Ja mä vitkutan vielä iimeiseenkin minuuttiiin sängyssä...ei lähellekkään, mutta ei tarvii kiireellä lähteä.
Ja siitä puheenollen, hyvät yöt kaikille! Pian kello taas päräjää...
Ja mä vitkutan vielä iimeiseenkin minuuttiiin sängyssä...ei lähellekkään, mutta ei tarvii kiireellä lähteä.
40+, ei siinä oma ikä merkkaa niin kuin ei kun joku on teini-ikäinenkään.Minkähän ikäistä naista voisin kutsua puumaksi?
Ei kuule kato ikää ollenkaan. Riittää että höpöttää ja nauraa ja osaa sanoa "gggrrrrr"Minkähän ikäistä naista voisin kutsua puumaksi?
UnikuviaJa mä vitkutan vielä iimeiseenkin minuuttiiin sängyssä...
Ja siitä puheenollen, hyvät yöt kaikille! Pian kello taas päräjää...
Et kai tänään lähde?ei lähellekkään, mutta ei tarvii kiireellä lähteä.
en en, oon vapaalla.Et kai tänään lähde?
Mää herään viiden jälkeen, ennen puol kuutta ja 10 min ja ovesta ulos.
en viitti kiusata niinkin tuttua tyyppiä kun itteeni millään kiireellisillä lähdöillä.Mää herään viiden jälkeen, ennen puol kuutta ja 10 min ja ovesta ulos.
Ei mulla aamusin oo muuta ku hamppi pesu ja vaatteet päälle.en viitti kiusata niinkin tuttua tyyppiä kun itteeni millään kiireellisillä lähdöillä.
Tiskaan kermavaahtokulh...päätön, mitä kisu tekee?
Tiskaan kermavaahtokulh...
Aaaa......tota...samaa mäkin kysyn*varovaisena*
*ufopääkkönen*
Myöhäispuberteettista kasivitosta?Minkähän ikäistä naista voisin kutsua puumaksi?
Noi on melko harvinaisia täälläpäin.Myöhäispuberteettista kasivitosta?
Ryhdistäydy nainen. Ryhdistäydy!*ufopääkkönen*
...käsi ylös...kuinka monella teistä on kameraviritykset täällä*elli epäileväisenä*
...eikä siinä mitn...toi oli ihan kivaa....*ufopääkkönen*...kirjotinko mä ton??!!
*tutkii hilavitkuttimen ulottuvuuksia*