The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
minut on syrjäytetty kotiinpaluun syynä. Heräsin aamuyöllä kun ukkokulta lirkutteli sohvalla nuorelle naiselle. Mulle totesi vaan että ruttunaaman mielestä mummon pitäs nyt keittää vaarille kahvit.
 
Iltaa.
Miks ihmisen pitää olla tällänen kun olen...en meinannu päästä päivällä sängystä ylös ,ois vaan halunnu hautautuu sinne mut sit päätin et lähen kattoo onko veli perheineen kotona.Siellä meni muutama tunti mutta prkl kun heti kun meni niin rupes ahdistaa....siellä sitten arskalasien takana nyyhkytin ja kyyneleet valu pitkin naamaa. Kun ei missään pysty olemaan ilman että itkettää ja ahdistaa...nytkin kaunis kesäilta ja mielessä vaan että tätätkin nättiä iltaa kattelis paljon mielummin viekussa.Sitte tullessa näky vaan pareja ja muita hymynaamoja,vittu kun mua ei hymyilytä. On vaan ihan paska fiilis:notworthy:

Kiitos ja anteeks.
 
Mun elämä on vaan jatkuvaa toipumista.Mitä sitä odottamaan mitään kun tietää jo valmiiks että itku ja suru siitäkin tulee.

No joo,anteeks taas.Se on vaan tää kun oli ne yhteiset jussi suunnitelmat jo tehty ja nyt sit yksin.
 
en mää ruutis sanonukaan etteikö muilla olis. itsekkäästi vaan itestäni höpisen. mut olishan se kiva kun se tarpominen puolittuis toisen kanssa. on vaan tyhjä olo kun ei oo ukkoo ei jälkikasvuu ei yhtikäs mitään. se että ei oo jälkikasvua niin siihen jo pikkuhiljaa vuosien aikana tottunu että niin ei tuu tapahtuu mut kun pysyis ees ukko matkassa.
vissiin vähän kurja ilta taas.
 
Boobabe
en mää ruutis sanonukaan etteikö muilla olis. itsekkäästi vaan itestäni höpisen. mut olishan se kiva kun se tarpominen puolittuis toisen kanssa. on vaan tyhjä olo kun ei oo ukkoo ei jälkikasvuu ei yhtikäs mitään. se että ei oo jälkikasvua niin siihen jo pikkuhiljaa vuosien aikana tottunu että niin ei tuu tapahtuu mut kun pysyis ees ukko matkassa.
vissiin vähän kurja ilta taas.
Niinpä, ketuttaa kun aina käy huonosti suhteessa. Mua ei kannata enää lähestyä. Ja jos ei uskota niin saa nyrkistä.
 
en mää ruutis sanonukaan etteikö muilla olis. itsekkäästi vaan itestäni höpisen. mut olishan se kiva kun se tarpominen puolittuis toisen kanssa. on vaan tyhjä olo kun ei oo ukkoo ei jälkikasvuu ei yhtikäs mitään. se että ei oo jälkikasvua niin siihen jo pikkuhiljaa vuosien aikana tottunu että niin ei tuu tapahtuu mut kun pysyis ees ukko matkassa.
vissiin vähän kurja ilta taas.
Suunnitelmat toisinaan muuttuu oli suhdetta tai ei.
Jos vaikka on suunnitellut menevänsä mökille - yksin tai yhdessä niin se mökki on saattanut vaikkapa palaa.

Mutta jos olet suunnitellut viettää kivan kesän, käydä konsertissa ja syödä jätskiä puiston penkillä niin sitä ei estä mikään. Ei siihen konsertin kuulemiseen toista tarvita ja laulukin sanoo, et "On jäätelö hyvää kun yksin syö".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä