The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Kohta olis aika ottaa:

175mg sandimmun
2,5mg emconcore
20mg pravastatin
40mg somac
750mg cellcept
Kolesterolihömpästä menee jalat kipeeksi, sanovat.
Määräävät kyllä, koska on sitä varten palkattu, mut pelottelulla saatu markkinoille.
En ottaisi edes ilmaiseksi, mut sehän on oma valinta vissiin.
Kankkulankaivoksi sanoo moni sitä statiinien kelakorvausta:-(
sori...
Katso ettei apuaineissa ole ainakaan natriumlauryylisulfaattia eikä maltodekstriiniä, niin ei mene maha sököksi - tai ainakin itse olen kieltäytynyt sellaisista vuosikymmenen ajan:)
 
Tämä ei ole viestintäsalaisuuden rikkomista koska en ole tuota viestiä vielä lähettänyt.
Mut toi lähtee kohta.

Mitähän minä tahdon?

Missä vaiheessa sinä muutuit tuommoiseksi? On kuin puhuisin vieraan ihmisen kanssa.

Missä on se nainen, joka ei ollutkaan tyttöystävä vaan tulevien lasteni äiti?
Joka ei koskaan kysynyt ”mitä minä tahdon”, ”missä olen”, ”koska tulen”.

Mitä minä tahdon on simppeliä.

Sinä nyt vaan yksinkertaisesti et voi myydä kummilusikoitani.
Et myöskään voi myydä sitä kelanauhuria, jonka kelalla on minun rämpytyksiäni vuodelta ... ööh jotain.
Ruskea valokuva- albumi kirjahyllyssä - jossa olen minä vaipoista ylioppilaaksi - ei se ole sinun vaan minun.

TexWiller- kokoelmaani keräsin vähintään viisitoista vuotta. Se ei ole muuttunut sinun omaisuudeksesi.

Sen pienen punainen pianohaitarin sain kymmenvuotislahjaksi edesmenneeltä sedältäni.

Jos joku lapsistamme nuo tahtoo, niin sit ovat oikeassa osoitteessa.

Sit on hankalampia tavaroita.

Se piianpeili on kotoisin pohojammaalta. Ja Isäni sisko oli kuolemaansa saakka katkera siitä, että mumma antoi sen isälleni hänen muuttaessaan Helsinkiin. Jos sitä ei kumpikaan tyttäristämme tahdo, niin se kuuluu serkulleni tai hänen lapsilleen.

Se keittiön kulmakaappi taas... on peräisin kummitädiltäni. Jos se sopii johonkin hyvään paikkaan lapsiemme luona, niin siinä on sille hyvä paikka. Jos ei, niin sen paikka ei ole rovio tai kirpputori. Sille löytyy ottajia suvun sisältä muualtakin.

Riittävätkö nuo esimerkeiksi vai tahdotko täydellisen listan?

Se olisi liikaa vaadittu koska en ole viiteen vuoteen käynyt paikalla laskeskelemassa mikä olisi minun.

Vaan nyt kun muutat, niin tilanne muuttuu.

Minulla ei ole ollut mitään hinkua hakea mitään pois, koska tavarat ovat olleet lasteni kodissa tutuilla paikoillaan.

En ole eromme jälkeen sinua kiusannut. Älä edes yritä aloittaa minun kiusaamistani nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
En unohtanut. Ei se siinä kirjassa lukenut. Mut ollaan ihan maailmankuuluja tuolla saralla - peltotilkkua tarkoittanut aiemmin, kai? Hävettää suunnattomasti, varsinkin kun itse suomalaiset luulee olevansa niin maailman parhaita:-(
Täytyy jatkaa kirjasta Oravasyndrooma. Neurologian professori Jorma Palo on kirjoittanut hyvän kirjan aiheesta, ihan pieni se on, jaksaa kukavaan illassa lukea. Palo on ollut pikkupoika aikoinaan, jolloin häntä on innoittanut Tiku ja Taku:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä