The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
äläpä ny, mää tykkään paulan ruoka-ainekielloista
Iltakahvilla, luomuMundoa luomutäysmaidolla:coffee:
Kiitos:love:
No, onhan se kilpailu nuorisolla ihan toisenlaista, et harva niistä kertoo mitään muille. Ihan kuin ennenmuinoin sanottiin et jolla onni on, se sen kätkeköön:)
Niin se vaan menee - ja jonku onni on se, et saa tehdä ylityöt, kun joku toinen sairastaa. En halua tuomita heitäkään, vaan todeta, et niin se vain menee - ja on mennyt kauan aikaisemminkin.

Kolmen kaverin mustikka-kardemummajäätelöä kehasin yhdelle äidille, joka valkkasi kauan pakastealtaalla, et parasta jäätelöä tuo tuossa. Ei uskonu - osti karrageenituutin lapselle:-( Ihan ilman linkkejä sekin, mut ei niitä klassikoita kukaan pysty syrjäyttämään, kun ihmisillä menee se imagojuttu pilalle. On kyllä muitakin hyviä jäätelöitä, kuten Tampereen jäätelötehtaan jäätelöt - saa monilta paikkakunnilta, kun kysyy tai toivoo. Mut ei ne klassikot olis klassikoita ilman totaalista aivopesua:-(
 
No hei, kylla muuten tarkenee(y):D...arvaas kella on sujuvasti auringonpistos seka ihonahkanen kartsahtaneena:alien:..

Jep:D, c'est moi(y)

...ma oisin nailla oloilla ihan valmista palasta kompostiin:cautious:, joten tyrkannee ekotekoa tahan kohtaan:D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Iltakahvilla, luomuMundoa luomutäysmaidolla:coffee:
Kiitos:love:
No, onhan se kilpailu nuorisolla ihan toisenlaista, et harva niistä kertoo mitään muille. Ihan kuin ennenmuinoin sanottiin et jolla onni on, se sen kätkeköön:)
Niin se vaan menee - ja jonku onni on se, et saa tehdä ylityöt, kun joku toinen sairastaa. En halua tuomita heitäkään, vaan todeta, et niin se vain menee - ja on mennyt kauan aikaisemminkin.

Kolmen kaverin mustikka-kardemummajäätelöä kehasin yhdelle äidille, joka valkkasi kauan pakastealtaalla, et parasta jäätelöä tuo tuossa. Ei uskonu - osti karrageenituutin lapselle:-( Ihan ilman linkkejä sekin, mut ei niitä klassikoita kukaan pysty syrjäyttämään, kun ihmisillä menee se imagojuttu pilalle. On kyllä muitakin hyviä jäätelöitä, kuten Tampereen jäätelötehtaan jäätelöt - saa monilta paikkakunnilta, kun kysyy tai toivoo. Mut ei ne klassikot olis klassikoita ilman totaalista aivopesua:-(
Ihan oikeesti, oot sekava. Ei sun kirjotuksissa oo päätä eikä häntää. Ootko psykoosissa? Mee hakeen apua itelles.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja päätön
Kuukkeli kysyi saisko jo huomisen vapaaksi kun ensi viikolla alkaa loma. Koska siitä ei ole firmalle mitään hyötyä, lupasin. Tänään sitten sattuikin semmonen migreeni että piti saikuttaa.
Jos ihan vakavasti sanon.
Niin tossa on semmoinen juttu, että toi on joka tapauksessa työnjohdollinen ongelma.
Joko työt on järjestetty päin persettä tai olevinaan tekemässä on väärä henkilö.

Joskus muinoin kun mä olin varastonhoitaja... niin ei ollu kellokorttia. Jos mä syystä tai toisesta tarttin vapaata (sesonkihetken ulkopuolella) niin se oli jokseenkin ilmoitusasia.
Vaati myös sen, et julkaisupäivänä mä en laskenut jokaista minuuttia ylitöiksi.
Paikallinen sopiminen oli mulle todellisuutta jo 80- luvulla.

Vaihtaessani valtiolle kulttuuri muuttui täysin.
Jos kellokortilla on plussaa, niin pidä äkkiä pois ennen kuin ne leikataan
Jos on miinusta niin olet kusessa
Eikä ketään kiinnosta missä vaiheessa homma on tai ei ole.
 
vierailija
Entäs mää?
Sie voisit alkaa kasvattamaan mehiläisiä:)
Aamutelkkarissa oli hyvä haastattelu, katsoitko?
Muut voi kierrellä tarhoilla katsomassa, miten se tapahtuu ja ostaa maistiaiset kaikista paikoista. Kertyy helposti vuoden hunajat kaappiin:)
Mulla on ollut oma mehiläispesä lukion jälkeen, mut nyt mies sanoo, ettei hän muka ymmärtänyt koko hommasta mitään - no eikai sinne pesälle keskiyöllä pitäs mennäkään, oppikirja kourassa... Menee makeanhimo ohi helposti ja se omatekoinen hunajakana on toosi hyvän makuista. Oletkos koskaan ajatellut, kuinka mielenkiintoista hommaa se vois olla? Hillahunajaa ei kaikki voi saada - palkittu maku on - mutta yleensä luomuhunaja on hyvää, paitsi tattarihunaja yök.
 
..ooo...no mita sa teet sille sun vaatekaapilles :)?...aivan - annat sen olla sekaisena, joten noy hata siis :D...sulje silmat kuten vaatekaappiskin kohdalla(y)

Ja moi, mitas sulle kuuluu :)?
Joo mut se häiritsee mua silti, ja sen takia vaatekaapeissa on ovet, jotta ne voi sulkea ja unohtaa sen sekaisuuden.

Mitäs tässä, töitä, rahahuolia ja muuta kakkaa. Hällä väliä.
 
vierailija
Myt olis viikonloppuna mahis grillata mut en oo koskaan ite grillannu, ollu vaan aputyttönä. Että uskaltaakohan sitä ettei käy köpelösti....
Uskallat sie, mut älä polta niitä kääremuoveja samassa, missä ruokaa tehdään. Sellaisia hölmöjä oon nähnyt moneen kertaan elävässä elämässä. Pillastun totaalisesti, kun näen...

Oota, jos vaikka epek tulee, se voi neuvoa tarkemmin, miten se tapahtuu. Taitaa olla valtakunnan paras kokki - ainakin täällä. Snellmannin Chorizoilla voit aloittaa:)
 
Sie voisit alkaa kasvattamaan mehiläisiä:)
Aamutelkkarissa oli hyvä haastattelu, katsoitko?
Muut voi kierrellä tarhoilla katsomassa, miten se tapahtuu ja ostaa maistiaiset kaikista paikoista. Kertyy helposti vuoden hunajat kaappiin:)
Mulla on ollut oma mehiläispesä lukion jälkeen, mut nyt mies sanoo, ettei hän muka ymmärtänyt koko hommasta mitään - no eikai sinne pesälle keskiyöllä pitäs mennäkään, oppikirja kourassa... Menee makeanhimo ohi helposti ja se omatekoinen hunajakana on toosi hyvän makuista. Oletkos koskaan ajatellut, kuinka mielenkiintoista hommaa se vois olla? Hillahunajaa ei kaikki voi saada - palkittu maku on - mutta yleensä luomuhunaja on hyvää, paitsi tattarihunaja yök.
Luomuhunaja on muuten oikeesti hyvaa :), ja tosi samenttisen pehmeeta koostumukseltaan. Itella tuttu, jolta saan purkin jos toisenkin niin halutessani :)
 
Voi olla että palaa karrelle niin kuka sitten syö...vesisangot viereen varuiks...
Tossa aikanaan kävi sillai, et oli grilli ja katos. Grilliin puita ja minä. Ja se katos.
Kun mä sain grilliin tulet... niin vasta sen jälkeen hoksasin, et tässähän on katto... hemmetin nopeasti kottikärry (jolla olin lehtipuuklapeja tuonut) siihen grillin päälle ja vasta sitten ettimään ämpäriä ja parin askeleen päässä olevaa vettä.
Siinä muutamassa sekunnissa kun sain ämpäriin vettä ja tulen sammutettua oli kottikärrystä ehtinyt jo rengas räjähtää.

Onneksi se maksoi vain kympin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä