pitäis suorittaa testi että vois varmoja vastauksia laittaa.Tä...siis jäiskö vai eikö jäis?
pitäis suorittaa testi että vois varmoja vastauksia laittaa.Tä...siis jäiskö vai eikö jäis?
Kuhertelu on kivempaaja siinä menee sitte elokuva kokonaan ohi.
Otetaan selvää,voin olla vapaaehtoinen ...tosin siinä on se vaara et jos se leffa ei jää kattomat sulta niin mitä se kertoo mustpitäis suorittaa testi että vois varmoja vastauksia laittaa.
no ei kerrota kellekkään.Otetaan selvää,voin olla vapaaehtoinen ...tosin siinä on se vaara et jos se leffa ei jää kattomat sulta niin mitä se kertoo must
Juu ei mut sit mä tiedänno ei kerrota kellekkään.
= testi peruttu.Juu ei mut sit mä tiedän
Ai sää oot noin varma et sä kattoisit leffan= testi peruttu.
ei kun sä peruit koko testin jo.Ai sää oot noin varma et sä kattoisit leffan
missä kohtaaei kun sä peruit koko testin jo.
tossa aikasemmin epäilit ittees sen verran että sehän on testin peruutus edessä sun puolelta.missä kohtaa
en perunu,kuhan mutisin omianitossa aikasemmin epäilit ittees sen verran että sehän on testin peruutus edessä sun puolelta.
Hyvää yötä ja kauniita unia jokaiselle. Miekin painun petiin,luen vähän aikaa ennen nukahtamista.
kohta alkaaki olumppialaiset
Kaikki on suhteellista.
Tarinan loppupuolella Sam Gamgi on jo suuri sotasankari, örkinsurma ja lukitarin turma ja ties mitä, mutta niin vaan meinasi Samilta rohkeus pettää siinä vaiheessa kun piti kosia Ruusa Tölliä. Oliskohan uskaltanut jos kaverit ei käytännössä olis pakottaneet?
Mua on ja huonosti kävi heti, jouduin naimisiinMinua siis!
Tosin mua ei oo ikinä kukaan vielä kosinut.
mulla olis reilu 600 mutta onneksi yksinHuomenii.
Tänään ois vuorossa muutamasadankilsan ajelu ja yksi junnujen pallomatsi ja siinä se päivä sit vissin meneekin.
Aijuu, ja kompura pitää käydä rekisteröimässä.
Mä kosin ihan ite ja lopputulos oli sama.Mua on ja huonosti kävi heti, jouduin naimisiin
On meilläkin menomatka rauhallinen. Tulopuoli on sit hiukka eri juttu.mulla olis 650km mutta onneksi yksin