The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö siellä oo vielä kurkumapurkkia hyllyssä? Hmmm... Just oli käsillä yks häävalssi, minkä Markku Aro sanoi kerran, kun sanoin, et nykyisissä häävalsseissa on niin älyttömiä sanoja, ettei sovi mitenkään. No, tanssipa tämä, auttaisko siihen:
meinaatko että mun pitäs heittää tuota työtävieroksuvaa lusmuilijaa kurkumapurkilla? itse ajattelin että ysimillinen burana oisi helpotus meille kummallekin...
 
vierailija
meinaatko että mun pitäs heittää tuota työtävieroksuvaa lusmuilijaa kurkumapurkilla? itse ajattelin että ysimillinen burana oisi helpotus meille kummallekin...
Sori, en ole seurannut niitä pitkiä episodeja ollenkaan, mut ihanasti soitti meidän aamuun:)
Siis nyt nämä mun tajunnanvirrat on vaan musiikillisia. Oikeesti ollaan etsitty hyviä häävalsseja ja kauheen vähän niitä on - nuorisolle. Kerran halusin ostaa levyn Metsänväki- nimisen soittoporukan konsertin jälkeen levyn, mut sanoivat, ettei yhtään ole levytetty eikä varmaan tulekaan:confused:
Silloin vasta älysin, et niitä levyjä täytyy ostaa aina, kun jostakin tykkää
Susan soitti siinä, muita en tullut katsoneeksi, mut upeaa oli:love::love::love::love::love:
 
Pikainen kurkistus ja huiskutus :)

Se on kuules niin, että hymyllä- pienelläkin- saa nostetta päivään. Ja asiat sujuu pikkusen paremmin. Jos sua ei hymyilytä, niin ota kuitenkin vastaan se sulle lähetetty hymy...ja joskus kannattaa nielaista se örmykörmykommentti, varsinkin silloin jos tarkoituksena on oman pahanolon lietsonta.

Heiii, torjantai ja ihan tasan tarkkaan toiveita täynnänsä :)

Nyt meen, ihanaa päivää sulle :)*vilkutan*
Moro mukavaa ja huikeeta päivää sinne.:love:
 
No nyt löytyi lidlistä kaikki herkut,mitä piti :):love:
Olivat onneksi ehtinyt nyt laittaa kaikki esille.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Herääminen on riittävän hattarasta ilman tuota pätkääkin.

Minäkin itkisin jos joutuisin kansanmusiikkifestareille katsomaan Katri-Helenaa.
Illalla muuten ollaan töllön ääressä taas, vaikka parhaat naislaulajat skipattiin jo esikarsinnoissa. Suututtaa kamalasti, mut kun työn vieroksunnasta puhuit... On niin paljon mätää noissa asioissa, ettei päähän mahdu. Mulla muuten herääminen on sellaista, et kun herään, olet hetivirkku, eikä ilman syytä siksi kannata herättää ainakaan.
---onko tuttu biisi?
 
vierailija
oikeestaan vois mennä nyt nukkumaan niin herää sopivasti ennenkö se alkaa kaivamaan tuossa ulkona.
hyvät yöt kaikille. (y)
Mitä? Olet oppinut ajoituksen taidon:)
Huomenta sullekin, vaikka torppaisit sen. Oottekos kuulleet sellaista, et paksu höyhenpeitto (untuva on turhan kallista) on helteelläkin kätevä, kun sen voi kiepauttaa ympäri aina kun tulee liian kuuma. Harvassa paikassa on yölläkin 30 astetta kuitenkaan? Käyt illalla viileässä suihkussa. Jos juo kylmää, elkaa elimistö lämmittämään, siksi juo aina huoneenlämpöistä helteellä. Aijoo, nyt pitää taas hakea kourallinen choco-piparmintunlehtiä - meinaa unohtua vieläkin, vaikka monta viikkoa on kuulunut aamukävelyyn. Onneksi ei ole kovin kaukana, vois unohtua nopeemmin...!
Tää on sit muillekin - liittyy tuohon a i k a a n vaan:)
 
vierailija
Haaveilemaan siellä :)...katopa kun siinä on sitten huomattava riski sille, että se myös toteutuukin joten....pikkiriikkistä varovaisuuttakin siihen hommaan ettei tartte sanoa sitten että reisille meni :)...
Toi oli kyllä parasta pitkästä aikaa - ja niin usein toteutunut, kun sivusta seuraa ihmisten touhuja - mitä en ala täällä kertoilemaan.
Rakkaus on samaan suuntaan katsomista, eikä toisiinsa tuijottamista. Riittää, et muistaa jotakin siitä alkuajasta, ettei ne mielikuvat sotke asioita. Todellisuus otetaan sellaisena, kun se eteen tulee.
 
Illalla muuten ollaan töllön ääressä taas, vaikka parhaat naislaulajat skipattiin jo esikarsinnoissa. Suututtaa kamalasti, mut kun työn vieroksunnasta puhuit... On niin paljon mätää noissa asioissa, ettei päähän mahdu. Mulla muuten herääminen on sellaista, et kun herään, olet hetivirkku, eikä ilman syytä siksi kannata herättää ainakaan.
---onko tuttu biisi?
Minäkin oon illalla töllön ääressä, vaikka parhaat joukkueet on tippuneet jo aiemmin ;)

työnvieroksunnalla tarkoitan sitä, että tietyt samat henkilöt sattuu sairastumaan AINA pari päivää ennen lomaa ja myös heti loman jälkeen. Tai jos heillä on jokin heidän mielestään ei-niin-mukava projekti tehtävänään. tai jos heitä ei huvita tulla töihin. Asia, joka on huomattu ylemmälläkin tasolla ja johon on puututtu. Suomeksi laiskoja lintsareita, joista ei vaan pääse eroon. Toiset saa sitten venyä ja tehdä tapasaikuttajien työt.

En tunne biisiä, musiikkimakuni on hiukan erilainen
 
vierailija
Minäkin oon illalla töllön ääressä, vaikka parhaat joukkueet on tippuneet jo aiemmin ;)

työnvieroksunnalla tarkoitan sitä, että tietyt samat henkilöt sattuu sairastumaan AINA pari päivää ennen lomaa ja myös heti loman jälkeen. Tai jos heillä on jokin heidän mielestään ei-niin-mukava projekti tehtävänään. tai jos heitä ei huvita tulla töihin. Asia, joka on huomattu ylemmälläkin tasolla ja johon on puututtu. Suomeksi laiskoja lintsareita, joista ei vaan pääse eroon. Toiset saa sitten venyä ja tehdä tapasaikuttajien työt.

En tunne biisiä, musiikkimakuni on hiukan erilainen
No niinhän mullakin oli, mut yks kaveri nuoruudessa lauleli aina niitä opin siitä. Nyt on varmaan käynyt niin, et moni soittaja ei osaa hakeutua tuhansien katsojien eteen siksi vaan, ettei kukaan ole kertonut, miten se "läpimurto" tehdään:-(
Katri-Helena on hyvä esimerkki siitä, kun sitä on pidetty liian iskelmallisenä, ettei ole päässyt/kutsuttu koskaan aiemmin Kaustiselle. Siellä se maailma muuttuu - vähitellen tosin. Pelimannilipun saattaa saada, kunhan esiintyy ainakin kerran isolla areenalla - tosin silloin saattaa olla ne parituhatta ihmistä kuulemassa, paikkaa varaamassa. En itsekään olis tuonne mennyt ainakan mieheni mukana, mut kerran satuin olemaan kyydissä, siellä joku italialainen porukka veti niin komeesti, et päivälipun ostin heti:)
Telkkarista näkeekin sitten sellaiset valinnat aina, ettei uskois samassa paikassa olleenkaa:-(
 
vierailija
Illalla muuten ollaan töllön ääressä taas, vaikka parhaat naislaulajat skipattiin jo esikarsinnoissa. Suututtaa kamalasti, mut kun työn vieroksunnasta puhuit... On niin paljon mätää noissa asioissa, ettei päähän mahdu. Mulla muuten herääminen on sellaista, et kun herään, olet hetivirkku, eikä ilman syytä siksi kannata herättää ainakaan.
---onko tuttu biisi?
Kiitos! Tätä en ole kuullut aikoihin. Olin jo unohtanut koko Nevalan. Olin pikkutyttö kun Nevala oli Tangomarkkinoilla!!! :)
 
vierailija
pitkästä aikaa lapsivapaa ilta ja nyt jo unettaa. :confused:
Nukkumiset meni kai jo, mut "tapetilla" olevaan aiheeseen liittyen tuolla Ikaalisissa saa olla lapsetkin 23 saakka, myös tanssilattialla:)
Ollaan oltu monta kertaa, eikä ne muiden lapset mitään haittaa. Siellä on pyöreä lattia, ei tule törmäilyjä - mut tosi mukava paikka kaikenikäisille - ja voihan sitä ajella yön 23 jälkeen, kun menee ajoissa. Vinkiksi muillekin...!
 
vierailija
Epek on tainnut mennä hillaan? Hillasuolle - lakkaan ei sanota koskaan - sehän olis kyyhkyslakka? Yöllä nekin on paras kerätä, kun ei ole varjopaikkoja siellä soilla - korpihilloissa eri asia. Löytyikö?

 
vierailija
..olikos sulla..eikä kun ei ollutkaan sitä päältäajettavaa, sillä pärtsääminenhän ois jo liika lystiä...

Mutta jos on kevyt työnnettävä niin eihän sen kanssa kauaa mene, jos nyt ei jotain jalkapallokenttää ole steppaamassa :)...
Täytyis olla haitarinsoittajan lihakset semmoseen:)
On muuten olennainenasia tuossa ruohonleikkuussa se keräilijä ja monet ovat vaihtaneet kovaäänisen siihen pukattavaan fiskarsiin - et saa liilkuntaa ja ruohosilppua:)
Viherlannoitreeksi saman tien ne silput, niin ei tarvi rikkaruohoja nyppiä pitkään aikaan! Se tosiaan toimii, mut täytyyhän se säiliö viitsiä tyhentää, mut ei ainakaan harasvoida. Tuoksu tosiaan on taivaalinen.
Hei, tässä on huippupaikka kaikille, parhaita Suomessa, treelta vähän ohi, Käenkoskelle saunomaan ja tanssimaan:)
 
vierailija
---Nyt on varmaan käynyt niin, et moni soittaja ei osaa hakeutua tuhansien katsojien eteen siksi vaan, ettei kukaan ole kertonut, miten se "läpimurto" tehdään:-(
Siellä se maailma muuttuu - vähitellen tosin. Pelimannilipun saattaa saada, kunhan esiintyy ainakin kerran isolla areenalla - tosin silloin saattaa olla ne parituhatta ihmistä kuulemassa, paikkaa varaamassa.
:)
(omaa tekstiäni lainasin.. koska se täytyisi sanoa kaikille, jotka osaavat ja haluavat soittaa, oli se mitä tahansa. Olenpa nänhyt todella upeaa yksinlauluakin siellä Kaustisen isolla arenalla -ekakertalaisia. Mut ei siinä aina tosiaan bändiä tarvitse. Parhaat palat tulee usien iltamyöhäällä, kun eri bändien esiintyjät kohtaavat vapaasti ukona. Kiinalaista kurkkulaulua en enää suostu kuuntelemaan, mut kuinka moni tietää, että se Konstan biisi Kesän tullessa voi olla kamalan ihana kesäyössä:
Siellä olen nähnyt ne capoeirat, tarantellat ja miserlout ym, joita toiseen ketjuun keräsin:)
Sieltä lähti Angelin tytöt, Lauri Tähkä ym - enhän eds tiedä kaikkea. Aamutanssit on sitten erikseen niille, jotka haluavat liikuntaa vilpoisessa kesäaamussa. Siitä ei moni tiedä, mutta miehiä sinne tarvitaan lisää paljon. Opetus on aina mukana:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä