The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Myöhäispuberteettista kasivitosta?
Tämmöstäkö?
En muita kasivitosia tiijäkkään



600m ihan hyvin osuu kunhan osaa ottaa huomioon lämpötilan ja tuulen mikä on kiväärin ja maalin välissä. Jalkapallon kokoiseen itse olen osunut 850 metriin.
Yhdellä laukauksella tietenkin.
Vi**un raskas vekotin vain mutta sen vuoksi se onkin niin tarkka (piippu ja lukkoaihio paksua terästä)
+tukki kokopuusta.
 
Viimeksi muokattu:
Tämmöstäkö?
En muita kasivitosia tiijäkkään



600m ihan hyvin osuu kunhan osaa ottaa huomioon lämpötilan ja tuulen mikä on kiväärin ja maalin välissä. Jalkapallon kokoiseen itse olen osunut 850 metriin.
Yhdellä laukauksella tietenkin.
Vi**un raskas vekotin vain mutta sen vuoksi se onkin niin tarkka (piippu ja lukkoaihio paksua terästä)
+tukki kokopuusta.
+ nuissa on todella huolella pedatut aktiot

lukko itessään on kyllä aika normi ja koostuu moninaisista säleistä
 
+ nuissa on todella huolella pedatut aktiot

lukko itessään on kyllä aika normi ja koostuu moninaisista säleistä
Lukot ja niiden aihiot vaan melko kuluneita joissakin, lukko joissakin yksilöissä takertelee niin että mieluummin puukon kanssa meen.
Hyvä yksilö kun löytyy niin on tarkka ja lähes ampumahiihtäjien latausliiikkeellä saa uuden patruunapesään.
 
Epek on tainnut mennä hillaan? Hillasuolle - lakkaan ei sanota koskaan - sehän olis kyyhkyslakka? Yöllä nekin on paras kerätä, kun ei ole varjopaikkoja siellä soilla - korpihilloissa eri asia. Löytyikö?

En palijoa hilloja kerräile enään kun lapsena oli joka kesä ensin mustikkamettä, sit hillat ja puolukat vielä sen jälkeen.
Ehkä pikkusen joskus saatan mutta suurimmat marjanpoiminta intohimot jäi sinne lapsuuden orjaleireille :D
 
Tämmöstäkö?
En muita kasivitosia tiijäkkään



600m ihan hyvin osuu kunhan osaa ottaa huomioon lämpötilan ja tuulen mikä on kiväärin ja maalin välissä. Jalkapallon kokoiseen itse olen osunut 850 metriin.
Yhdellä laukauksella tietenkin.
Vi**un raskas vekotin vain mutta sen vuoksi se onkin niin tarkka (piippu ja lukkoaihio paksua terästä)
+tukki kokopuusta.
Jos ei kasivitonen riitä niin pitää siirtyä ysivitoseen. Siis niinku milleissä.
Tollakin osuu kuuteensataan metriin uskomattoman tarkasti.
Ja on myös v**un raskas vekotin. Ainutkaan bändikama ei o ollu noin v**tumainen roudattava. Ja mä olen sentään pystyttänyt flyygeleitäkin.

Mikä siinä on, että monet noista tuhovehkeistä ovat insinööritaidon mestarinäytteitä ja jopa veistoksellisen kauniita?

 
  • Tykkää
Reactions: epek
Nyt kun toi tuli laitettua niin sallitaanko inttimuistelot?

Mun ryhmä yleensä kulki Pasilla tai Bankulla. Jos ryhmä ei pystynyt poistumaan kulkupelistä alle kymmenen sekunnin niin sitä harjoiteltiin niin kauan, että pystyi.

Sit käytiin tutustumassa venäläiseen miehistönkuljetusvehkeeseen...

Jossa ainoa luukku ulos oli katolla. Ja kun on päällä taisteluvyö ja taittoperärynkky niin se luukku on ihan hel-ve-tin ahdas. Jopa silloin kun vaunu seisoo hallissa.

Kävin sit sanomassa kapulle, että pistä vaikka putkaan, mutta tohon ruumisarkkuun en toiste nouse.

Meni neljä vuotta niin samanlainen vaunu upposi Taipalsaaressa vieden seitsemän varusmiestä mukanaan. Vailla mitään mahdollisuutta päästä ulos.

Toi oli niitä uutisia jolloin mua suuresti vitutti tapani olla aina oikeassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä