Paheksun mokomaa paheksuntaaPaheksun jäätelöä, mä otan jääkaappikylmää vesmelonia
Paheksun mokomaa paheksuntaaPaheksun jäätelöä, mä otan jääkaappikylmää vesmelonia
Kokeile vesimelonin pakastamista, leikkaa ensin sopiviksi paloiksi. Toimii toimii toimiiPaheksun jäätelöä, mä otan jääkaappikylmää vesmelonia
..niinpä näytti alkavan ...tuli ohjelmistomuutosta toviksi eli leffailua tähän väliinKohta alkaa Asterix
Mul ois pakastimessa
...eikä oo kivaa*halaa ja silittää*...hitoksiin siitä mokoma tauti!!Kamalan kuuma tuli teestä.
Nuha on vähän hellittänyt. Nyt tuntuu keuhkoissa. On tää kivaa.
onko tuo avatarkuva sinä itse?
Tuukko hakee mut sinne?
Höh,ikävä tauti hus poisKamalan kuuma tuli teestä.
Nuha on vähän hellittänyt. Nyt tuntuu keuhkoissa. On tää kivaa.
Ei ole. En ole hoikka. Nyt on vähän lyhyemmät hiukset.onko tuo avatarkuva sinä itse?
Onko tuossa pilkkuvirhe?Broilerinakkia ja uunivihanneksia.
Harmi kun ei aiemmin tienny,prismalla olis ollu lohi 1.99 kg,ei viiti enää lähtee ostamaan.
Eip ole pilkkuvirhettä. 1.99 kg ja siis oli kirjolohtaOnko tuossa pilkkuvirhe?
Tuotahan olis kannattanu kärryllinen hakia jos ei muuhun niin koiranruuaksi kun neki on paljon kalliimpiaEip ole pilkkuvirhettä. 1.99 kg ja siis oli kirjolohta
Olis kannattanu tosiaanTuotahan olis kannattanu kärryllinen hakia jos ei muuhun niin koiranruuaksi kun neki on paljon kalliimpia
Iltaa. Joku elokuvako?Päivää kettinkiin.
Asterix nähty.
Tiedän kuka Asterix on, mutta halusin vain tietää missä se on nähty.Tässäpä mukanäsäviisaalle lisätietoa:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Asterix
No tiesin kyllä että sieki tiesit että mikä se on, tylsyyttäni kiusasin sua. AnteeksiTiedän varsin hyvin kuka Asterix on, mutta halusin vain tietää missä se on nähty.
Tiesin että tiesit. Ei haittaa.No tiesin kyllä että sieki tiesit että mikä se on, tylsyyttäni kiusasin sua. Anteeksi