No mikäs nyt tuli???*ufopääkkönen*
!!!!
????
Kilinkellit!!
Mun kanssa nyt
Kunsitäonniinsaakelintyhmäetteitajuumistäänmitään.
P a h e k s u n.
Isosti.
No mikäs nyt tuli???*ufopääkkönen*
!!!!
????
Kilinkellit!!
Mun kanssa nyt
P a h e k s u n.
Isosti.
ai kuin niiNo vähänkö epistä
*ufopääkkönen*
!!!!
????
Kilinkellit!!
Mun kanssa nyt
P a h e k s u n.
Isosti.
No kun mä en pääseai kuin nii
Niin, muttako ei ole niin fiksua... katsos:Kiitti ohjelmavinkistä, kattelen kun olen koneella ...
...mutta mä uskon ja tiiän että täällä on fiksua väkeä, se joka haluaa, ottaa asioista selkoa ilman että esim.mun tarvii lähteä erikseen mitään tulkkaamaan ..
..mais je crois que ce programm interessant est
ääh. ei toisten onni ole siulta pois. mukaan vaan hauskan pitoon.Piklasen vaivautunu olo kun vieressä pussaillaan
no mikset pääse, kielsikö äippä lähtemästä.No kun mä en pääse
Gh CV njj ug gh fvkg!!No mikäs nyt tuli???
No mielipiteitä nyt mahtuu maailmaan vaikka ja kuinka, nöy hätäNiin, muttako ei ole niin fiksua... katsos:
http://kaksplus.fi/threads/ylen-eli-meidaen-rahoillamme-tehtiin-huuhaa-ohjelma-metsien-kaetkemae.2479206/#post-31361375
Plääh...Gh CV njj ug gh fvkg!!
*ufopääkkönen*
Tyhmyyskaton raja ylittyi
Miten mä voin olla hengissä tämmösenä aikana*tikulla silmäänpäähänberberiin*
..varmaan joku luonnoton luonnonoikkunen
Mun hyvähaltijakummitus on unohtanut niin kokonsa ladata mulle edes alkeellisia nörttitaitoja
Mäenosaamitäänenkäymmärrä.
Muutan Pääsiäissaarelle. Siellä mämmitään koko ajan, mun paikka ( )
..muuttakunnääsaakelinvajakkikännytkin ( )Plääh...
Tietokonelaitteet ymmärtää yksinkertaista kieltä.
Eka homma on todeta oikuttelevalle tietokonevimpaimelle, että joka ei töitä tee sen ei sähköäkään pidä saaman. Usein uskovat kun joutuvat hetken olemaan töpseli irti seinästä.
Joskus taas sit vaativat käynnistyäkseen ns kick- startin.
Jos masiina ei toimi niin sen kylkeen voi huoletta potkaista. Jos se sillä alkaa toimimaan niin hyvä, jos potku ei auta niin mikään ei muuttunut. Sit aletaan kutsumaan vesilintuja paikalle.
Älä ny ittelläs ala vesilintuja ruokkimaan...muuttakunnääsaakelinvajakkikännytkin ( )
Viskon kaikki koneet ja älyköt ja yhden tämmösen turkasen hörhön vesilinnuille.
No ei mut kyl vähän vaivaannuttavaa...ääh. ei toisten onni ole siulta pois. mukaan vaan hauskan pitoon.
Pöh. Enkai mää yksin lähe.no mikset pääse, kielsikö äippä lähtemästä.
Anteeksi, en millään pahalla sano enkä mitään...ihmettelen vaan että..Pöh. Enkai mää yksin lähe.
ilmottele enskerralla jos oot lähdössä.Pöh. Enkai mää yksin lähe.
..no joku taso sillä vesilinnulla on kuitenki ruokavalionsa suhteenÄlä ny ittelläs ala vesilintuja ruokkimaan.
Toimimattomia tietovimpaimia mun ei tuu ikävä, mut lätäköissä pomppivia naisia on maailmassa liian vähän.
Vähänkö ihanaa puuhaa ! Maalaaminen on ihan törkeen hauskaa ...että roiskumispiskuja kohti vaan ( ne kuuluu asiaan )!Ai nii. Löytyi puuhaa huomiselle ja jos olen riittävän laiska niin sunnuntaillekin. Äitikullan yksiö pitäis ny käydä maalaamassa. Tai siis yhdestä huoneesta kaks ja puoli seinää.
Joten kiltti poika ryhtyy alkamaan hommaa huomenna.
Kaikki ihmiset ei oo samanlaisia et tykkää yksin kulkea varsinkaan jos on vieras paikka tms. Kukin tyylillään. Kyllä mä nyt yksin käyn kun se on vähän pakko mut sit on mestoi mihi on kiva mennä jonkun kanssa.Enkä oo niin sosiaalinen et tosta vaan meen juttelee tuntemattomien kanssa. Jos nyt vaan saan olla sellanen kun olen, en minäkään ihmettele miten joku saattaa luuhata kaikki paikat ja jutella jokasen kanssa vaikka pienistä kivistä.Anteeksi, en millään pahalla sano enkä mitään...ihmettelen vaan että..
...miksei yksin voi lähtee mihinkään ? Tolla tavalla jää ihan kamalasti kivoja asioita kokematta ja näkemättä, paikkoja, tapahtumia, ihmisiä...
Sinne vaan ! Sekaan ja mukaan . Ihmettelemään ja ihastelemaan ja vaikka juttelemaankin