Ikkunoita auki.pakko oli jäähdytellä välillä, vaivaset 32 astetta sisällä lämmintä.
Mä olen viikon nukkunut partsin ovi auki.
Ikkunoita auki.pakko oli jäähdytellä välillä, vaivaset 32 astetta sisällä lämmintä.
arvaas miks mä valvon.Mite sä voit olla siellä ja nukkuu tollases lämpötilas?!
kaikki on auki mistä kissa ei mahdu karkaamaan. eikä helpota yhtään.Ikkunoita auki.
Mä olen viikon nukkunut partsin ovi auki.
No jooarvaas miks mä valvon.
sitten pitää valvoa.No joo
Mun pitäs kul ruveta nukkuu vaik ei paljoo kyl nukuta.
Sisäkissa?kaikki on auki mistä kissa ei mahdu karkaamaan. eikä helpota yhtään.
ulkona myös, mutta semmosen pitkän narun päässä kiinni.Sisäkissa?
Jos nyt rupeis nukkuu niin heräis joskus 8 aikaan..ehkä.sitten pitää valvoa.
liian aikasin lomalla ollessa.Jos nyt rupeis nukkuu niin heräis joskus 8 aikaan..ehkä.
Paraski puhujaliian aikasin lomalla ollessa.
Nyt kun olet lomalla niin asennas niihin isompiin vaik kanaverkkoa, niin niitkin vois pitää auki?kaikki on auki mistä kissa ei mahdu karkaamaan. eikä helpota yhtään.
täytyy noista ovista itekkin päästä.Nyt kun olet lomalla niin asennas niihin isompiin vaik kanaverkkoa, niin niitkin vois pitää auki?
Nonniin--- tuli jo pari itikkaa inisemään, niin lopetin kyykkäilyt tuolla ulkona - päivällä kun en viitti ittiä myrkyttää, tämä on parempi konstiJuu mutta kun sen voi nyt ostaa ja sitten myydä jos siltä tuntuu.
No huh, kamalaa... Nopeiten saa itsensä jäähdytettyä, kun pitää ranteita kylmävesihanan alla vähn aikaa, Jos juo kylmää, alkaa elimistö tuottaa lämpöä, joten juoman täytys olla ainakin huoneenlämpöistä, ettei niin tee. Mut tuo ranteiden huuhtelu toimii aina.pakko oli jäähdytellä välillä, vaivaset 32 astetta sisällä lämmintä.
No huh, kamalaa... Nopeiten saa itsensä jäähdytettyä, kun pitää ranteita kylmävesihanan alla vähn aikaa, Jos juo kylmää, alkaa elimistö tuottaa lämpöä, joten juoman täytys olla ainakin huoneenlämpöistä, ettei niin tee. Mut tuo ranteiden huuhtelu toimii aina.pakko oli jäähdytellä välillä, vaivaset 32 astetta sisällä lämmintä.
Sori, kun tuli väärä linkki tuohon edelliseen. Hae itse näistä vaihtoehdoista se edullisin.Juu mutta kun sen voi nyt ostaa ja sitten myydä jos siltä tuntuu.
Jos ei oo rahaa, niin ei oo. Usko jo. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Ei ole mitään järkeä kuluttaa aikaansa kierrellena asuntoesittelyissä, kun ei ole varaa asuntoa ostaa. Muistuu mun mummi, joka "fiksuna aikuisena" antaa mulle neuvoja ja jankuttaa asioista, jotka toimivat ehkä kuuskyt vuotta sitten, muttei enää nykymaailmassa.Nonniin--- tuli jo pari itikkaa inisemään, niin lopetin kyykkäilyt tuolla ulkona - päivällä kun en viitti ittiä myrkyttää, tämä on parempi konsti
Jos käyt katsomassa niitä asuntoja, voithan samalla yöpyä jossakin halvassa kämpässä, valitse vaikka näistä - erilaisia on paljon. Yhdenkin yön aikana näkee koko alueen ihan eri tavalla. Jos tykkäät siivoilla, voisit laittaa yhden huoneen tohon booking-systeemiin ja aina kun vieraat lähtee, siivoat sen niin siistiksi, että arvostelut on kiitettävät. Siihen tarkoitukseen kannattaisi laittaa aina se huone, missä on parveke - lapsen kans sitä et tarvikaan pitkään aikaan, vai mitä? No, 4 huonetta ilman saunaa olis varmaan ihan hyvä, koska siitä olis vain ylimääräistä sähkönkulutusta. No, oma asia, mitä haluaa, mut onhan tuokin yks mahdollisuus saada kiva asunto muutamaksi vuodeksi? Lycka till
Tuollaista booking-majoitusta ei ole ollut 60 vuotta sitten olemassakaan. Mutta tietysti täytyy osata laskea kaikki kunnolla. Ja verotkin vuokratulosta pitää maksaa, tosin kuluja voi vähentää, mutta hinnat määrätä ihan itse--- jne....Jos ei oo rahaa, niin ei oo. Usko jo. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita. Ei ole mitään järkeä kuluttaa aikaansa kierrellena asuntoesittelyissä, kun ei ole varaa asuntoa ostaa. Muistuu mun mummi, joka "fiksuna aikuisena" antaa mulle neuvoja ja jankuttaa asioista, jotka toimivat ehkä kuuskyt vuotta sitten, muttei enää nykymaailmassa.
paheksun väkisinmakaamista ilman perusteltua syytäHuomenta.
Hei päätön! 5h. Tunnilla meni mettään mut aika hyvin tiesin.
Mut koska oon lomalla niin nukun ainakin sen tunnin nyt vielä Jos uni ei tuu ni sit pötkötän.
Joo ei tommonen "makaan väkisin koska en muutakaa keksi" oo mistään kotosinpaheksun väkisinmakaamista ilman perusteltua syytä