaa vauvajutut hetkeksi, vaikka makkarin puolella yritetään kyllä aktiivisia reissussakin olla (oviksen pitäisi sattua ensi viikon lopulle).
papurinsessa Voi ei.. Kylläpäs on siulla surua sitten kerrakseen. Paljon voimia ja jaksamista! Pitää vain toivoa ihmettä ystäväsi tilanteeseen, vaikka pahalta vaikuttaisikin.. Varmasti tuommoiset tilanteet elämässä vaikuttaa kuukautiskiertoonkin. Yritä nauttia edes vähän reissusta ja rentoutua siellä, vaikka uskonkin, että vaikeaa tai jopa mahdotontahan se voi olla.
Omanapa Kp 7. Vuoto loppui onneksi eilen! Lähdetään tosiaan maanantaina sinne reissuun, niin hyvä että ehti loppua. Soittelin eilen vielä neuvolaan, kun neuvolan täti niin käski viime viikolla tekemään. Tein myös raskaustestin ennen soittamistani ohjeiden mukaan, ja negaahan se näytti, mutta se olikin jo tiedossa. Nyt pitäisi kuulema yksi luomukierto pitää välissä, ennen kuin jatkaa yritystä, mutta ei ajateltu totella, sillä tulehdusvaaraa ei kuulema ole. Taukokierron pitämisen syyksi neuvolan täti sanoi vaan, että on helpompi määrittää raskauden kesto ja tärppääminen on todennäköisempää (?). Ei siis mielestäni mitään kunnon syitä tauolle.
Karua, kun näin nuorena Omakannan tiedoissa lukee jo kaksi raskaus-diagnoosia ja kaksi keskenmeno-diagnoosia. Voi kumpa seuraava raskaus alkaisi jo pian ja päättyisikin vielä onnellisesti vaihteen vuoksi..
Onko siulla nyt mitään menkka-/raskaustuntemuksia ollut? Kummallista, että siun kierto vaan venyy ja venyy.. Onko siulla ennen ollut kierto ihan säännöllinen?Joo, suru ja stressi kyllä pilaa kaiken Pitää vaan toivoa, että kaikki kääntyisi hyvin... Onneksi ei ole vielä ainakaan toivotonta.
Jee, vihdoin!! Hyvä, että pääsette jatkamaan taas Mä en itsekään varmaan pitäisi taukoa. Kyllä se vielä tärppää ja olisitte kyllä ansainnut todella pikaisen tärpin.. kenties jo tästä uudesta kierrosta ....
En tiiä uskaltaako täsä vielä kiittää, kun itse uskon, että on joku varhainen keskenmeno tai jotain muuta, nytkin on tuhrutellut, mutta testit näyttää silti plussaa, tosin haaleaa sellaista mutta kyllä sen viivan selvästi huomaa sen enempää tiirailematta ihmetyttää tosiaan se että ennen tuota vuotoa ja samana päivänä kun vuoto alkoi niin oli selvä nega ja niiden loputtua plussa saapa nähä miten täsä käyPlussat kummallakin, möhköfanttii ja maisa93, onnea
Tervetuloa oskama!
Täällä ei kurjuutta kummempaa..oon yrittäny seurailla koska ois ovis, mutta tuntuu että minipillereide lopetukse jälkee ovis jää tulematta tai on ihan kierron lopussa...onneks tässä on vielä kuukausia yritykseen, että kerkee kroppa palautumaan.
Kiitos! Minulla myös ovikset hakusessa.. Tai luulen, että tunsin eilen oviskipua. Jaa'a vaikea mennä sanomaan.Plussat kummallakin, möhköfanttii ja maisa93, onnea
Tervetuloa oskama!
Täällä ei kurjuutta kummempaa..oon yrittäny seurailla koska ois ovis, mutta tuntuu että minipillereide lopetukse jälkee ovis jää tulematta tai on ihan kierron lopussa...onneks tässä on vielä kuukausia yritykseen, että kerkee kroppa palautumaan.
Tervetuloa oskama! Lisäilen sinut huomenna listoille. Lueskelen viestejä huomenna tarkemmin läpi, kotiuduin vasta eilen reissusta niin en ole ehtinyt.
möhköfanttii Outo tilanne siulla.. Testi on kyllä kuitenkin selkeä plussa! <3
maisa93 Siun kuva ei näy ainakaan kännykällä. :/
papurinsessa Onko siun tilanteeseen jo tullut selvyyttä?
Voi harmi.. Toivotaan että ensi kerralla tärppää tiukemmin kiinni!Täällä viiva haalistunut ja tuhruttelu jatkuu vatsakipujen kera, joten kunnon vuotoa odotellessa.. Harmittaa, mutta onneksi vasta eka yrityskerta
Juu, esikoinen haaveissa ja kiitos listoille lisäämisestä!oskama Nyt on siunkin tiedot listoilla. Onko teillä siis haaveissa esikoinen?
Kiitos vinkistä! Pitää yrittää huomenna sekoittaa tuohon kylmään kaakaoon. Mistä macaa saa kapseleina? Olen nähnyt vain jauheena..Me käytettii esikoista yrittäessä kumpiki macaa, ihan järkyn makusta!! Sitähän pitäisi asteittain lisätä, mutta itse pysyin siinä 1tl. Parhainten sain sen alas maidosta tehdyn kylmän kaakaon kanssa, joskus sekoitin jugurttiin/smoothieen...nyt aion hankkia niitä macakapseleita,kun jauhe on ihan karseeta, jopa haju ällöttää