Mut ne maistuu niin ihanan suolasilta!
Miks ruutis saa mut mä en!?No ruutis saa imeä ihan vapaasti varpaitansa.
toistan, ollaan odoteltu opastusta jo kauan....yinksu - oletko vielä paikalla?Täällähän se oli. Toivottavasti epek ehtii opastamaan sinua.
Mistä saatais sulle kunnollista niittylihaa? Kaupasta ei taida aina saada...?
Ihan ekaksi täytyy putsata se grilli valmiiksi - sen minäkin tiedän. Kari Aihisen sarja Kaappaus keittiössä on ihan huippu, mut en muista, ovatko grillanneet...
Osta luomulihaa, mut jotain rasvaisempaa, et ei heti kuivu grillissä --Miksikö? Kun se vaan on parasta, suolaksi Maldon. Niittylihassa ja luomulihassa ei ole antibioottijäämiä
No mutta mistä tiijät että ruutiskaan saa tänään?Miks ruutis saa mut mä en!?
Juuri näin,manuaaliit vi**uun ja virta päälle! Näin kaikki miehet ainakin toimiiMää mitää opastuksii tarvii ja jos tarttisinkin niin kyllä irlissä on grillaajia joilta kysyä.
Oon ollutkin ja sain eilen ja toissapäivänä.No mutta mistä tiijät että ruutiskaan saa tänään?
Oot vähän ukolles kiltimpi niin saattais loheta sullekkin
Oon ollutkin ja sain eilen ja toissapäivänä.
No tuli sekin selväksiMää mitää opastuksii tarvii ja jos tarttisinkin niin kyllä irlissä on grillaajia joilta kysyä.
En mäkään kyllä joka päivä jaksais . En ois eilenkään jaksanut, mut joku on hyvä suostutteleen
mäkin muistan ne ajat kun sai joka päivä....
...ei saa enää
Hyvää yötä!Sauna tuntui hirmuisen kivalta. Ja oma sänky kanssa.
Kiitos, samoin sulle!...talle paivalle tulee piste tahan kohtaan .
Nuku hyvin,nae kauniita unikuvia *pus*
Yokyopeleille hyvaa yonjatkoa
ennemmin syön matoja.voitais tarjota kaikille
Minkälaisia matoja?ennemmin syön matoja.
Jauhomadot ainakin on ihan hyviä. Vaikka biologialtaan ne on oikeesti toukkia.Minkälaisia matoja?