siihen on vielä reilusti matkaaälä nyt meikäläisen paikkaa siinä vie
siihen on vielä reilusti matkaaälä nyt meikäläisen paikkaa siinä vie
No, noi oma/vuokrajutut on vähän semmoisia, et monien mielestä ikään x mennessä pitäis olla vähintäänkin velaton kämppä ja toimistopäällikön vakanssi.Noita meikäläisen juttuja kun tänään ruodittiin niin tuli vaan noi omat ja vuokra jutut puheeks niin siitäpä tuli mieleeni.
Onneksi olkoon oppipaikasta! Hanki läheltä iso asunto, josta maalaat itse seinät ym vapaa-ajalla. Asut yhdessä huoneessa itse ja vuokraat siitä pari huonetta muille. Lattioita ei kannata vaihtaa, kun ne voi peittää matoilla jne. Aloita siitä huoneesta, missä aiot olla itse pidempään. Isot asunnot saa halvemmalla kuin pienet joka paikassa. Jos on 2 wc.tä asunnossa, olis plussaa. Jos et vielä osaa maalata, opit sen kyllä, jos haluat. Maisemasta ei kannata maksaa tuossa vaiheessa - haet vain sopivasti neliöitä ja pintaremontin tarpeessa olevaa asuntoa. Tai niin ainakin itse tekisin. Sitten kun pidät sen siistinä, myyt pois. Laitat ennen kuin tulee rahapula vuokralle. No, hissittömistä taloista saa halvimmalla - ja tarjotahan voi aina niin vähän ku ilkiää
Upea kuutamo ulkona nyt - tässä edellinen.
eläpä ny, kyllä paula tietää
Meinaakko notta on komiaa kuutamoa muuallaki kuin pihalla?
Ai se oli paula...eläpä ny, kyllä paula tietää
Ei ole ei mutta...No, noi oma/vuokrajutut on vähän semmoisia, et monien mielestä ikään x mennessä pitäis olla vähintäänkin velaton kämppä ja toimistopäällikön vakanssi.
Mutta kun elämä muuttuu. Ilman eroa mä olisin tänään tossa tilanteessa. Mut ero veti taloudellisesti ihan kuiville. Ja jos ei tarpeeks kuiville niin juominen hoiti loput.
Ton lisäksi Suomi on täynnä paikkoja joilla merkittävä työnantaja on laittanu tehtaan kiinni, joten siellä on paljon velkaisia taloja joille ei löydy ainuttakaan ostajaa.
Et ei noi ole mitenkään yksiselitteisiä juttuja.
oli oli, ei kukaan muu jaksa kirjottaa noin pitkää rimpsua yhteen pötkyynAi se oli paula...
Samassa talossa eri asunnot ovat eri hintaisia pelkästään maiseman takia. Hissittömissä taloissa voi ihan hyvin asua 70 vuotiaaksi astieläpä ny, kyllä paula tietää
Meinasin sanoa ihan just saman mut lähdin mielummin partsille röökille.Meinaakko notta on komiaa kuutamoa muuallaki kuin pihalla?
ei paula oo juuri sen pahempi kuin muutkaan ketjulaiset, se on vaan monisanaisempiAh, tää ei sit näyttänytkään tota kuvaa. No, ilmeeni kun kuulen paulasta
Ei painostuksesta kande murehtia. Jos sä joskus kämpän ostat, niin ittellesi sinä sen ostat.Ei ole ei mutta...
No mulla pitäs olla tai olis pitäny jo monta vuotta sitten olla oma asunto...oon vuokralla ja sehän ei tunnu kelpaavan.Tässä on niinkun painostus olo kokoajan et höngitään niskaan asian suhteen ja sehän ärsyttää mua suunnattomasti. Pilaan näin loppuelämäni kun olen vuokralla. Ja kun mä en edes tiedä missä haluun asua niin osta siinä sitten kämppää
joo--- enkä tunne sitä seutua sitten ollenkaan, mutta esimerkiksi tässä on kophta esittely, kai samassa talossa? Miksi toinen on nin paljon halvempi?oli oli, ei kukaan muu jaksa kirjottaa noin pitkää rimpsua yhteen pötkyyn
määhän en tommosia siis lue ollenkaan...
liikkuvia varpaita ne jahtaa.Selittäkää mulle kissan logiikka. Mikä niissä paljaissa nilkoissa kiehtoo? En saa unta, ku toi kalastelee mun varpaita peiton alta.
