The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huonosti jos käy eli exällesi ei mikään sovi niin aina voi vaatia sen tekemättä jääneen osituksen tekemistä. Ajan kuluminen ei vie sitä oikeutta pois.
Toki jos ne kamat on jo poltettu sitten siinä vaiheessa pihalla niin no rahallista vastinetta saa mutta ei toki sitä tärkeintä.
 
vierailija
Myt olis viikonloppuna mahis grillata mut en oo koskaan ite grillannu, ollu vaan aputyttönä. Että uskaltaakohan sitä ettei käy köpelösti....
Täällähän se oli. Toivottavasti epek ehtii opastamaan sinua.
Mistä saatais sulle kunnollista niittylihaa? Kaupasta ei taida aina saada...?
Ihan ekaksi täytyy putsata se grilli valmiiksi - sen minäkin tiedän. Kari Aihisen sarja Kaappaus keittiössä on ihan huippu, mut en muista, ovatko grillanneet...
Osta luomulihaa, mut jotain rasvaisempaa, et ei heti kuivu grillissä --Miksikö? Kun se vaan on parasta, suolaksi Maldon. Niittylihassa ja luomulihassa ei ole antibioottijäämiä:)
 
Toi Asiankannattajan ja tavaroiden juttu on samaa luokkaa kun mun sopimus eksän kanssa.

Erotessa mä suostuin muuttamaan ja antamaan elareina yhteisen talomme eksälle koska se snoi että talonhan sit myöhemmin lapset perivät.

Jo se nyt päättäisikin myydä sen, tulisi sanominen. ISO sanominen.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Toi Asiankannattajan ja tavaroiden juttu on samaa luokkaa kun mun sopimus eksän kanssa.

Erotessa mä suostuin muuttamaan ja antamaan elareina yhteisen talomme eksälle koska se snoi että talonhan sit myöhemmin lapset perivät.

Jo se nyt päättäisikin myydä sen, tulisi sanominen. ISO sanominen.
Mutta saisihan hän sen myydä halutessaan. Et antanut lapsille perintöä vaan etukäteen maksetut elatusmaksut exällesi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä