Hoasilla ei o kämppiä Keravalla.Kerava on paras ja halvempi täälä on asua kuin noissa
Mut jos siellä on kohtuuhintaisia kämppiä viljalti vapaana niin mikä ettei. Lippuun vaan tulee lisää hintaa.
Hoasilla ei o kämppiä Keravalla.Kerava on paras ja halvempi täälä on asua kuin noissa
Jaahas.Keravalla olen myös minä
Ok. Haetteko vielä asunnon mun puolesta?eli se on ny sitte päätetty. sirahvi muuttaa vantaalle
Sulla on nuoret ja viriilit vehkeet, ei niissä voi vikaa ollaOnko näissä mun vehkeissä nyt vikaa vai töks töks tökkiikö tää palsta?
ei töki palsta.Onko näissä mun vehkeissä nyt vikaa vai töks töks tökkiikö tää palsta?
no mikä ettei jos luulet että se meille helpommin myönnetäänOk. Haetteko vielä asunnon mun puolesta?
Haetaaks kimpassa senioriasuntoa ja vuokrataan se edelleen giraffille ja puolikkaalle?no mikä ettei jos luulet että se meille helpommin myönnetään
Voidaan vaikka opiskella sun puolesta.Ok. Haetteko vielä asunnon mun puolesta?
KannatanHaetaaks kimpassa senioriasuntoa Majurin naapurista ja vuokrataan se edelleen giraffille ja puolikkaalle?
kauheempaa on se ettei tänään ole yksikään kanava näkyny töllössä.Ykkösen dokkari on aika kauhee, siis teemaltaan.
Nyt muuten tuli kruksi jääkaapin puhtoiseen kylkeen.Kannatan
Eihän mua voikaan paheksuaNyt muuten tuli kruksi jääkaapin puhtoiseen kylkeen.
Löytyi asia jota Majuri EI paheksu!
Mitä sää näin kauniina päivänä ees oot töllöö kattonu...määkään en oo kattonu kun oon ollu ulkonakauheempaa on se ettei tänään ole yksikään kanava näkyny töllössä.
nuoret,ihan varmaan jooSulla on nuoret ja viriilit vehkeet, ei niissä voi vikaa olla
aamulla olisn katellu ykkösen aamuteeveetä ja nyt neloselta james bondia, mutta kun ei näy niin ei.Mitä sää näin kauniina päivänä ees oot töllöö kattonu...määkään en oo kattonu kun oon ollu ulkona
No voitte täytellä hakemuksia mun puolesta, ku mulla tuntuu loppuvan vuorokausista tunnit kesken enkä tiiä missä välissä ehdin tekemään mitään.no mikä ettei jos luulet että se meille helpommin myönnetään
joko sä olet edes lähellä 3 kymppiä.nuoret,ihan varmaan joo
ainaski kuukkelit voiEihän mua voikaan paheksua
heti yöllä kun et nuku kuitenkaan.No voitte täytellä hakemuksia mun puolesta, ku mulla tuntuu loppuvan vuorokausista tunnit kesken enkä tiiä missä välissä ehdin tekemään mitään.
katoin vierestä aamukaffeeta hörppien kun tytär hoiti hommanNo voitte täytellä hakemuksia mun puolesta, ku mulla tuntuu loppuvan vuorokausista tunnit kesken enkä tiiä missä välissä ehdin tekemään mitään.
pallogrilli.Ja iltanäkymää mun ikkunasta
http://i8.aijaa.com/b/00045/14214035.jpg
http://i7.aijaa.com/b/00148/14214034.jpg