The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli aikanaan bändikaveri, jolla oli tapana kirjata ylös jokainen tarjottu tuoppi/tupakka puolin tai toisin.
Se oli helvetin rasittavaa.

Pitsillä on siinä mielessä paska tilanne kun on esimiesasemassa, niin harvassa ovat ne alaiset jolta lounasrahat voi vipata.
Niitäkin on, mutta he eivät ole kuukkeleita.

Jos ja kun kyseessä on vakiotyöpaikkaruokala, niin mä sanoisin, että mulla unohtui kukkaro kotiin, käykö, että maksan huomenna?

Yleensä toi on kelvannut.
On nimittäin sattunut itsellenikin.
Oisin mä voinut räpsytellä ripsiä jollekin esimieskollegalle mutta toi ukkokulta on hauskempaa lounasseuraa kuin kollegat. Sitä paitsi se lähtee taas tien päälle ja tulee ehkä tiistaina kotiin
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Entä pennillä nallekarkkeja? Mä muistan, että aika nopaan ne muuttuivat viiden pennin nallekarkeiksi.

Ne sellaiset kovahkot, tomusokeripäällysteiset, ei ne nykyajan pehmeät ja pulleat.
Mä muistan ne kovat pennin karkit. Ne oli pyöreitä ja hedelmäkarkeissa oli pallokuvioinen paperi, salmiakissa raidallinen
 
meidän kerrostalossa me lapset kierrettiin ovelta ovelle ja pyydettiin vanhoja sanomalehtiä, ne vietiin kalakauppiaalle ja saatiin ihan vähän rahaa joilla ostettiin penninkarkkeja

sitte ku oltiin isompia ja saatiin mennä omasta pihasta pois niin etittiin tyhjiä pulloja
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä