HöhEikä, se on ny matkalla tänne. En anna.
Mä haen sen sieltä.MÄ RYÖSTÄN SEN MATKALLA
Sä saat jäädä tänne ihastelemaan sitä, samalla voit saada jäätelönMä haen sen sieltä.
Saanko kahvia kans?Sä saat jäädä tänne ihastelemaan sitä, samalla voit saada jäätelön
Jos ite keitätSaanko kahvia kans?
Jaaha, keitän itse.Jos ite keität
meeppä tiä, siellä on niin sairaasti öttiäisiä että ei puhettakaan että iliman ohvia kestäs olla...Siis nyt. Nyt!!! Ulkona on nättimysmaksimusta . Tirpuset sirkuttaa, eikä ota nyt yhtään pattiin, aurinko paistaa ja on lämmintä ....
..mmm..joo, onhan niita, en etes laskemaan viiti ryhtya kaikkia nuita kutinapatteja mita mussa loytyy...ja usko pois, niita on paljon!! Ja vaikka ja missa, kits.meeppä tiä, siellä on niin sairaasti öttiäisiä että ei puhettakaan että iliman ohvia kestäs olla
on muuten ihmejuttu toi että toisia ne prkln öttimöttiäiset syö ja toisia ei..mmm..joo, onhan niita, en etes laskemaan viiti ryhtya kaikkia nuita kutinapatteja mita mussa loytyy...ja usko pois, niita on paljon!! Ja vaikka ja missa, kits.
Mutta tossa asken, kun tuon kirjotin, niin lallaspyy vaan - ei ollut mun kimpussa YHTAKAAN, toistan YHTAKAAN, siipiveikkoa! Aika...erikoista
Ala muuta sano. Ja sitten nuo toiset kehtaa viela pain nakoa sanoa, ettei edes missaan mukamas olekaan minkaan valtakunnan inisijoita....kuurojako ne on sen sokeuden lisaksikin?!on muuten ihmejuttu toi että toisia ne prkln öttimöttiäiset syö ja toisia ei
Täs nukkumaluukulla ei ole vielä koko kesänä näkynyt ainuttakaan verenimijää. Ne on varmaan muuttaneet sinnepäin?Ala muuta sano. Ja sitten nuo toiset kehtaa viela pain nakoa sanoa, ettei edes missaan mukamas olekaan minkaan valtakunnan inisijoita....kuurojako ne on sen sokeuden lisaksikin?!
No kiitos tuosta infosta..ei vais, nauti ininavapaastaTäs nukkumaluukulla ei ole vielä koko kesänä näkynyt ainuttakaan verenimijää. Ne on varmaan muuttaneet sinnepäin?