Nuoret vauvakuumeilijat KESÄ 2016

Tervehdys!

Täältä uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan!

nerppanen/26v/ mies 28v/ya07/16/yk1/3.lapsi

Mulla alko eilen menkat, joten tästä lähtee nyt sitten ensimmäinen virallinen yrityskierto. Meillä piti olla lapsiluku täynnä, mutta tässä sitä ollaan taas. :D

papurinsessa Voi harmi. :( Noh, toivoa on niin kauan kun menkat eivät ala! ;) Rentouttavaa hotelliviikonloppua teille! :)

Ansk1 Tervetuloa mukaan! Lisäsin sinut listalle. Onko teillä yritys aloitettu siis 6/16? Voin päivittää tuonne listalle senkin tietoihisi. :) Toivotaan että plussaat pian! :)

nnipsu! Täällä kp 6 ja edelleen tuhruttaa. Normaalisti menkat kestää sen 4-5 vrk, eli ilmeisesti hiukan pidempään kestää tämä vuoto nyt.. Välillä näyttää, että loppuisi kokonaan, mutta sitten taas tuleekin enemmän verta. Rasittavaa! :mad: Ensi viikolla lähdetään reissuun, niin olisi kiva, että ennen sitä loppuisi. Kiva kuulla, että teillä oli mukava reissu! :) Onko tuosta foolihaposta miehelle mitä hyötyä? Olen miettinyt pitäisikö miestä pyytää sitäkin syömään. :D Se kuuliaisesti syö jo ties kuinka montaa eri vitamiinivalmistetta miun pyynnöstä. :D

nerppanen Tervetuloa mukaan! Listalle lisäsin sinutkin. Toivotaan että teillekin pian plussa suodaan! :) Onko teillä edellisillä kerroilla tärpännyt kuinka nopeasti?

Mitäs muille ketjussa oleville kuuluu? :)

ansk1: Tervetuloa! Plussatuulia myös teille :love:

nnipsu!: Eilen yritin taas illalla testailla, kun menkat myöhässä jo toista viikkoa.. Välillä luulin näkeväni kahdessa testissä (raskauskeijun herkkä liuska ja rfsu:n) hailakat haamuviivat, mutta taisivat olla vaan mielikuvitusta/viivanpaikat.. :( Ovistesti oli puhdas nega, eli sekään ei ole meneillään (kierto aivan sekasin, niin oviksestakaan mahdoton tietää..). Mä oon myös yrittänyt foolihappoa syödä, mutta itselleni se aiheuttaa kamalia suonenvetoja, niin on ollut pakko vähentää :eek:

nerppanen: Tervetuloa sinullekin!:) Onnea yritykseenne :love:

minttumar: Voi ei! Nyt se sitten piinaa noin kauan, kun haluaisi yrittää uudestaan! On kyllä ärsyttävää!:cry: Toivottavasti loppuisi vuodot ja pääsisitte jatkamaan ;):X3: Tsemppiä paljon!(y)

Me ollaan tänään myös lähdössä miehen kanssa viikonlopuksi reissuun. Olo on vaan aika :poop: ja sekin varmaan sekottanut mun koko kierron ja aiheuttaa vaikeuksia raskautumiseen.. Mun erittäin läheinen ystävä on henkitoreissaan ja hänen selviytymiselleen on annettu erittäin vähän toivoa.. On vielä aika brutaali tapaus, mitä en ala kuitenkaan enempää avaamaan. Nukkunut en ole viikkoon kunnolla ja koko ajan suuri pelko. Hyvät muistot hänen kanssaan virtaavat koko ajan tajuntaani ja jatkuvasti rukoilen hänen puolestaan.

nerppanen Kiitos! Yritetään kyllä rentoutua ja unohtaa vauvajutut hetkeksi, vaikka makkarin puolella yritetään kyllä aktiivisia reissussakin olla (oviksen pitäisi sattua ensi viikon lopulle). :ROFLMAO:

papurinsessa
Voi ei.. :( Kylläpäs on siulla surua sitten kerrakseen. :( Paljon voimia ja jaksamista! Pitää vain toivoa ihmettä ystäväsi tilanteeseen, vaikka pahalta vaikuttaisikin.. :( Varmasti tuommoiset tilanteet elämässä vaikuttaa kuukautiskiertoonkin. Yritä nauttia edes vähän reissusta ja rentoutua siellä, vaikka uskonkin, että vaikeaa tai jopa mahdotontahan se voi olla. :(

Omanapa Kp 7. Vuoto loppui onneksi eilen! :p Lähdetään tosiaan maanantaina sinne reissuun, niin hyvä että ehti loppua. Soittelin eilen vielä neuvolaan, kun neuvolan täti niin käski viime viikolla tekemään. Tein myös raskaustestin ennen soittamistani ohjeiden mukaan, ja negaahan se näytti, mutta se olikin jo tiedossa. Nyt pitäisi kuulema yksi luomukierto pitää välissä, ennen kuin jatkaa yritystä, mutta ei ajateltu totella, sillä tulehdusvaaraa ei kuulema ole. :LOL: Taukokierron pitämisen syyksi neuvolan täti sanoi vaan, että on helpompi määrittää raskauden kesto ja tärppääminen on todennäköisempää (?). Ei siis mielestäni mitään kunnon syitä tauolle.

Karua, kun näin nuorena Omakannan tiedoissa lukee jo kaksi raskaus-diagnoosia ja kaksi keskenmeno-diagnoosia. :( Voi kumpa seuraava raskaus alkaisi jo pian ja päättyisikin vielä onnellisesti vaihteen vuoksi.. :whistle:

nerppanen Kiitos! Yritetään kyllä rentoutua ja unohtaa vauvajutut hetkeksi, vaikka makkarin puolella yritetään kyllä aktiivisia reissussakin olla (oviksen pitäisi sattua ensi viikon lopulle). :ROFLMAO:

papurinsessa
Voi ei.. :( Kylläpäs on siulla surua sitten kerrakseen. :( Paljon voimia ja jaksamista! Pitää vain toivoa ihmettä ystäväsi tilanteeseen, vaikka pahalta vaikuttaisikin.. :( Varmasti tuommoiset tilanteet elämässä vaikuttaa kuukautiskiertoonkin. Yritä nauttia edes vähän reissusta ja rentoutua siellä, vaikka uskonkin, että vaikeaa tai jopa mahdotontahan se voi olla. :(

Omanapa Kp 7. Vuoto loppui onneksi eilen! :p Lähdetään tosiaan maanantaina sinne reissuun, niin hyvä että ehti loppua. Soittelin eilen vielä neuvolaan, kun neuvolan täti niin käski viime viikolla tekemään. Tein myös raskaustestin ennen soittamistani ohjeiden mukaan, ja negaahan se näytti, mutta se olikin jo tiedossa. Nyt pitäisi kuulema yksi luomukierto pitää välissä, ennen kuin jatkaa yritystä, mutta ei ajateltu totella, sillä tulehdusvaaraa ei kuulema ole. :LOL: Taukokierron pitämisen syyksi neuvolan täti sanoi vaan, että on helpompi määrittää raskauden kesto ja tärppääminen on todennäköisempää (?). Ei siis mielestäni mitään kunnon syitä tauolle.

Karua, kun näin nuorena Omakannan tiedoissa lukee jo kaksi raskaus-diagnoosia ja kaksi keskenmeno-diagnoosia. :( Voi kumpa seuraava raskaus alkaisi jo pian ja päättyisikin vielä onnellisesti vaihteen vuoksi.. :whistle:
Joo, suru ja stressi kyllä pilaa kaiken :cry: Pitää vaan toivoa, että kaikki kääntyisi hyvin... Onneksi ei ole vielä ainakaan toivotonta.

Jee, vihdoin!! Hyvä, että pääsette jatkamaan taas :LOL: Mä en itsekään varmaan pitäisi taukoa. Kyllä se vielä tärppää ja olisitte kyllä ansainnut todella pikaisen tärpin.. kenties jo tästä uudesta kierrosta .... ;):love:

• Tykkää
Reactions: minttumar
Joo, suru ja stressi kyllä pilaa kaiken :cry: Pitää vaan toivoa, että kaikki kääntyisi hyvin... Onneksi ei ole vielä ainakaan toivotonta.

Jee, vihdoin!! Hyvä, että pääsette jatkamaan taas :LOL: Mä en itsekään varmaan pitäisi taukoa. Kyllä se vielä tärppää ja olisitte kyllä ansainnut todella pikaisen tärpin.. kenties jo tästä uudesta kierrosta .... ;):love:
Onko siulla nyt mitään menkka-/raskaustuntemuksia ollut? :)Kummallista, että siun kierto vaan venyy ja venyy.. Onko siulla ennen ollut kierto ihan säännöllinen?

papurinsessa: Kiitos <3 Olen pahoillani ystävästäsi. Toivottavasti tapahtuisi ihme hänen tilanteessaan! Hyvää reissua teille!

minttumar: Olen hyvin pahoillani keskenmenoista. Toivottavasti nyt tärppäis. :love:

Oma napa: Tänään kp 3/27 ja aivan jäätävät menkat menossa. Jännittää, hirvittää.. Kohta se yritys oikeasti alkaa. :love:

• Tykkää
Hei taas!
Täällä ollaan ihan paniikissa! Mulla alkoi menkat ihan normaalisti, tosin kivuttomina ja lippuivat jo 3pv:n päästä ja olivat normaalia niukemmat. Pyyhkiessä on sen jälkeen jäänyt veristä tuhrua paperiin ja aattelin sitten testata huvikseni että jos olisi tärppi käynyt, kun oli niin oudot menkat! Laitan tähän kuvan testistä..onko tää nyt oikeesti sitä mitä luulen????

Attachments

Moikka! Tulisin mielelläni tännekkin kuumeilemaan :)

Oskama / 21-vuotta / 21-vuotta myöskin / 12.5.16 / perjaatteessa yk2

Meillä siis mies alkoi ensin vauvakuumeilemaan, mutta sai minut heti vetäistyä mukaansa. Nyt toiveena on, että meitä onnistaisi.

Tällä hetkellä meneillään kp16. Yövuoroissa oleskelen ja pläräilen nettiä läpi vauvakuumeillen (y)

Plussat kummallakin, möhköfanttii ja maisa93, onnea :)

Tervetuloa oskama!

Täällä ei kurjuutta kummempaa..oon yrittäny seurailla koska ois ovis, mutta tuntuu että minipillereide lopetukse jälkee ovis jää tulematta tai on ihan kierron lopussa...onneks tässä on vielä kuukausia yritykseen, että kerkee kroppa palautumaan.

• Tykkää
Reactions: oskama

Tervetuloa oskama!

Täällä ei kurjuutta kummempaa..oon yrittäny seurailla koska ois ovis, mutta tuntuu että minipillereide lopetukse jälkee ovis jää tulematta tai on ihan kierron lopussa...onneks tässä on vielä kuukausia yritykseen, että kerkee kroppa palautumaan.
En tiiä uskaltaako täsä vielä kiittää, kun itse uskon, että on joku varhainen keskenmeno tai jotain muuta, nytkin on tuhrutellut, mutta testit näyttää silti plussaa, tosin haaleaa sellaista mutta kyllä sen viivan selvästi huomaa sen enempää tiirailematta (n) ihmetyttää tosiaan se että ennen tuota vuotoa ja samana päivänä kun vuoto alkoi niin oli selvä nega ja niiden loputtua plussa (n) saapa nähä miten täsä käy :unsure:

Tervetuloa oskama!

Kiitos! Minulla myös ovikset hakusessa.. Tai luulen, että tunsin eilen oviskipua. Jaa'a vaikea mennä sanomaan. :)

Pitääpä opetella käyttämään tätä sivustoa, kun vielä tuntuu olevan hakusessa :D

Tervetuloa oskama! Lisäilen sinut huomenna listoille. :) Lueskelen viestejä huomenna tarkemmin läpi, kotiuduin vasta eilen reissusta niin en ole ehtinyt.

möhköfanttii Outo tilanne siulla.. Testi on kyllä kuitenkin selkeä plussa! <3

maisa93 Siun kuva ei näy ainakaan kännykällä. :/

papurinsessa Onko siun tilanteeseen jo tullut selvyyttä?

Viimeksi muokattu:
maisa93 Koneella kuva aukesi. Selvä viiva sielläkin! :love: Onnea! Toivotaan viivalle vahvistumisia!

nerppanen Kiitos tsempeistä. :)

oskama Nyt on siunkin tiedot listoilla. Onko teillä siis haaveissa esikoinen? :)

Ansk1 Päivitetty listalle. :)

nnipsu! Toivotaan että kiertosi normalisoituu ennen yrityksen aloittamista, jonka varmasti ehtiikin vielä tehdä. :)

Omanapa Kp 16. Ovis ei varmaan kerennyt reissussa vielä olla, ei ainakaan siltä tuntunut. Ovistestejä oon tehny nyt eilen ja tänään, ja viiva alkaa olla vasta tummumaan päin. Normaalisti saan viimeistään kp 16 ovisplussan, mutta viime kierrossa sain vasta kp 17. Sillon jäi luteaalivaihe hiukan liian lyhyeksi. :unsure:

• Tykkää
Reactions: maisa93
Tervetuloa oskama! Lisäilen sinut huomenna listoille. :) Lueskelen viestejä huomenna tarkemmin läpi, kotiuduin vasta eilen reissusta niin en ole ehtinyt.

möhköfanttii Outo tilanne siulla.. Testi on kyllä kuitenkin selkeä plussa! <3

maisa93 Siun kuva ei näy ainakaan kännykällä. :/

papurinsessa Onko siun tilanteeseen jo tullut selvyyttä?

Täällä viiva haalistunut ja tuhruttelu jatkuu vatsakipujen kera, joten kunnon vuotoa odotellessa.. Harmittaa, mutta onneksi vasta eka yrityskerta

Oliko täällä kukaan käyttänyt/käyttää macaa? Minkä kanssa olette saaneet sen menemään alas?

Ostin ulkomailta macajauhetta, kun sai vähän halvemmalla kuin Suomesta. Maistoin sitä pari päivää sitten ensimmäisen kerran, ja empä kyllä ole kamalampaa koskaan vielä maistanut! :sick::D Sekoitin 1tl lasilliseen mehua. Oksennus lensi samantien lavuaariin. :D Maistuu ihan homeiselta kellarilta.. Olen nyt sitä kuuliaisesti jo useamman päivän ottanut veteen sekoitettuna (mehu ei peittänyt yhtään macan pistävää makua) ja pitänyt nenästä kiinni samalla kun juon. Silloin ei maistu juuri miltään, mutta jos nenästä vahingossa irti päästää niin oksennus tulee samantien. Ihan kamalaa litkua.. :sick: Pakko tuo on loppuun käyttää, kun oli niin kallista, mutta toista kertaa en kyllä tuota osta, ellei tuota makua saa peitettyä.

Omanapa Kp 17 ja nyt on sellaiset tuntemukset alapäässä että tänään voisi tulla ovisplussa.. Vasenta nivusta jomottanut eilen ja tänään hiukan kovemmin ja muutenkin on alakerrassa sellainen jatkuva hento jomotus/paineen tunne. Mietin, että voisikohan olla oviskipua? Ovisplussaa en siis vielä ole tässä kierrossa bongannut (tulee minulla yleensä kp 14-16, mutta viime kierrossa tuli kp17). Toki tämä kemiallinen raskauskin saattaa myöhästyttää ovisplussaa, niinkuin maaliskuisen keskenmenonkin jälkeen ovisplussa tuli vasta joskus kp 20+.. Mutta ihanaa olisi, jos alkaisin pikku hiljaa itse tunnistamaan oviksen kivuista/jomotuksista, niin ei tarvitsisi ovistestejä, muuta kuin ehkä "varmistukseen". :p

Me käytettii esikoista yrittäessä kumpiki macaa, ihan järkyn makusta!! Sitähän pitäisi asteittain lisätä, mutta itse pysyin siinä 1tl. Parhainten sain sen alas maidosta tehdyn kylmän kaakaon kanssa, joskus sekoitin jugurttiin/smoothieen...nyt aion hankkia niitä macakapseleita,kun jauhe on ihan karseeta, jopa haju ällöttää :sick:

• Tykkää
Me käytettii esikoista yrittäessä kumpiki macaa, ihan järkyn makusta!! Sitähän pitäisi asteittain lisätä, mutta itse pysyin siinä 1tl. Parhainten sain sen alas maidosta tehdyn kylmän kaakaon kanssa, joskus sekoitin jugurttiin/smoothieen...nyt aion hankkia niitä macakapseleita,kun jauhe on ihan karseeta, jopa haju ällöttää :sick:
Kiitos vinkistä! Pitää yrittää huomenna sekoittaa tuohon kylmään kaakaoon. :p Mistä macaa saa kapseleina? Olen nähnyt vain jauheena.. o_O

Yhteistyössä