Oi! Sittenhän tää herkku kruunaa päivän tuhmailut oikein passelistiUu, nami nami. Mutta olin kauhean tuhma tänään Menin kuntosalile asti ja ulkona pyörsin takaisin kotiin. Aloitin yhden kunnostusprojektin. Hionta ja pohjamaalaus tehty
Aha.En mieti
Kauniita uniaNyt mä meen Hyvää yötä kaikille!
*ufopääkkönen*Oliko täälä puumia?
Mitä se ufopääkkönen tarkottaa? Kysyn ujona kun en ole ollut niin sisäpiirissä että tietäsin.*ufopääkkönen*
*ufopääkkönen*
*varovainen*
Tietysti on*räpsyti räpsyti*
Pah. Mänen matkoihini.
Mä oon kanssa vähän pihalla pääkkösistä. Ja ufoista kans.Mitä se ufopääkkönen tarkottaa? Kysyn ujona kun en ole ollut niin sisäpiirissä että tietäsin.
Mä oon kanssa vähän pihalla pääkkösistä. Ja ufoista kans.
Mä oon kirjautuneena hilavitkuttimella eli susirisalla mukamas älyvehkeellä...mutta en pysty käyttään nuita teijen hymppäsiä....siellä on tarjolla semmonen vihreenaamanen ufoukkeli jolla ameebat sojottaa taivasta kohti.Mitä se ufopääkkönen tarkottaa? Kysyn ujona kun en ole ollut niin sisäpiirissä että tietäsin.
Njoo-o. Toiset taas heräävät neljältä ehtiäkseen seitsemäksi työmaalle.
mä herään viideltä tai kuudelta että kerkiän ysiin töihin.Njoo-o. Toiset taas heräävät neljältä ehtiäkseen seitsemäksi työmaalle.
Toiset menee neljältä petiin, ottaakseen seitsemältä buranaa ja kääntääkseen kylkeään.Njoo-o. Toiset taas heräävät neljältä ehtiäkseen seitsemäksi työmaalle.
Mutta ei kai sulla mene kahta tuntia työmatkaan?mä herään viideltä tai kuudelta että kerkiän ysiin töihin.
Oon mä tonkin tehnyt useasti.Toiset menee neljältä petiin, ottaakseen seitsemältä buranaa ja kääntääkseen kylkeään.
ei lähellekkään, mutta ei tarvii kiireellä lähteä.Mutta ei kai sulla mene kahta tuntia työmatkaan?
Minkähän ikäistä naista voisin kutsua puumaksi?Oliko täälä puumia?