The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kun ottaa haittarin syliin... niin menee korkeintaan kymmenen sekuntia kun joku tulee kysymään, että "osaatsä säkkijärven polkan"?

Kukaan ei koskaan tule kysymään, että "miten olis oliivien kukkiessa"?

Toi kundi olis suurissa ongelmissa tanssiväen edessä ja harva bändi tossa pysyis takana mutta noin muutoin tossa haitari saa arvoistaan kyytiä:

 
Huomenta päivään murut :love:
Mie nousin ylös vähän ennen klo 7, ekan kerran hereillä vähän yli kuusi.

Kohta vois lähtee lidliin ostoksille:D
 
Kas päivää.

Töissä tänään minä ja yksi puolikuukkeli. Arvatkaa kummalle sattui juuri hirveä migreeni kun huomenna on vapaapäivä ja ensi viikolla alkaa loma...
 
Hööö pitää tehä uus reissu lidliin,ei ollu kaikkia tuotteita ehtiny purkaa. :( Enkä ees saanu alkoholia,ku ei ollu kello viellä yheksää:oops::rolleyes:
 
Prkl toi iHealth vaaka täys paska vehe. On siis täysin automaattinen,toimii langattomasti,vaan eipä saa toimimaan,katkoo yhteyden joka kerta, bluethooth ei toimi. Mies sai asennettua omat tiedot vaa'alle ja mitattua yhen kerran painon,nyt ei saa sitäkään ja mä en saa asennettua ees tietoja,set jää näytölle jumiin. Tota vaakaa ei pysty käyttämään eikä suomenkielisiä ohjeita löydy mistään.:devil::devil:

Langaton verenpainemittari taas toimii hyvin.
 
Minttu reippaana kisuna auttoi mammaa vuodevaatteiden vaihdossa :D:D Kävi jopa patjalla tarkistamassa patjan kunnon.:D:geek::LOL:
 
vierailija
Prkl toi iHealth vaaka täys paska vehe. On siis täysin automaattinen,toimii langattomasti,vaan eipä saa toimimaan,katkoo yhteyden joka kerta, bluethooth ei toimi. Mies sai asennettua omat tiedot vaa'alle ja mitattua yhen kerran painon,nyt ei saa sitäkään ja mä en saa asennettua ees tietoja,set jää näytölle jumiin. Tota vaakaa ei pysty käyttämään eikä suomenkielisiä ohjeita löydy mistään.:devil::devil:

Langaton verenpainemittari taas toimii hyvin.
Tää ei osaa lausua haikuja ja eikä tehdä päivän horoskooppia mutta se ossaa näyttää sen henkilön painon joka siihen könyää.
 
Tää ei osaa lausua haikuja ja eikä tehdä päivän horoskooppia mutta se ossaa näyttää sen henkilön painon joka siihen könyää.
On mulla tommonen ja digitaalinen vaaka
Mutta mut mies halus ostaa mulle/ meille tollasen vehkeen,sen ku pitäisi automaatisesti tallentaa tulokset älypuhelimeen,kun on sovellus ja siellä voi seurata painoa ja jakaa muille.
 
vierailija
Kun ottaa haittarin syliin... niin menee korkeintaan kymmenen sekuntia kun joku tulee kysymään, että "osaatsä säkkijärven polkan"?

Kukaan ei koskaan tule kysymään, että "miten olis oliivien kukkiessa"?

Toi kundi olis suurissa ongelmissa tanssiväen edessä ja harva bändi tossa pysyis takana mutta noin muutoin tossa haitari saa arvoistaan kyytiä:

Huomenta! Tässä ihan kahvi jäähtyi, kun kuuntelin tuota musiikkia. Oletpa taitava ja olipa ihana kappale - todellakin:love::love::love::love::love:
 
vierailija
Kas päivää.

Töissä tänään minä ja yksi puolikuukkeli. Arvatkaa kummalle sattui juuri hirveä migreeni kun huomenna on vapaapäivä ja ensi viikolla alkaa loma...
Eikö siellä oo vielä kurkumapurkkia hyllyssä? Hmmm... Just oli käsillä yks häävalssi, minkä Markku Aro sanoi kerran, kun sanoin, et nykyisissä häävalsseissa on niin älyttömiä sanoja, ettei sovi mitenkään. No, tanssipa tämä, auttaisko siihen:
 
vierailija
Hööö pitää tehä uus reissu lidliin,ei ollu kaikkia tuotteita ehtiny purkaa. :( Enkä ees saanu alkoholia,ku ei ollu kello viellä yheksää:oops::rolleyes:
Heh, onko sellainenkin pykälä vielä olemassa?
Olen yöllä silpunnut monta ämpärillistä liian pitkiksi kasvaneita heiniä mansikkamaan reunoilt. Se silppu on hyvä ahomansikoiden alle, niin eivät mene likaisiksi, kun sataa vettä. Nyt ovat kypsiä. Viime vuonna lapset niitä kylvivät ja täytyyhän se koko aitaus tehdä sellaiseksi, et voi mukavasti keräillä niitä. Isot mansikat kasvavat mustan muovin reijissä valtaviksi puskiksi. Das echte hell maistuis kyllä, mut ei ole sille määrärahoja tässä uudisraivaajan Calender-pajassa...:barefoot:
t.paula :coffee:
 
Heh, onko sellainenkin pykälä vielä olemassa?
Olen yöllä silpunnut monta ämpärillistä liian pitkiksi kasvaneita heiniä mansikkamaan reunoilt. Se silppu on hyvä ahomansikoiden alle, niin eivät mene likaisiksi, kun sataa vettä. Nyt ovat kypsiä. Viime vuonna lapset niitä kylvivät ja täytyyhän se koko aitaus tehdä sellaiseksi, et voi mukavasti keräillä niitä. Isot mansikat kasvavat mustan muovin reijissä valtaviksi puskiksi. Das echte hell maistuis kyllä, mut ei ole sille määrärahoja tässä uudisraivaajan Calender-pajassa...:barefoot:
t.paula :coffee:
Jep,ennen yheksää ei alkoholijuomia myyvä :oops: No muutenkin piti käyvä uudestaan lidlissä,että sai itämaisia herkkuja :p Ootkin ollu ahkerana.Toivottavasti tulee kivasti mansioita.
 
Pikainen kurkistus ja huiskutus :)

Se on kuules niin, että hymyllä- pienelläkin- saa nostetta päivään. Ja asiat sujuu pikkusen paremmin. Jos sua ei hymyilytä, niin ota kuitenkin vastaan se sulle lähetetty hymy...ja joskus kannattaa nielaista se örmykörmykommentti, varsinkin silloin jos tarkoituksena on oman pahanolon lietsonta.

Heiii, torjantai ja ihan tasan tarkkaan toiveita täynnänsä :)

Nyt meen, ihanaa päivää sulle :)*vilkutan*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä