Eika soiJa taustalla soi Procol Harum.
New Radicals - You get what you give ....
Eika soiJa taustalla soi Procol Harum.
Eiku aloin muistelemaan Puistobluesia. Soittiko siellä Procol Harum vai Hollies? Apua, ei muista enääEika soi
New Radicals - You get what you give ....
erään pervån sedän kiikarointipaikka tuli juuri valittuaNakuilusta puuhenollen.
Mä ajattelin kirmailla alasti posiolla rannalla.
jaaPitäskö paheksua?
No, paheksun kuitenkin
Ainakin mun muistin mukaan sa oot hehkuttanut tota Procolia ...Eiku aloin muistelemaan Puistobluesia. Soittiko siellä Procol Harum vai Hollies? Apua, ei muista enää
Ai juku. Tuota en ajatellut...voi tulla valinnanvaikeuskin
Kolesterolihömpästä menee jalat kipeeksi, sanovat.
..mutta mita suotta aattelemaan nuin vakavia...ensteks vaan kermat paalta jaAi juku. Tuota en ajatellut.
Nyt täytyy yrittää tarkistaa jostain, en voi mennä vannomaan. Mutta hieno päivä se oliAinakin mun muistin mukaan sa oot hehkuttanut tota Procolia ...
...mutta meikalaisen muisti nyt on mita on
...hiukan korjailinNyt täytyy yrittää tarkistaa jostain, en voi mennä vannomaan. Mutta paras päivä se oli
Jep..mutta mita suotta aattelemaan nuin vakavia...ensteks vaan kermat paalta ja
Voit sitten vinkata niille yhestä tinkustakinAi juku. Tuota en ajatellut.
Joo, kerron.Voit sitten vinkata niille yhestä tinkustakin
mites ne miehet jotka kyylää sun pebaa rismassa?Mua sitten ärsyttää kuntosalilla kyttäävät miehet. Tänäänkin yksi tuijotti ihan häpeättömästi. SE HÄIRITSEE
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/fitnesstukku-t-shirt-citat-black-women
Kuka sen homman sitten tekee? Joku mummoko? Sun osas olis kehitellä siitä siedettävä - tai no mitä se mulle kuuluu...No... meh. Ei mikään unelmajopi. Kunhan nyt on joku duuni. Ei siis ihan paskaakaan, mut en loppuikääni tahdo tota hommaa tehdä.
Mä suosin naisten kuntokeskuksia.Mua sitten ärsyttää kuntosalilla kyttäävät miehet. Tänäänkin yksi tuijotti ihan häpeättömästi. SE HÄIRITSEE
http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/fitnesstukku-t-shirt-citat-black-women
Ristus sentään, sinnekää voi mennä enäämites ne miehet jotka kyylää sun pebaa rismassa?
Treinerin takia olen valinnut paikan, nyt ei voi vaihtaa.Mä suosin naisten kuntokeskuksia.
Helppo tunnistaa...En usko. Kyllähän kaikki sun kasvot tunnistais...
Täytyy jatkaa kirjasta Oravasyndrooma. Neurologian professori Jorma Palo on kirjoittanut hyvän kirjan aiheesta, ihan pieni se on, jaksaa kukavaan illassa lukea. Palo on ollut pikkupoika aikoinaan, jolloin häntä on innoittanut Tiku ja Taku:En unohtanut. Ei se siinä kirjassa lukenut. Mut ollaan ihan maailmankuuluja tuolla saralla - peltotilkkua tarkoittanut aiemmin, kai? Hävettää suunnattomasti, varsinkin kun itse suomalaiset luulee olevansa niin maailman parhaita:-(