The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Perjantai !!! Jeee:)!!!

Ihan törkeen kiva fiilis lähteä laskeutumaan viikonloppua kohti(y)...taitaa osin johtua kyllä siitä että viime yö meni harakoille sujuvasti, kun piti kuuntelemalla kuunnella kaatosadetta ja miettiä varasuunnitelmaa sitten kun vesi tulee jo sisälle:unsure::D...

Olin mä siihen kohinaan johonkin aikaan nukahtanut...mutta plääh, missä ne lätäköt sitten oli?! Kuka ne söi:cautious:...

...vaikken päässytkään lätäköissä pomppimaan, niin oi että!!! Kun on kuplivaisenpirskahtelevainen pomppufiilis!!!:D


...mun täytyy varmaan kohta syödä kourallinen suolaa tai pippuria tai molempia:unsure:...oon turhan happyhappyjoyjoy:barefoot::)
 
Seihän osasit useamia kieliä. Tässä on hyvä ohjelma, mitä näköjään ei ole kaikki nähneet. Hirvittävä puute, jos ei ymmärrä asioita, sanoja ja niiden merkityksiä. Voitko alkaa tulkkaamaan sen muille:
http://www.arte.tv/guide/fr/051053-002-A/le-grand-nord-en-30-jours
Kiitti ohjelmavinkistä, kattelen kun olen koneella :)...

...mutta mä uskon ja tiiän että täällä on fiksua väkeä, se joka haluaa, ottaa asioista selkoa ilman että esim.mun tarvii lähteä erikseen mitään tulkkaamaan :)..

..mais je crois que ce programm interessant est (y)
 
Päivää,ihanaa viikonloppua :love:

Huh, on kyllä kuuma ja hiostava päivä,hiki vaan valuu o_O:unsure:
Nyt on väsy, kävin kirjastossa,mustista &mirristä paketin ja lidlistä kävin kahtomassa tofua,eipä ollu tullut meijän myymälään :devil::cautious::mad:

Nyt paistuu uunissa uunijuurekset,bulgursalaatti maustuu jääkaapissa,teen salaattikuppeja bulgursalaatista,uunijuureksista ja fetasta.:p
 
Päivää,ihanaa viikonloppua :love:

Huh, on kyllä kuuma ja hiostava päivä,hiki vaan valuu o_O:unsure:
Nyt on väsy, kävin kirjastossa,mustista &mirristä paketin ja lidlistä kävin kahtomassa tofua,eipä ollu tullut meijän myymälään :devil::cautious::mad:

Nyt paistuu uunissa uunijuurekset,bulgursalaatti maustuu jääkaapissa,teen salaattikuppeja bulgursalaatista,uunijuureksista ja fetasta.:p
Moi :)!
Ja kivaa viikonloppua sinnekin.

Mä sain olla pienessä vesisateessa mutta ei niin haitannu ollenkaan, upea kesäsade :). Tosi nopee päivä vaan:confused::...meinas tulla kiire, että ehtii päivän ohjelman tehdä mutta hyvin kävi (y).

Oli kuulema ollut eilinen päivä tosi tylsä, kun Tää Yksi oli ollut pois töistä:barefoot:...ei ollut kuulema ketään kelle naureskellao_O:D

Tuli sitten eilisen vaje tasotettua, kuinkas muutenkaan(y):oops::D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä