Toi nyt on vaan faktaa.Eihän tuo neuvottelua ois vaan vähintään vittuilua.
Yrität nyt mahdollisimman kuivan viestin lähettää missä kerrot samat faktat. Silleen kuin kirjoittaisit jotain verotarkastusraporttia vai mitä ne ikinä onkaan.
Eli faktat pelkästään ilman tunteita.
Ai sitä mentiin sängyn kautta saunaan?Sauna tuntui hirmuisen kivalta. Ja oma sänky kanssa.
Luepas uudestaan kirjoittamasi.Toi nyt on vaan faktaa.
Ei ole kauheesti tunteita kehissä.
Tuntui olevan.Toi nyt on vaan faktaa.
Niin ja tärkein eli älä lähettele mitään jos oot samassa kunnossa kuin Suuri ja Hirmuinen RölliToi nyt on vaan faktaa.
Täällähän se oli. Toivottavasti epek ehtii opastamaan sinua.Myt olis viikonloppuna mahis grillata mut en oo koskaan ite grillannu, ollu vaan aputyttönä. Että uskaltaakohan sitä ettei käy köpelösti....
Niin minäkin tekisin.Mä pysyisin ehkä ihan 100% asialinjalla tyyliin "milloin sopii että tulen käymään ja katson mitkä esineet talossa kuuluvat minulle ja suvulleni"
No niin, kaljat nassuun ja tissit tiskilleMullapa ois nyt pari iltakaljaa ja sipsejä .
Teitkö sipseille dippiä?Mullapa ois nyt pari iltakaljaa ja sipsejä .
Mutta saisihan hän sen myydä halutessaan. Et antanut lapsille perintöä vaan etukäteen maksetut elatusmaksut exällesi.Toi Asiankannattajan ja tavaroiden juttu on samaa luokkaa kun mun sopimus eksän kanssa.
Erotessa mä suostuin muuttamaan ja antamaan elareina yhteisen talomme eksälle koska se snoi että talonhan sit myöhemmin lapset perivät.
Jo se nyt päättäisikin myydä sen, tulisi sanominen. ISO sanominen.
Ei. Mä olisin yhtälailla voinut pitää sen kämpän ja eksä ois maksanut mulle elarit. Me sovittiin että juttu menee noin ja sen sopimuksen ois syytä pitää.Mutta saisihan hän sen myydä halutessaan. Et antanut lapsille perintöä vaan etukäteen maksetut elatusmaksut exällesi.
Nonni, eksyin tuota kautta tuhmalle videolle.
En tehnyt, en pahemmin kaipaa dippejä. Kyllä niitä maistaa jos on, mut enpä oikein välitä.Teitkö sipseille dippiä?
Voisit siivota entisiä postauksia tuolta.suomennettuna = hyi kun oli hyvää.
ne näyttää kellä on...En mää. @Boobabe näyttää.
No Majurilla itellään on enemmän kuin mullane näyttää kellä on...
ainahan sä voit vilauttaa pebaaNo Majurilla itellään on enemmän kuin mulla