Ampparista tuli mieleen, että jos tuon parvekelasin aukon peittäisi jollain Voisi pitää lasin auki ja ilma virtaisi. Ötökkäverho?
Aa, no hyvä.Kyllä kelpaa. Takuukuitit suositellaan muutenkin vaikka kopiotavaksi, sillä ne haalistuvat. Olen tilannut pesukoneelle huollon skannattua kuittia vastaan.
verho ei auta, olen vaan huomannu, mutta se vihree verkko toimii kun laitat vaikka ilmastointiteipillä kiinni.Ampparista tuli mieleen, että jos tuon parvekelasin aukon peittäisi jollain Voisi pitää lasin auki ja ilma virtaisi. Ötökkäverho?
Ai, ei toimi. No pöh. Mutta en mä vihreetä verkkoa halua, se on ruma.verho ei auta, olen vaan huomannu, mutta se vihree verkko toimii kun laitat vaikka ilmastointiteipillä kiinni.
sitä saa ruskeena myös.Ai, ei toimi. No pöh. Mutta en mä vihreetä verkkoa halua, se on ruma.
jaa sitä saa nykyään jo tarranauhalla, tollasta just tarkotin.Niinkuin tällainen, toimisko?
http://www.otokka.fi/product.php?id=11
Se ei saisi erottua julkisivusta, muuten joutuu hakemaan ensin remonttiluvan. Eli harmaa.sitä saa ruskeena myös.
Kiitos, päätyi ostoslistallejaa sitä saa nykyään jo tarranauhalla, tollasta just tarkotin.
Kyllä minä vastasin krutin kysymykseen, vaikka et sitä tietänkään huomannut? On törkeää laittaa arominvahvennetta uomaan. Sitäpaitsi päätön valitti toisena päivänä oloaan, ett meinaa taju lähteä. Kyllä lähtis taju, jos söisin E620 jossain muodossa. Mut tässä se krutin viesti.Paula, miksi et ymmärtä selkeää kieltä? Linkkaile nämä jutut muihin ketjuihin, kiitos. Olet häirikkö.
---voi ressukkaaSöin eilen karkkia ja gluteenittoman hamppariaterian, en jauhelihapihviä. Yöllä alkoi karsea vatsakipu.
Karkki oli pahaa ja samoin hamppari.
Tarinan opetus: kannattaa syödä terveellisesti. Meni suurin osa yötä valvoessa
Passi vanhentunut vai itse?siitä tuliki mieleen että pitää mennä käymään poliisilaitoksella.
Kai erotat apiaisen mehiläisestä? Ja niitäkin on monen luontoisia....Toi on hyvä yinksun karkotin Mua saa lähellekkään mis on amppareita. Tuun ihan hysteeriseks kun jos omal partsil lentelee saatukka jos tulee sisälle.
kyllä kantoluvan voi hyvällä tuurilla saada takaisin, riippuu tietty mistä syystä sen alunpitäen menettiPassi vanhentunut vai itse?
Eipä tuolla tavallisella ihmisellä ole muuten asiaa.
https://www.poliisi.fi/ajokortti/terveydentilan_valvonta
---tai no aseenkantoluvan voi menettää. Saakohan sitä takaisin mitenkään, jos kerran otetaan pois?
Onpa erikoista ja mielenkiintoistakinmää oon allerginen höyhentyynyille mutta en untuvatäkeille
OT--- oot muuten harvoja, joilla on enää tuo vihreä rengas tuossa nimmarissaPohojammaa on Suomen Teksas. Tai siis Teksas yrittää olla pohojammaa, mut noon tuhat vuotta jälees. Pohojammaalla nuijasorittihin aikaa ennenko teksasiis nuijaa oli eres keksiitty.
----katos, sehän se olikinTuntuu vähän sellaiselta, että too good to be true. Tähän vois melkein tottua, ko nousee sängystä ja pääsee terassille aamukahville kattelemaan peltoa ja ei kuulu muutako hiljaisuutta ja lintujen sirputusta. (Ja tyypin höpinöitä.)
Nyt jännittää se opiskelupaikka entistä enemmän, oon noussu toiselle varasijalle Pian selviää napsahtaako kohalle neljän vuoden pk-seutulaisuus.
...majuri pyörtynyt kuumuuteen?Joo, mulla on suora pääsy myös DeeDeen kameroihin
Ei kait päätön juo?
Sen vuoksi hänellä on hirveet varastot viinaa kun sitä ei kulu.
missä????Oisit laittanu viestin, että täällä on kuuma nainen.
Ukkokultasi olisi vastannut, että täällä tuhat.