The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Early July Morning:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love:

Meidän Rondo- rypäleellä oli jo raakileterttu:LOL::p:cool:
Jos siis joku haluaa hankkia aikaisin hedelmän tekevän viinirypäleen, on se ainakin Rondo. Viidestä eri lajikkeesta se, mutta voihan silti muut eri paikassa olla aikaisempiakin. Kellarissahan ne ovat talven olleet... Mut onhan tämä kesä muutenkin poikkeuksellinen;)
Eikai sille nyt enää voi vaihtaa ruukkua... Ihmeellistä kuitenkin, kun mun luulossa oli et vasta neljäntenä vuonna tekis rypäleitä:rolleyes:
 
Eikö firmaasi ole tyrkyllä ketään tietojärjestelmämyyjää?

Yleensä maksavat lounaan, päivällisen ja jos tarve vaatii niin jopa kelpo kännin ja hotellin.
Eiköhän ne lomaile tähän aikaan. Eikä mulle niin nälkä tule että hotellia tai edes känniä tarvittas jonkun reppurin kanssa :cautious:

Kysäsin ukkokullalta onko sillä asiaa tännepäin ja jos on, voisko tuoda mun lompakon. Kuulemma just tuli hyvä syy, pääsee viemään kauniin naisen lounaalle.

Kiitti vtusti. Vaimo saa olla nälissään.
 
Ai kamala. :eek: Voitko lainata joltakin?
Mulla oli aikanaan bändikaveri, jolla oli tapana kirjata ylös jokainen tarjottu tuoppi/tupakka puolin tai toisin.
Se oli helvetin rasittavaa.

Pitsillä on siinä mielessä paska tilanne kun on esimiesasemassa, niin harvassa ovat ne alaiset jolta lounasrahat voi vipata.
Niitäkin on, mutta he eivät ole kuukkeleita.

Jos ja kun kyseessä on vakiotyöpaikkaruokala, niin mä sanoisin, että mulla unohtui kukkaro kotiin, käykö, että maksan huomenna?

Yleensä toi on kelvannut.
On nimittäin sattunut itsellenikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä