http://www.nikkarinkruunu.fi/asukkaaksi/asunnonhakuohjeNo voitte täytellä hakemuksia mun puolesta, ku mulla tuntuu loppuvan vuorokausista tunnit kesken enkä tiiä missä välissä ehdin tekemään mitään.
http://www.nikkarinkruunu.fi/asukkaaksi/asunnonhakuohjeNo voitte täytellä hakemuksia mun puolesta, ku mulla tuntuu loppuvan vuorokausista tunnit kesken enkä tiiä missä välissä ehdin tekemään mitään.
Mun digiboxi joskus sekoaa sillai, että puolet kanavista on "ei signaalia".aamulla olisn katellu ykkösen aamuteeveetä ja nyt neloselta james bondia, mutta kun ei näy niin ei.
nyt on joku toinen vika kun ei naapurissakaan näy.Mun digiboxi joskus sekoaa sillai, että puolet kanavista on "ei signaalia".
Kanavien automaattinen uudelleenhaku ton korjaa.
Se vaan on paras, kaasutoimiset on vain makkaran lämmittimiä, eikä niitä voi mitenkään kutsua grilleiksipallogrilli.
Mut Majuri eiainaski kuukkelit voi
joko sä olet edes lähellä 3 kymppiä.
Mä ainakin poden seuraavat viis vuotta kolmenkympinkriisiä Heti kun oon toipunut tästä opiskelu- ja muuttokriisistä.joko sä olet edes lähellä 3 kymppiä.
No sitten ei mitään hätääMä olen kurkkumestari!
---telkkarit oli toisenlaisia tuolloin.
Mut hei!Mä ainakin poden seuraavat viis vuotta kolmenkympinkriisiä Heti kun oon toipunut tästä opiskelu- ja muuttokriisistä.
Vuokralla oleskelenMoniko täällä on vuokralla ja moniko ihan omassa? Joidenkin nyt jo tietää mut niin,moniko ja miten?
pankin talonmiähenäMoniko täällä on vuokralla ja moniko ihan omassa? Joidenkin nyt jo tietää mut niin,moniko ja miten?
Oma. Rämä mutta maksettuMoniko täällä on vuokralla ja moniko ihan omassa? Joidenkin nyt jo tietää mut niin,moniko ja miten?
Ei kolmestakympistä kannata kriiseillä. Eikä ees neljästäkympistä. Viidestä en vielä tiedä.Mä ainakin poden seuraavat viis vuotta kolmenkympinkriisiä Heti kun oon toipunut tästä opiskelu- ja muuttokriisistä.
naiset :headwall:Ei saatana. Tän pitäis olla mun elämän onnellisimpia päiviä, ja mulle ei tuu mieleen mitään muutako se sata miljoona asiaa mistä märistä.
älä nyt meikäläisen paikkaa siinä vieEi saatana. Tän pitäis olla mun elämän onnellisimpia päiviä, ja mulle ei tuu mieleen mitään muutako se sata miljoona asiaa mistä märistä.