SE ON KUULE PÄIVÄ JOHuomenta sateiseen aamuun
Nyt vasta heräsit? Paheksun.KOITTKAAS NY VÄTYKSET HERÄTÄ TÄHÄNKIN PÄIVÄÄN
Juu, hereillä jo neljän jälkeen. Kohta kipitän töihinSE ON KUULE PÄIVÄ JO
niin vois.Kohta vois lähtee lidliin ostoksille
Päivää,ei varmaan sulleKas päivää.
Töissä tänään minä ja yksi puolikuukkeli. Arvatkaa kummalle sattui juuri hirveä migreeni kun huomenna on vapaapäivä ja ensi viikolla alkaa loma...
Tää ei osaa lausua haikuja ja eikä tehdä päivän horoskooppia mutta se ossaa näyttää sen henkilön painon joka siihen könyää.Prkl toi iHealth vaaka täys paska vehe. On siis täysin automaattinen,toimii langattomasti,vaan eipä saa toimimaan,katkoo yhteyden joka kerta, bluethooth ei toimi. Mies sai asennettua omat tiedot vaa'alle ja mitattua yhen kerran painon,nyt ei saa sitäkään ja mä en saa asennettua ees tietoja,set jää näytölle jumiin. Tota vaakaa ei pysty käyttämään eikä suomenkielisiä ohjeita löydy mistään.
Langaton verenpainemittari taas toimii hyvin.
On mulla tommonen ja digitaalinen vaakaTää ei osaa lausua haikuja ja eikä tehdä päivän horoskooppia mutta se ossaa näyttää sen henkilön painon joka siihen könyää.
Huomenta! Tässä ihan kahvi jäähtyi, kun kuuntelin tuota musiikkia. Oletpa taitava ja olipa ihana kappale - todellakinKun ottaa haittarin syliin... niin menee korkeintaan kymmenen sekuntia kun joku tulee kysymään, että "osaatsä säkkijärven polkan"?
Kukaan ei koskaan tule kysymään, että "miten olis oliivien kukkiessa"?
Toi kundi olis suurissa ongelmissa tanssiväen edessä ja harva bändi tossa pysyis takana mutta noin muutoin tossa haitari saa arvoistaan kyytiä:
Eikö siellä oo vielä kurkumapurkkia hyllyssä? Hmmm... Just oli käsillä yks häävalssi, minkä Markku Aro sanoi kerran, kun sanoin, et nykyisissä häävalsseissa on niin älyttömiä sanoja, ettei sovi mitenkään. No, tanssipa tämä, auttaisko siihen:Kas päivää.
Töissä tänään minä ja yksi puolikuukkeli. Arvatkaa kummalle sattui juuri hirveä migreeni kun huomenna on vapaapäivä ja ensi viikolla alkaa loma...
Heh, onko sellainenkin pykälä vielä olemassa?Hööö pitää tehä uus reissu lidliin,ei ollu kaikkia tuotteita ehtiny purkaa. Enkä ees saanu alkoholia,ku ei ollu kello viellä yheksää
Jep,ennen yheksää ei alkoholijuomia myyvä No muutenkin piti käyvä uudestaan lidlissä,että sai itämaisia herkkuja Ootkin ollu ahkerana.Toivottavasti tulee kivasti mansioita.Heh, onko sellainenkin pykälä vielä olemassa?
Olen yöllä silpunnut monta ämpärillistä liian pitkiksi kasvaneita heiniä mansikkamaan reunoilt. Se silppu on hyvä ahomansikoiden alle, niin eivät mene likaisiksi, kun sataa vettä. Nyt ovat kypsiä. Viime vuonna lapset niitä kylvivät ja täytyyhän se koko aitaus tehdä sellaiseksi, et voi mukavasti keräillä niitä. Isot mansikat kasvavat mustan muovin reijissä valtaviksi puskiksi. Das echte hell maistuis kyllä, mut ei ole sille määrärahoja tässä uudisraivaajan Calender-pajassa...
t.paula