Höh se pittää ottaa uusintakierros pullan kanssaJust join kahvia ja unohdin että on pullaa.
Höh se pittää ottaa uusintakierros pullan kanssaJust join kahvia ja unohdin että on pullaa.
Ei oo kahvia.Höh se pittää ottaa uusintakierros pullan kanssa
Ilman kahviaEi
Ei oo kahvia.
Tulee kiirus.Tässä tulee kiire... Rilli tulille, sauna päälle, känni päähän ja jostain mies nakuttaa
... Ai miksikö? No siksi että porukat päättikin tulla huomenna kotiin vaikka yritin saada ne pysymään vielä viikonlopun yli mut ei.
Jaa juu ja nyt on loma... Tai no maanantaina vasta mut kuitenkin. Kuka ottaa mut kesäneidiks
Hyvä,kyl löytyy ottajiaTässä tulee kiire... Rilli tulille, sauna päälle, känni päähän ja jostain mies nakuttaa
... Ai miksikö? No siksi että porukat päättikin tulla huomenna kotiin vaikka yritin saada ne pysymään vielä viikonlopun yli mut ei.
Jaa juu ja nyt on loma... Tai no maanantaina vasta mut kuitenkin. Kuka ottaa mut kesäneidiks
Mä jokusen oluen. Löytyi stadin panimon session American IPA-olutta. On tuhdisti makua ja katkeroa ja humalaisuutta. *kuolaa jo ajatuksesta*Mie hörpin muutaman siiderin/ lonkeron tänään
Mie en hirveesti oluesta tykkää,paitsi joskus tummasta oluesta ja solista,mut en viitti miehen kiusaksi ostaa. Siideri tai lonkku tai viini mielummin.Mä jokusen oluen. Löytyi stadin panimon session American IPA-olutta. On tuhdisti makua ja katkeroa ja humalaisuutta. *kuolaa jo ajatuksesta*
Noo jooo... Noi muut voi toteuttaa mut viimesen jätän väliin tai no en mä kyllä känniäkään päälle vedä. Sen verran rankkaa oli viime viikonloppunaTulee kiirus.
Kyllä jossakin ottaja on.
Tossa jo kirjottelinkin et taidanpa jättää väliin.Hyvä,kyl löytyy ottajia
Mitä mä just luin?Tässä tulee kiire... Rilli tulille, sauna päälle, känni päähän ja jostain mies nakuttaa
Ei narulla saa aikaan muuta kuin nyrjähtäneen nilkan. Köyttä se olla pitää.Nyt alkaa tuntua siltä, että saatan selvitä tästä viikosta hengissä. Naru on kyllä kaiken varulta viritetty officen kattoon, ei voi tietää mitä vielä ennen neljää ehtii tapahtua.
Lomailijat ja saikuttajat lomailee ja saikuttaa edelleen. Sitten kun minusta tulee diktaattori, noi saikuttajat on ekana luonnollisen poistuman listalla.
Oliko jotain outoaMitä mä just luin?
Semon ilmeisesti menoa nyt...
Et oikeesti meinaa, että kuukkelit kiilaa jonossa ämpärin ohiNyt alkaa tuntua siltä, että saatan selvitä tästä viikosta hengissä. Naru on kyllä kaiken varulta viritetty officen kattoon, ei voi tietää mitä vielä ennen neljää ehtii tapahtua.
Lomailijat ja saikuttajat lomailee ja saikuttaa edelleen. Sitten kun minusta tulee diktaattori, noi saikuttajat on ekana luonnollisen poistuman listalla.
mä olen vähän huono aseiden kanssa mun pitää ensin harjoitella tukevampiin kohteisiin ja sit vasta keskittyä ämpärin kaltaiseen pulkannaruunEt oikeesti meinaa, että kuukkelit kiilaa jonossa ämpärin ohi
Tällä puheella sinusta tulee Nauru-saarten varadiktaattori lähes autonomisella vallalla.Ei narulla saa aikaan muuta kuin nyrjähtäneen nilkan. Köyttä se olla pitää.
Mut kun sinusta tulee diktaattori niin tee minusta suurlähettiläs vaikkapa Nauru- saarille? Jookos?