Ostatko sä mulle sieltä asunnon, niin mä voin kyl rempata ja vuokrata sit? Vai onko mulle luvassa lottovoitto? Pintaremontti olis mun pienin murhe, jos olisin ostamassa asuntoa (eli jos olis pienintäkään taloudellista edellytystä ja/tai mielenkiintoa asuntokauppoihin).joo--- enkä tunne sitä seutua sitten ollenkaan, mutta esimerkiksi tässä on kophta esittely, kai samassa talossa? Miksi toinen on nin paljon halvempi?
http://www.etuovi.com/myytavat-asunnot/helsinki/ita-pasila
Jälleenmyyntiarvoa ei kannata vielä ajatella. Monihan hankkii asunnon pelkästään sijoitusmeilessä ja esim saunaa ei kaikki käytä ollenkaan siksi, et joutuu uusimaan ennen myyntiä - ei siis aina oo järkee asioissa tai näkökulmat vaihtelee
Tosiasia on tänään, että ihmiset eivät tee pienintäkään remppaa itse, ei osaa, ei halua, ei viitsi. Tarkan työn jälki näkyy, joten sillä arvoa saa nostettua myöhemminkin. Vuokralaisena joutuu sietämään ne kaikki --- mikä tietysti on taas makuasia. Oletan, että voit oppia tekemään itse ne maalausrempat siististi kans... Hitaasti vuosien varrella
Sitä tarkoitinkin, mutta kun nyt vaan on sellainen tilanne monissa kaupungeissa, että ne isot asunnot ei mene kaupaksi. Jos on kaksio, ei siihen mielellään mitään vuokralaista ota, mutta sopivalla pohjaratkaisulla - esim 2 ulko-ovea, mikä on ennenvanhaan ollut tavallinen sellaisissa asunnoissa, missä on 2 wc-täkin, voi yhden huoneen pitää aina vuokralla. Ei siis haittaa, jos kiertelee noissa esittelyissä, oppii näkemään. Mutta tietysti se yhtiövastikekin täytyy ottaa huomioon. No, muuttui se lainoitushomma vasta, et pitää olla pesämunaa - pitkiin aikoihin ei tarvinnut olla sellaista... Ei ne esittelyt mitään maksa! Nyt ei ole halvin aika, mut syksyllä, kun monen on pakko myydä, kun ryyppyputki saa aikaan erot ym sellaista, on tarjontaa enemmän - kunhan äkkiä saavat rahat pois. Ehkä ei siellä vaikuta niin paljon, kuin muualla, mutta ei sellaisessa tilanteessa kukaan ehdi remppaamaan... No, ihan uteliaisuuttani katselin, enkä näillä mitään tee. En tunne kohteita ollenkaan, vaan haluan vain herättää ajatuksen niistä ISOISTA asunnoista, mitkä vaan ei mene kaupaksi. Mikä tämäkin sitten oli, en ala selittelemään:Ostatko sä mulle sieltä asunnon, niin mä voin kyl rempata ja vuokrata sit? Vai onko mulle luvassa lottovoitto? Pintaremontti olis mun pienin murhe, jos olisin ostamassa asuntoa (eli jos olis pienintäkään taloudellista edellytystä ja/tai mielenkiintoa asuntokauppoihin).
Nimim. Työtön yksinhuoltaja, joka opiskelee omaehtoisesti aikuislukiossa ennen ammattikorkeaan siirtymistä.
Ps, köyhä paska ei muuten maksa näköalasta tai sijainnista, vaan just siitä mistä sattuu kämpän saamaan ja mihin opintotuki, -laina ym riittää. Ju nou.
Juu mutta kun sen voi nyt ostaa ja sitten myydä jos siltä tuntuu.Ei painostuksesta kande murehtia. Jos sä joskus kämpän ostat, niin ittellesi sinä sen ostat.
Mää menin jo ku kaikki hävis jonnekinja taas kaikki karkas nukkumaan.
Ei kun mun töllöttimestä tulee Venäläinen fantasialeffa.ja taas kaikki karkas nukkumaan.
pakko oli jäähdytellä välillä, vaivaset 32 astetta sisällä lämmintä.Mää menin jo ku kaikki hävis jonnekin
Mite sä voit olla siellä ja nukkuu tollases lämpötilas?!pakko oli jäähdytellä välillä, vaivaset 32 astetta sisällä lämmintä.