The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kiitti ohjelmavinkistä, kattelen kun olen koneella :)...

...mutta mä uskon ja tiiän että täällä on fiksua väkeä, se joka haluaa, ottaa asioista selkoa ilman että esim.mun tarvii lähteä erikseen mitään tulkkaamaan :)..

..mais je crois que ce programm interessant est (y)
Niin, muttako ei ole niin fiksua... katsos:
http://kaksplus.fi/threads/ylen-eli-meidaen-rahoillamme-tehtiin-huuhaa-ohjelma-metsien-kaetkemae.2479206/#post-31361375
 
No mikäs nyt tuli???
Gh CV njj ug gh fvkg!!
*ufopääkkönen*

Tyhmyyskaton raja ylittyi:barefoot:

Miten mä voin olla hengissä tämmösenä aikana:notworthy:*tikulla silmäänpäähänberberiin*

..varmaan joku luonnoton luonnonoikkunen:unsure:(y)

Mun hyvähaltijakummitus on unohtanut niin kokonsa ladata mulle edes alkeellisia nörttitaitoja:eek::oops::barefoot:

Mäenosaamitäänenkäymmärrä.
Muutan Pääsiäissaarelle(y). Siellä mämmitään koko ajan, mun paikka(y) ( :D)
 
Gh CV njj ug gh fvkg!!
*ufopääkkönen*

Tyhmyyskaton raja ylittyi:barefoot:

Miten mä voin olla hengissä tämmösenä aikana:notworthy:*tikulla silmäänpäähänberberiin*

..varmaan joku luonnoton luonnonoikkunen:unsure:(y)

Mun hyvähaltijakummitus on unohtanut niin kokonsa ladata mulle edes alkeellisia nörttitaitoja:eek::oops::barefoot:

Mäenosaamitäänenkäymmärrä.
Muutan Pääsiäissaarelle(y). Siellä mämmitään koko ajan, mun paikka(y) ( :D)
Plääh...
Tietokonelaitteet ymmärtää yksinkertaista kieltä.
Eka homma on todeta oikuttelevalle tietokonevimpaimelle, että joka ei töitä tee sen ei sähköäkään pidä saaman. Usein uskovat kun joutuvat hetken olemaan töpseli irti seinästä.

Joskus taas sit vaativat käynnistyäkseen ns kick- startin.
Jos masiina ei toimi niin sen kylkeen voi huoletta potkaista. Jos se sillä alkaa toimimaan niin hyvä, jos potku ei auta niin mikään ei muuttunut. Sit aletaan kutsumaan vesilintuja paikalle.
 
Plääh...
Tietokonelaitteet ymmärtää yksinkertaista kieltä.
Eka homma on todeta oikuttelevalle tietokonevimpaimelle, että joka ei töitä tee sen ei sähköäkään pidä saaman. Usein uskovat kun joutuvat hetken olemaan töpseli irti seinästä.

Joskus taas sit vaativat käynnistyäkseen ns kick- startin.
Jos masiina ei toimi niin sen kylkeen voi huoletta potkaista. Jos se sillä alkaa toimimaan niin hyvä, jos potku ei auta niin mikään ei muuttunut. Sit aletaan kutsumaan vesilintuja paikalle.
..muuttakunnääsaakelinvajakkikännytkin ( :mad: ):barefoot:

Viskon kaikki koneet ja älyköt ja yhden tämmösen turkasen hörhön vesilinnuille.
 
Ilta- aurinko <3....

...taijankin kohta viskoa itteni saunaan :), josko lauteilla kokisin jonkun valaistumisen :D...unohdan ainakin toviksi uliulinat ja kännykät jajaja...keskityn olennaiseen eli hyvään oloon :)


...ja siihen että oon kaikkee muuta kuin täydellinen :D...mutta kelpanen näinkin :)
 
Pöh. Enkai mää yksin lähe.
Anteeksi, en millään pahalla sano enkä mitään...ihmettelen vaan:) että..

...miksei yksin voi lähtee mihinkään :)? Tolla tavalla jää ihan kamalasti kivoja asioita kokematta ja näkemättä, paikkoja, tapahtumia, ihmisiä...

Sinne vaan :)! Sekaan ja mukaan :). Ihmettelemään ja ihastelemaan ja vaikka juttelemaankin :)
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Älä ny ittelläs ala vesilintuja ruokkimaan.
Toimimattomia tietovimpaimia mun ei tuu ikävä, mut lätäköissä pomppivia naisia on maailmassa liian vähän.
..no joku taso sillä vesilinnulla on kuitenki ruokavalionsa suhteen :D

..ja kaikki lätäköissä pomppijat ei ehken ihan suoraan kerro että pomppivat lätäköissä mutta kun oon tämmönen mikälie :), niin tää nyt ei tajuu etes tommosia pitää suunsa sisäpuolella :D
 
Ai nii. Löytyi puuhaa huomiselle ja jos olen riittävän laiska niin sunnuntaillekin. Äitikullan yksiö pitäis ny käydä maalaamassa. Tai siis yhdestä huoneesta kaks ja puoli seinää.
Joten kiltti poika ryhtyy alkamaan hommaa huomenna.
Vähänkö ihanaa puuhaa :)! Maalaaminen on ihan törkeen hauskaa (y)...että roiskumispiskuja kohti vaan ( ne kuuluu asiaan (y) )!
 
Yinksu
Anteeksi, en millään pahalla sano enkä mitään...ihmettelen vaan:) että..

...miksei yksin voi lähtee mihinkään :)? Tolla tavalla jää ihan kamalasti kivoja asioita kokematta ja näkemättä, paikkoja, tapahtumia, ihmisiä...

Sinne vaan :)! Sekaan ja mukaan :). Ihmettelemään ja ihastelemaan ja vaikka juttelemaankin :)
Kaikki ihmiset ei oo samanlaisia et tykkää yksin kulkea varsinkaan jos on vieras paikka tms. Kukin tyylillään. Kyllä mä nyt yksin käyn kun se on vähän pakko mut sit on mestoi mihi on kiva mennä jonkun kanssa.Enkä oo niin sosiaalinen et tosta vaan meen juttelee tuntemattomien kanssa. Jos nyt vaan saan olla sellanen kun olen, en minäkään ihmettele miten joku saattaa luuhata kaikki paikat ja jutella jokasen kanssa vaikka pienistä kivistä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä