The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tässäpä biisi valtiosta jonka muutamat viikingit puolhuolimattomasti perusti ryöstöretkillään.
Sen jälkeen on tullut ihme ikiaikaisia venäläisiä. Russia . Rusit= viikingit volgalla.
Jopa nimikin tulee viikingeiltä. Pääosin nää oli ruottalaisia ja tanskalaisia viikinkejä. Ruotsalaisilla tais olla tai siis eihän sillä sitä nimeä vielä silloin ollut niin sääntö että tulevan kuninkaan tuli olla palvellut Miklagardissa (Konstantinopoli, nyk Istanbul) varjagikaartissa.

Edit.nyttenhän ruottalaisilla on ranskalaisen kenraalin jälkeläiset kuninkaallisina.
Lähti Napoleonia sinne pakkoon.
 
Mie oon selkä :D


...tämänhän te kaikki halusitte tietää :D

Siis nyt. Nyt!!! Ulkona on nättimysmaksimusta :). Tirpuset sirkuttaa, eikä ota nyt yhtään pattiin, aurinko paistaa ja on lämmintä :).

Laatuhöpöttelyä kahden ipanapasen kanssa, kolmas kollittelemassa jossakin...


...ja vielä höpöttelyä teikäläistenkin kanssa johonkin väliin niin :)*peukuttaa*...
 
...ja nyt on hetipakko laittaa jo etukäpälään antenneja runsaasti*alhainen hapatuksellisuus*....mulla on aivan liian pirskahtelevaisen höpönen olonen*ufopääkkönen*...ja sitä ei onneksi musta niin huomaakaan :D

Mutta. Kun mulla menee överiksi täällä, niin nurkkakomennus hetipaikalla ja jesarit sormiin ja jokapaikkaan, kiitos*niiaakumartaa* :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä