Ihan mälsää etten sanoi. Ensviikolla alkaa sitten taas aikaset herätykset ja jatkuva väsymysPäivää. Perjantai.
CE merkki näyttäisi puuttuvan.Lahti, ravintola tirra. Kuormalavoista tehty terassi.
Eiköhän joku virkamies kiellä tuon
Ja E-koodeja on ihan liikaa. Pitäs olla ratamonlehdistä tehty.CE merkki näyttäisi puuttuvan.
Minä laitoinKuka laittoi lapsena ratamonlehden haavaan
Kuka muistaa, miksi ratamoa kutsutaan valkoisen miehen jalanjäljeksi?
Kasvi levisi Amerikassa uudisraivaajien vankkurien pyörien mukana ja siitä sai tämän lisänimen, jalanjälki. Näin asia muistaakseni koulussa kerrottiin.Minä laitoin
Jalanjäljestä en muista koskaan kuulleenikaan
tuttu mainosten slogan tuono ei kerrota kellekkään.
Mulla saattoi olla koulussa muuta tekemistä kuin kuunnella ratamonlehdistä ja uudisraivaajistaKasvi levisi Amerikassa uudisraivaajien vankkurien pyörien mukana ja siitä sai tämän lisänimen, jalanjälki. Näin asia muistaakseni koulussa kerrottiin.
k a f t a a n iHuh kuuma, kävin prismasta pari ostosta ja leffapaketin hakemassa. Nyt voi rentoutua ja riisuutua lähes nakuksi tää mun valkoinen ööö kaftaani on ihana,kevyt päällä näin kuumalla
En ole koskaan kuullut, mutta ihan loogista, koska valkoinen mies ei hevosta käyttänyt alkuun eikä kävellyt ainakaan pitkiä matkoja samoilla kengilläKasvi levisi Amerikassa uudisraivaajien vankkurien pyörien mukana ja siitä sai tämän lisänimen, jalanjälki. Näin asia muistaakseni koulussa kerrottiin.
Seihän osasit useamia kieliä. Tässä on hyvä ohjelma, mitä näköjään ei ole kaikki nähneet. Hirvittävä puute, jos ei ymmärrä asioita, sanoja ja niiden merkityksiä. Voitko alkaa tulkkaamaan sen muille:..mä kattelen kohta itekseni unikuvia
Raittiin ilman myrkytys painaa päälle sekä ----...
Kenelle sie nuo ilmoitukset teet?Jaahas ,sit pitää ruveta pukee päälle ja lähtee rilluttelee
No ihan turhaan heräilit sitten aamuisin, kun olisit voinut nukkuakinMulla saattoi olla koulussa muuta tekemistä kuin kuunnella ratamonlehdistä ja uudisraivaajista
Mä tulin palstalle joskus muistaakseni 2005 silloinsen kirpputorin kautta.
Tosin olin harmaana.
Jonkin nikin tein mutta en paljoa sitä käyttänyt.
Palatsin pakastimessa odottaa lakana, jolla prinsessa pian peittelee runsaat sulonsa käydäkseen unille:xmas:
Palatsin ilmastointijärjestelmä on hajonnut. Tulee tukala yö, prinsessa pyörii ilkoisillan silkkilakanoissaan ja uneksii... viileästä.